سامسونگ و کوالکام سرعت ۵G را ۲۰ درصد افزایش داده اند – بازیگرها

Qualcomm and Samsung

مقاله سامسونگ و کوالکام سرعت 5G را 20 درصد افزایش دادند اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سامسونگ و کوالکام پروژه جدیدی را آغاز کردند. مشخصات 3GPP نسخه 17 برای 5G برخی به روز رسانی های مهم را معرفی کرد، از جمله پشتیبانی از 1024 QAM، که سرعت انتقال داده بالاتر را ممکن می کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با استفاده از فناوری 5G vRAN که در فرکانس‌های 2.1 گیگاهرتز (FDD) و 3.5 گیگاهرتز (TDD) کار می‌کند و یک واحد آزمایشی با مودم Snapdragon X75، این دو شرکت به سرعت 485 مگابیت بر ثانیه با پهنای باند 20 مگاهرتز دست یافتند درصد بیشتر از آنچه امروز با ۲۵۶ QAM در شبکه های ۵G در دسترس است.

بیشتر بخوانید: سامسونگ سریع ترین رم را با هوش مصنوعی معرفی کرد

این صنعتی است که برای اولین بار در باند FDD (دورو تقسیم فرکانس در مقابل دوبلکس تقسیم زمانی) یافت شد.

با این حال، به یاد داشته باشید که این سرعت تنها با استفاده از 20 مگاهرتز به دست می آید و مودم های مدرن می توانند چندین جریان را برای ارائه ظرفیت انتقال بیشتر ترکیب کنند. به عنوان مثال سال گذشته این دو شرکت ترکیبی از 4x downlink و 2x uplink را نشان دادند که شگفت انگیز است.

سامسونگ می‌گوید 1024 QAM را در پیکربندی‌های سنتی RAN نیز آزمایش می‌کند و انتظار دارد این فناوری اواخر امسال به صورت تجاری در دسترس قرار گیرد.

در واقع، پیکربندی‌های سنتی RAN به پیکربندی‌های شبکه دسترسی رادیویی سنتی یا معمولی (RAN) اشاره دارند که از زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متمرکز استفاده می‌کنند. این پیکربندی ها شامل مسائلی مانند مدیریت فرکانس، قدرت سیگنال، تخصیص منابع، مدیریت هماهنگی سلول به سلول و سایر پارامترهای مربوط به عملکرد شبکه های ارتباطی است. در مقایسه با راه‌حل‌های جدید مانند شبکه‌های مجازی (مانند vRAN)، پیکربندی‌های سنتی RAN می‌توانند انعطاف‌پذیرتر و کارآمدتر باشند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سری A سامسونگ
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 30 میلیون.

نظر شما در مورد سامسونگ و کوالکام چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: gsmarena

مقاله سامسونگ و کوالکام سرعت 5G را 20 درصد افزایش دادند اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.