اعتراف عجیب مهرداد صدیقیان عاشق دوست مادرم بودم + فیلم – شبونی ⭐️

عجیب مهرداد صدیقیان عاشق دوست مادرم بودم فیلم

مهرداد صدیقیان بازیگر معروف در اعترافاتی عجیب گفت که عاشق دوست مادرش بوده و هر بار که او را با همسرش می دید به شدت عصبانی می شد.

مهرداد صدیقیان که با سریال مدینه به شهرت رسید در مصاحبه ای گفت از بچگی عاشق دوست مادرش بوده و هر بار که به خانه می رفته و همسر دوست مادرش را آنجا می دیده عصبانی می شده است.

اعتراف عجیب مهرداد صدیقیان مبنی بر اینکه عاشق دوست مادرش بوده است

مهرداد صدیقیان چند سالی است که به صورت حرفه ای در عرصه بازیگری فعالیت می کند و این روزها با حضور در سریال پوست شیر ​​در نقش صدرا توانسته گام بزرگی در عرصه بازیگری بردارد.

مهرداد صدیقیان متولد بهمن 1386 در تهران است و در حال حاضر 34 سال سن دارد و اولین گام های خود را در عرصه بازیگری با فیلم عصر جمعه در سال 1383 برداشت و برای بازی در داستان نیمروز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

مهرداد صدیقیان از کودکی به بازیگری علاقه داشت. استعداد او با شرکت در تئاترهای مدرسه کشف شده است. مهرداد صدیقیان در مدرسه خیلی خوب نبود، دیپلم ریاضی گرفت و در دانشگاه قبول شد، اما فقط دو جلسه در دانشگاه شرکت کرد و در 17 سالگی وارد دنیای بازیگری شد.

در سال ۱۳۸۵ در فیلم اتوبوس شب به کارگردانی کیومرث پوراحمد در کنار زنده یاد خشیرو شکیبایی بازی کرد که لذت بخش ترین اتفاق در زندگی هنری او بود.

بدنش برایش خیلی مهم است، به گفته خودش چهره و اندام بازیگر ابزار عالی اوست و باید همیشه خوب و آماده باشد.
او بسیار مراقب چیزهایی است که می خورد، ورزش می کند و شب ها زود می خوابد، این سبک زندگی به او کمک می کند تا سالم و تناسب اندام بماند. جالب است بدانید او عاشق پیتزا است و بهترین پیتزا فروشی های تهران را می شناسد.

نوشته اعترافات عجیب مهرداد صدیقیان دلم برای دوست مادرم شد + فیلم اولین بار در شبونی ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.