اسکن بارکد با ویژگی Circle to Search سامسونگ به زودی امکان پذیر خواهد شد – Tekrato

اسکن بارکد با ویژگی Circle to Search سامسونگ به زودی امکان پذیر خواهد شد – Tekrato

مقاله به زودی اسکن بارکدها با تابع Circle to Search سامسونگ که برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری امکان پذیر خواهد بود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوگل و سامسونگ در حال بهبود ویژگی های هوش مصنوعی گوشی های سامسونگ هستند. حاصل کار این دو شرکت است امکان اسکن بارکدها با قابلیت Circle to Search بودن.

رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی Galaxy AI مجموعه ای از عملکردهای بسیار مفید و کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از بهترین ویژگی هایی که Galaxy AI برای مخاطبان سامسونگ به ارمغان آورده است، قابلیت جستجوی دایره ای است که به شما این امکان را می دهد تا با کشیدن یک دایره دور هر چیزی روی صفحه، جستجو را آغاز کنید. اکنون به نظر می رسد که گوگل در حال بهبود این ویژگی است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • آپدیت اندروید 15 و One UI 7 سامسونگ؛ لیست دستگاه های واجد شرایط
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024 [+ معرفی گوشی‌های مورد انتظار]
  • بازار جهانی موبایل در سه ماهه اول سال 2024 6 درصد رشد داشته است. اول سامسونگ
  • سود سامسونگ در سه ماهه اول سال 2024 با افزایش 933 درصدی به 4.8 میلیارد دلار رسید.

اسکن بارکد با قابلیت Circle to Search سامسونگ

تنها نکته منفی کار با دایره برای جستجو هیچ پشتیبانی از بارکد وجود ندارد. یعنی اگر دور یک بارکد دایره ای بکشید، به جای نمایش اطلاعات مربوط به آن بارکد، یک سری عکس از بارکدهای نامرتبط را نمایش می دهد. اکنون به نظر می رسد که گوگل قصد دارد این مشکل را برطرف کند.

اسکن بارکد با ویژگی Circle to Search

بر اساس گزارش جدیدی که در وب‌سایت Android Authority منتشر شده است، آخرین نسخه بتا برنامه Google Android (نسخه 15.19.45.29)، برنامه‌ای که ویژگی Circle Search را در دستگاه‌های اندرویدی اجرا می‌کند، حاوی رشته کد (این بارکد را پیدا کنید).

یک سری از کلمات کلیدی را می توان در این رشته کد مشاهده کرد. یکی از آنها کلمه omnient است که نام رمز Circle to Search است و دیگری کلمه بارکد است. بنابراین، ما می دانیم که گوگل در تلاش است تا قابلیت اسکن بارکد را به Circle to Search اضافه کند.

در حال حاضر مشخص نیست این ویژگی چه زمانی به گوشی های سامسونگ اضافه می شود. با این حال، انتظار می‌رود سامسونگ مانند همیشه سریع عمل کند و پرونده را در هفته‌ها یا ماه‌های آینده ببندد.

بیشتر بخوانید:

  • مشخصات کلیدی Samsung Galaxy F55 در وب سایت Flipkart ظاهر شد
  • پرچمدار بعدی سامسونگ با یک دوربین کمتر از نسل قبلی وارد بازار می شود
  • عملکرد M4 اپل، سامسونگ را ترساند. کوالکام در حال طراحی مجدد نسل چهارم اسنپدراگون 8 است
  • سامسونگ توسعه One UI 7.0 را با سری Galaxy S24 آغاز کرد
  • اولین تراشه های سه نانومتری اگزینوس سامسونگ به تولید انبوه نزدیک می شوند

نظر کاربران Tekrato در مورد اسکن بارکد با ویژگی Circle to Search سامسونگ چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

مقاله به زودی اسکن بارکدها با تابع Circle to Search سامسونگ که برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری امکان پذیر خواهد بود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.