امیر تتلو در زلزله ترکیه امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ زیر آوار ماند و درگذشت؟ – بازیگرها ⭐️

تتلو در زلزله ترکیه امروز دوشنبه 17 بهمن 1401

زلزله ترکیه امروز دوشنبه 17 بهمن 1401 بسیاری از مردم ترکیه را غافلگیر کرد و اتفاق دلخراشی برای انها رخ داد متاسفانه تا به حال 2 هزار نفر در ترکیه کشته شده اند.

این در حالیست که بسیاری از ایرانی ها در این کشور زندگی میکنند و بدون شک در بین کشته شده ها ایرانی ها نیز حضور دارند.

زلزله ترکیه امروز دوشنبه 17 بهمن 1401

تتلو خواننده جنجالی یکی از افرادی بوده که در ترکیه زندگی میکند و زلزله ساعت 4 صبح او را از خانه به بیرون کشاند.

با توجه به اینکه خانه تتلو ویلایی است اتفاقی برای او رخ نداده است و به سرعت خود را به حیاط منزلش رسانده است.

این زمین لرزه که در ساعت 4:17 بامداد به وقت محلی رخ داد، عمق تقریبی 17.9 کیلومتر داشت 15 دقیقه بعد پس لرزه ای به بزرگی 6.7 ریشتر را داشت که خرابی ها را بیشتر کرد.

ساختمان‌ها در جنوب ترکیه، از جمله شهرهایی مانند قهرمان مراس و غازیانتپ، در اثر زلزله با خاک یکسان شدند و اکثر مردم در خواب گیر کردند.

یکی از ساکنان غازیانتپ در نزدیکی مرکز زلزله، به رویترز گزارش داد: “در 40 سالی که زندگی کرده ام هرگز چنین چیزی را احساس نکرده ام.”

در ترکیه، تعداد قربانیان به حداقل 100 نفر رسیده و صدها زخمی گزارش شده است. پیش بینی می شود به دلیل خسارات زیاد، تعداد قربانیان افزایش یابد. گزارش ها حاکی از آن است که این زمین لرزه در سوریه در استان های حلب، حماه و لاذقیه بیش از 100 کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

نوشته امیر تتلو در زلزله ترکیه زیر آوار ماند و درگذشت؟ امروز دوشنبه 17 بهمن 1401 اولین بار در بازیگرها ⭐️. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.