فیلم مصاحبه آرتین و آدرین پسران شهرام عبدلی دل همه را به درد آورد – شبونی ⭐️

مصاحبه آرتین و آدرین پسران شهرام عبدلی دل همه

آدرین و آرتین پسران شهرام عبدولی در این کلیپ می بینید که چقدر شیرین هستند، خیلی به پدرشان وابسته بودند و حالا باید به نبود پدر عادت کنند.

شهرام عبدلی درگذشت و فرزندانش حالا باید بدون سایه پدر زندگی کنند که بی شک برای همه خانواده ها کابوس است.

فیلمی درباره پسران شهرام عبدلی، آرتین و آدرین

شهرام عبدلی همیشه از عشق و علاقه اش به برنامه های مختلفی که در آن حضور داشت به خانواده اش می گفت و حالا خانواده اش باید به نبود او عادت کنند.

شهرام عبدلی سال ها در عرصه بازیگری فعال بود و نقش های اصلی را ایفا کرد و نقش آفرینی در سریال های خط قرمز، نابرده رنج و فاصله ها یکی از ماندگارترین نقش هایی است که او بازی کرده است.

تصاویر/ گریه فرزندان شهرام عبدولی در مراسم ختم پدرش اشک همه را درآورد + عکس

شهرام عبدلی به همراه خانواده در برنامه بازت شو حاضر شد و این برنامه را با آنها به چالش کشید.

این هنرمند در نهم بهمن ماه سال 1401 در مشهد در حال ایفای نقش در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حاج گز بود که در حین استراحت در هتل بر اثر خونریزی مغزی به بیمارستان رفت و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

همچنین ببینید:

تصاویر/ گریه فرزندان شهرام عبدولی در مراسم ختم پدرشان اشک همه را درآورد.

بیوگرافی و استوری همسر شهرام عبدولی کیست + اینستاگرام

فیلم کامل مراسم ختم شهرام عبدولی در مشهد

فیلم کامل شهرام عبدلی در خندوانه

واکنش بازیگران و هنرمندان به درگذشت شهرام عبدلی

زمانی که شهرام عبدلی کلاس اول ابتدایی بود، یکی از اعضای گروه نمایشی کلاس پنجمی محل سکوت خود را ترک کرد و به جای آن دانش آموز تست داد و اولین کار نمایشی مدرسه را تجربه کرد.

شهرام عبدلی متولد 9 اردیبهشت 1355 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او به دلیل تحصیل در رشته ادبیات، عاشق نویسندگان بزرگ و موسیقی کلاسیک و سنتی ایرانی است.

نوشته آرتین و آدرین، پسران شهرام عبدلی مصاحبه، دل همه را به درد آورد، اول در شعبون ⭐️. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.