اخبار جدید از وضعیت بازیگر تلویزیون و سینما شهرام عبدلی + جزئیات و عکس – شبونی ⭐️

جدید از وضعیت بازیگر تلویزیون و سینما شهرام عبدلی

شهرام عبدلی بازیگر صحنه، سینما و تلویزیون که مشغول بازی در صحنه فیلمبرداری در مشهد بود، ناگهان دچار خونریزی مغزی شد و به بیمارستان منتقل شد، اما خوشبختانه هوشیاری وی رو به بهبود است و آماده عمل جراحی دوم است.

اخبار جدید از وضعیت شهرام عبدلی

آقای غفارمنش بازیگر سرشناس سینما درباره وضعیت شهرام عبدلی می گوید مردم برایش دعا کنند که عمل دومش با موفقیت انجام شود و قرار است امشب دومین عمل جراحی انجام شود.

شهرام عبدلی در حال بازی در مقابل دوربین بود که متاسفانه دچار خونریزی مغزی شد. شما در سریالی بازی می کنید که درباره امام رضا است.

اخبار جدید از وضعیت بازیگر تلویزیون و سینما شهرام عبدلی + جزئیات و عکس

شهرام عبدلی را همه مردم با نقش های منفی و جدی اش می شناسند. او در سریال خط قرمز به شهرت رسید، سریالی که بازیگران زیادی در آن توانستند به شهرت برسند. شهرام عبدلی متاهل و دارای دو فرزند است.

امیر غفارمنش درباره وضعیتش می گوید که شهرام عبدلی با او تماس می گیرد که حالم خوب نیست و باید مرا به بیمارستان برساند. او به بیمارستان قلب می رود و پزشکان مشکل را عارضه مغزی تشخیص می دهند و به همراه تهیه کننده این نمایش به بیمارستان قائم مشهد منتقل می شود.

در حال حاضر او تحت عمل جراحی قرار گرفته و بیهوش است. به محض اینکه حالت هوشیاری او به حالت عادی برگردد، باید جراحی دیگری انجام شود.

مطلب جدید وضعیت شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون + جزئیات و عکس اولین بار در شعبون ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.