ارتش چین به هدست های مایکروسافت – بازیگرها مجهز می شود

ارتش چین به هدست های مایکروسافت – بازیگرها مجهز می شود

مقاله ارتش چین به هدست مایکروسافت مجهز می شود اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

طبق اخبار جدید، ارتش چین در حال رفتن به هدفون مایکروسافت برای تجهیز نیروهای خود استفاده کنید. مهم ترین ویژگی هولولنز ۲ افزایش توان دفاعی نیروهای نظامی است.

با توجه به تصویر فاش شده از یک تکنسین آموزشی نیروی هوایی چین، مشخص است که ارتش چین قصد دارد هدست مایکروسافت هولولنز 2 از آن برای تجهیز نیروهای خود و افزایش قابلیت های دفاعی استفاده کنید. پیش از این، ارتش ایالات متحده قراردادی را با مایکروسافت امضا کرد تا از هدست واقعیت ترکیبی HoloLens 2 این غول فناوری برای سازماندهی نیروهای خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: استفاده از هدست های هولولنز مایکروسافت در میدان جنگ از سال 2023

حضور هدفون مایکروسافت در ارتش چین.

در تصویر منتشر شده از آموزش این تکنسین مشخص است که وی از هدست واقعیت ترکیبی هولولنز 2 مایکروسافت برای شبیه سازی نگهداری موتور جت جنگنده بدون دست زدن به آن استفاده کرده است. این تصویر در گزارشی از خبرگزاری CCTV چین منتشر شد و برخی از کاربران با اظهاراتی کنایه آمیز به این خبر واکنش نشان دادند.

حضور هدفون مایکروسافت در ارتش چین.
تصویر منتشر شده از آموزش تکنسین آموزش انجام شده توسط Microsoft HoloLens 2

ارتش چین با فناوری های واقعیت افزوده غریبه نیست گزارش های قبلی از استفاده ارتش چین از این فناوری برای کنترل هواپیماها و وسایل نقلیه بدون سرنشین خبر داده بودند.

گزارش جدیدی اولویت های شی جین پینگ، رئیس جمهور چین برای نوسازی ارتش این کشور در میان تنش ها با ایالات متحده را تشریح می کند. در همین حال، شرکت های بزرگ فناوری کشور در تلاش برای توسعه سخت افزار واقعیت افزوده بومی هستند.

حضور هدفون مایکروسافت در ارتش چین.
تکنسین های ارتش چین از ابزارهای مجازی مانند دریل و آچار برای یادگیری نحوه نگهداری موتور جت استفاده می کنند.

اما استفاده ارتش چین از این هدفون با تنش های فزاینده بین دو اقتصاد بزرگ جهان (آمریکا و چین) در تضاد است و قطعا قانونگذاران این کشور واکنش مثبتی به این خبر نخواهند داشت.

چین همچنان با محدودیت های زیادی مانند واردات صنایع نیمه هادی، هوش مصنوعی و غیره مواجه است. از طرف ایالات متحده، و این مسائل و خلأها بر تمام اردوگاه های سناتورهای آمریکایی تأثیر گذاشته است.

HoloLens 2 مایکروسافت را می توان بهترین نمونه در کلاس خود دانست. این هدست ها که نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی هولولنز مایکروسافت هستند، در سال 2019 با قیمت 3500 دلار وارد بازار جهانی شدند. اکنون اگرچه ساخت نسل سوم این هدفون تقریبا غیرممکن است، اما پتنت های اخیر نشان می دهد که غول نرم افزاری جهانی در تلاش برای ساخت این نمونه است.

مایکروسافت اخیرا با امضای قراردادی به ارزش 9.21 میلیارد دلار با ارتش آمریکااو بیش از 120 هزار دستگاه از این هدست را در اختیار ارتش کشورش قرار داد.

بیشتر بخوانید:

  • هدست هولولنز مایکروسافت سربازان آمریکایی را گیج کرده است. این دستگاه ها ما را می کشند!
  • ویندوز 12 مایکروسافت با ویژگی های متمرکز بر هوش مصنوعی وارد بازار شد
  • شورای ملی رقابت بریتانیا در حال بررسی اولیه سرمایه گذاری مایکروسافت در OpenAI است

هدست های واقعیت ترکیبی قطعا بهترین گزینه برای بهبود عملیات دفاعی نیروهای نظامی هستند. آیا شما هم به مفید بودن این هدفون در میدان های جنگ رای می دهید؟ ما منتظر نظرات شما هستیم.

مقاله ارتش چین به هدست مایکروسافت مجهز می شود اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.