استخدام سم آلتمن در مایکروسافت هنوز نهایی نشده است. امکان بازگشت به OpenAI – Tekrato وجود دارد

29356

شغل سم آلتمن در مایکروسافت هنوز بسته نشده است. امکان بازگشت به OpenAI اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

چندین منبع موثق از بازگشت سم آلتمن به OpenAI خبر می دهند. در جریان اخبار به دست آمد. استخدام سم آلتمن در مایکروسافت هنوز تمام نشده است

در گزارشی اختصاصی از Verge، چندین منبع موثق ادعا می‌کنند که در صورت استعفای اعضای فعلی هیئت مدیره OpenAI، آلتمن و براکمن مایل به بازگشت به شرکت هستند. ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، که صبح دوشنبه اعلام کرد آلتمن و براکمن به عنوان بخشی از گروه تحقیقاتی هوش مصنوعی جدید مایکروسافت، همکاران جدیدی خواهند بود. اما در پایان روز گذشته مشخص شد که استخدام آلتمن و براکمن در مایکروسافت هنوز به طور رسمی انجام نشده است.


ادامه مطلب در ادامه مطلب

بیشتر بخوانید:

  • مذاکرات با OpenAI ناموفق بود. سم آلتمن به مایکروسافت پیوست
  • OpenAI قرار نیست استراحت کند. صدها کارمند خواستار استعفای هیات مدیره شدند
  • پشیمانی OpenAI از اخراج سم آلتمن. مذاکرات برای بازگشت او در حال انجام است

استخدام سم آلتمن در مایکروسافت هنوز نهایی نشده است

اخراج آلتمن مسلما بدترین تصمیم در تاریخ OpenAI تاکنون بوده است. هیئت مدیره OpenAI که فکر می کرد می تواند تصمیمات خود را با قدرت قابل نمایش اجرا کند، اکنون در شرایط دشواری قرار گرفته است. تیم هیئت مدیره تصمیم سریعی گرفت تا مدیرعامل سابق توییچ را به عنوان مدیرعامل جدید OpenAI منصوب کند تا امیدها به بازگشت آلتمن را از بین ببرد، اما محبوبیت آلتمن در بین کارمندان آنها را گرد هم آورد تا او را بازگرداند.

تصمیم هیئت مدیره مبنی بر اخراج ناگهانی آلتمن در صبح روز جمعه با انتقادات شدیدی مواجه شد. در نامه ای، 505 نفر از 700 کارمند OpenAI اعلام کردند که در صورت عدم بازگشت آلتمن، همه آنها استعفا خواهند داد. هر روز بر تعداد حامیان این استعفانامه افزوده می شود. حال در این نامه نام ایلیا سوتسکیور که نقش مهمی در اخراج آلتمن داشت به چشم می خورد.

استخدام سم آلتمن در مایکروسافت
استخدام سم آلتمن در مایکروسافت

آلتمن و براکمن به دنبال راهی برای خروج اعضای هیئت مدیره از شرکت بدون ایجاد حاشیه بیشتر هستند. سام آلتمن دقایقی پیش در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: هر اتفاقی که بیفتد همه با هم کار می کنیم. The Verge می گوید این بیانیه به این معنی است که مبارزه برای بازگشت هنوز ادامه دارد.

مایکروسافت که پیش از این در خبرها اعلام کرده بود که سام آلتمن و براکمن را استخدام کرده است و تمامی کارکنانش می توانند پس از استعفا مستقیما با آنها همکاری کنند. این خبر پس از شایعاتی مبنی بر انتخاب شیر به عنوان مدیرعامل موقت OpenAI منتشر شد. اما شب گذشته مایکروسافت اعلام کرد که استخدام آلتمن و براکمن هنوز نهایی نشده است.

نادلا در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود پس از برکناری آلتمن اعلام کرد که ساختار مدیریتی شرکت هوش مصنوعی OpenAI باید تغییر کند. او همچنین نگرانی‌ها در مورد بحران بلندمدت در OpenAI را رد کرد و گفت که تحقیقات حیاتی هوش مصنوعی و همکاری این استارت‌آپ با مایکروسافت ادامه دارد.

نادلا گفت: “در این مرحله، فکر می کنم کاملاً واضح است که تغییر در مدیریت ضروری است.” مایکروسافت در این مورد گفتگوی خوبی با هیئت مدیره خود خواهد داشت.

مایکروسافت باید قبل از باز شدن بورس آمریکا اقداماتی را در این راستا انجام می داد تا سهامش دچار افت شدید نشود.

در پست دیگری، سم آلتمن گفت که اولویت اول او اطمینان از توسعه مداوم OpenAI است. آلتمن گفت که او و مایکروسافت متعهد به تضمین تداوم برای شرکای تجاری و مشتریان هستند.

در نهایت پس از این همه حواشی، بازگشت آلتمن و براکمن به OpenAI غیرممکن نیست و به نظر می رسد در نهایت اتحادیه کارمندان به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید:

  • استراتژی مدیریت تغییر در OpenAI؛ سام آلتمن رها شد
  • پیامد اخراج سام آلتمن؛ قیمت توکن Worldcoin کاهش یافت
  • هوش مصنوعی جمینا گوگل تا اوایل سال 2024 آماده نخواهد شد. برای ChatGPT رقیب باید بیشتر منتظر بمانید.

نظر شما در مورد استخدام سام آلتمن در مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

شغل سم آلتمن در مایکروسافت هنوز بسته نشده است. امکان بازگشت به OpenAI اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.