به لطف متا، عینک های Ray-Ban مجهز به هوش مصنوعی هستند – Tecrato

87122a8a 07e9 4394 9164 a4e3e38f3311

مقاله عینک های ری بن به لطف متا به هوش مصنوعی مجهز شده اند، اولین بار در Tecrato – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

متا قول داد که به زودی عینک هوشمند ری بن به زودی منتشر خواهد شد. از دسامبر 2023، برخی از کاربران ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی این دستگاه را تجربه کرده اند، اما به گفته نیویورک تایمز، این ویژگی ها از آوریل سال جاری در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.عینک هوشمند ری بن به لطف هوش مصنوعی که روی آن نصب شده است، می تواند به عنوان یک مترجم برای کاربران عمل کند و حتی اشیا و حیوانات را تشخیص دهد. با گفتن عبارت «هی متا» این دستگاه قابل حمل قادر خواهد بود دستیار هوشمند RayBan دسترسی داشته باشید این دستیار با گوش دادن به دستورات یا پاسخ به سوالات از طریق بلندگوهای داخلی عینک با کاربران ارتباط برقرار می کند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گجت های سال 2024
  • بهترین کیبوردهای گیمینگ سال 2024
  • بهترین دستبندهای سال 2024

عینک هوشمند ری بن

نیویورک تایمز در گزارش خود گزارش داد که این ویژگی‌های هوش مصنوعی در موقعیت‌های مختلفی از جمله در فروشگاه‌های مواد غذایی، هنگام رانندگی، در موزه‌ها و حتی در باغ‌وحش آزمایش شده‌اند. اما با وجود توانایی این عینک در شناسایی حیوانات و آثار هنری، هنوز کاملا قابل اعتماد نیستند.

به لطف متا، عینک های ری بن به هوش مصنوعی مجهز شده اند
عینک هوشمند ری بن

به گفته نیویورک تایمز، عینک های هوشمند RayBan نمی توانند حیوانات باغ وحش را پشت میله ها یا از راه دور به درستی تشخیص دهند و همچنین نمی توانند میوه های غیر معمول را به درستی تشخیص دهند. این گزارش می افزاید که این عینک قابلیت ترجمه به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی و آلمانی را دارد.

احتمالاً شرکت متا در طول زمان قابلیت های هوش مصنوعی عینک های هوشمند بهبود خواهد یافت همانطور که گفته شد، این ویژگی ها در حال حاضر برای برخی از کاربران در ایالات متحده موجود است، اما به زودی برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین وسایل برای کودکان 2024.
  • بهترین دستگاه های بازی سال 2024
  • بهترین مانیتورهای گیمینگ سال 2024
  • بهترین مانیتورهای برنامه ریزی سال 2024
  • بهترین مانیتورهای برنامه ریزی سال 2024

مقاله عینک های ری بن به لطف متا به هوش مصنوعی مجهز شده اند اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.