اتحادیه اروپا قانون کنترل چت را بررسی خواهد کرد. اسکن پیام های دیجیتال و رمزگذاری شده – Tekrato

اتحادیه اروپا قانون کنترل چت را بررسی خواهد کرد.  اسکن پیام های دیجیتال و رمزگذاری شده – Tekrato

مقاله اتحادیه اروپا قانون کنترل چت را بررسی می کند. اسکن پیام های دیجیتال و رمزگذاری شده برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اتحادیه اروپا قصد دارد قانون نظارت بر چت را تصویب کند که اسکن پیام های دیجیتالی کاربران، حتی پیام های رمزگذاری شده را اجباری می کند. هدف این قانون شناسایی محتوای سوء استفاده جنسی از کودکان (CSAM) است. روز پنجشنبه، دولت های کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مورد یک قانون پیشنهادی کنترل چت تصمیم خواهند گرفت تا مشخص شود که آیا این پیشنهاد از حمایت کافی برای ادامه روند قانونی برخوردار است یا خیر.

یعنی با این قوانین جدید، اتحادیه اروپا قصد دارد نظارت گسترده تری بر پیام های دیجیتالی برای مبارزه با کودک آزاری اعمال کند.


بیشتر بخوانید:

  • پلیس هشدار داد؛ کلاهبرداری پیامکی توقیف خودرو
  • رئیس پلیس فتا: گول پیامک اعطای زمین دولت را نخورید

قانون کنترل چت چیست و از چه زمانی شروع شد؟

این قانون که برای اولین بار در سال 2022 معرفی شد، سیستمی به نام “مدیریت آپلود” را پیاده سازی می کند که تمام پیام های دیجیتال شما از جمله تصاویر، فیلم ها و لینک های به اشتراک گذاشته شده را اسکن می کند.

هر سرویس باید این فناوری نظارتی تایید شده را نصب کند و همچنین باید اجازه شما را برای اسکن پیام های شما دریافت کند. اگر موافق نیستید، نمی توانید تصاویر یا پیوندها را به اشتراک بگذارید.

این قانون پیشنهادی رمزگذاری انتها به انتها را تأیید و رد می کند. از یک سو، به اهمیت رمزگذاری سرتاسر به عنوان ابزاری ضروری برای حمایت از حقوق اساسی اشاره می‌کند، اما از سوی دیگر، بیان می‌کند که سرویس‌های پیام‌رسان رمزگذاری‌شده می‌توانند ناخواسته به مناطق امن برای اشتراک‌گذاری محتوای استثمار جنسی کودکان تبدیل شوند.

با تصویب قانون کنترل چت اتحادیه اروپا، اتحادیه اروپا قصد دارد پیام های دیجیتال را بدون نقض حریم خصوصی کاربران اسکن کند. راه حل پیشنهادی اسکن محتوای پیام ها قبل از رمزگذاری برنامه هایی مانند سیگنال، واتس اپ و مسنجر است.

به عبارت دیگر، پیام ها در مرحله ای تجزیه و تحلیل می شوند که هنوز برای محتوای سوء استفاده جنسی از کودکان رمزگذاری نشده اند. (MASI) شناسایی و سپس برای محافظت از حریم خصوصی کاربران رمزگذاری شده است.

اتحادیه اروپا قانون کنترل چت را بررسی خواهد کرد.  اسکن پیام های دیجیتال و رمزگذاری شده

آنچه توسعه دهندگان، شخصیت های سیاسی و طرفداران حریم خصوصی در مورد اسکن پیام های رمزگذاری شده فکر می کنند

در پاسخ به این پیشنهاد، مریت ویتاکر، مدیر عامل سیگنال، اظهار داشت که در صورت اجرای قوانین، این برنامه در اتحادیه اروپا ممنوع می شود، زیرا این پیشنهاد “رمزگذاری را به طور اساسی ضعیف می کند (حتی اگر اسکن قبل از رمزگذاری انجام شود)”.

ویتاکر می‌گوید: «ما می‌توانیم آن را درب پشتی، جلویی یا «مدیریت بار» بنامیم، اما هر چه نامش را بگذاریم، هر یک از این روش‌ها نقطه ضعفی ایجاد می‌کنند که می‌تواند توسط هکرها و دولت‌های متخاصم مورد سوء استفاده قرار گیرد. دفاع، اما شکست ناپذیر، در ضعفی شیرین».

سازمان های مختلف از جمله بنیاد الکترونیک مرزیمرکز دموکراسی و فناوری و موزیلا آنها همچنین بیانیه مشترکی را امضا کرده اند که در آن از اتحادیه اروپا می خواهند پیشنهادات اسکن محتوای کاربران را رد کند.

طرفداران حریم خصوصی آنها تنها کسانی نیستند که در مورد این پیشنهاد هشدار می دهند. این هفته، ده ها تن از نمایندگان پارلمان در نامه ای به شورای اتحادیه اروپا مخالفت خود را با این پیشنهاد اعلام کردند. پاتریک بریر، نماینده آلمانی پارلمان اروپا نیز در مورد این قانون صحبت کرد و گفت که “جستجوی بیش از حد و افشای احتمالی غیرقانونی چت های خصوصی و عکس های صمیمی، حق اساسی ما برای مکاتبات خصوصی را از بین می برد.”

به گفته بریر، بحث مجدد پیرامون قانون کنترل چت بدون دلیل رخ نمی دهد. او می‌گوید حامیان کنترل چت اکنون برای استفاده از دوره پس از انتخابات اروپا که توجه عمومی کم است و پارلمان جدید اروپا هنوز تشکیل نشده است، قدم برداشته‌اند.

در صورت تصویب این قانون، مذاکرات بین پارلمان، شورا و کمیسیون اتحادیه اروپا برای تشکیل متن نهایی قانون آغاز خواهد شد. اما حتی با حمایت دولت های اتحادیه اروپا، حامیان قانون کنترل چت ممکن است همچنان در اجرای آن با مشکلاتی مواجه شوند. سال گذشته، یک نظرسنجی توسط گروه حقوق دیجیتال اروپایی (EDRI) نشان داد که 66 درصد از جوانان اتحادیه اروپا با سیاست هایی که به ارائه دهندگان اینترنت اجازه می دهد پیام های خود را اسکن کنند، مخالف هستند.

بریر گفت: «بسیاری از قانون‌گذاران می‌دانند که حقوق اساسی مانع از نظارت جمعی می‌شود، اما نمی‌خواهند با طرحی که هدف آن مبارزه با سوء استفاده جنسی از کودکان است مخالفت کنند.» پیام من این است که کودکان و قربانیان سوء استفاده مستحق اقداماتی هستند که واقعاً مؤثر و قابل پذیرش در دادگاه باشد، نه فقط وعده‌های توخالی، راه‌حل‌های فناوری و انگیزه‌های پنهان.»

بیشتر بخوانید:

  • کلاهبرداری با ترفند دریافت 20 گیگابایت اینترنت رایگان دولتی
  • کلاهبرداری از طریق فروش قبور مردم; مراقب رسیدهای جعلی باشید
  • کلاهبرداری با فروش آنلاین اکانت تلگرام همستر

منبع: theverge

مقاله اتحادیه اروپا قانون کنترل چت را بررسی می کند. اسکن پیام های دیجیتال و رمزگذاری شده برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.