انتظار مخاطبان از تور جهانی ویکتوریا سیکرت!

انتظار مخاطبان از تور جهانی ویکتوریا سیکرت!

مستند تور جهانی ویکتوریا سیکرت در سپتامبر 2023 نمایش داده می شود و مخاطبان می توانند انتظار داشته باشند که بزرگتر و بهتر از همیشه باشد.

صبح هارپرز بازار این خبر را منتشر کرد مبنی بر اینکه شوی مد ویکتوریا سیکرت 2023 که به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد، به صورت مستندی طولانی ساخته خواهد شد و استعدادهای 20 طراح از سراسر جهان را به همراه خلاقیت های سفارشی به نمایش خواهد گذاشت. ویکتوریا سیکرت به دنیا نشون بده

به گزارش گروه ترجمه صبح، رائول مارتینز، مدیر خلاقیت این شرکت در بیانیه ای مطبوعاتی گفت که با هارپرز بازار به اشتراک گذاشته است که این فیلم نمایانگر تغییر نهایی در برند ویکتوریا سیکرت است.

به گفته وی، این رویداد خلاقانه با ارجاع به نمادهای محبوب گذشته اما به شکلی جسورانه، زرق و برق و مد سرگرم کننده را بازتعریف و به نمایش گذاشته است.

فشن شوهای سالانه ویکتوریا سیکرت که زمانی سوپرمدل هایی مانند آدریانا لیما، هایدی کلوم و ژیزل بونچون در آن حضور داشتند، از نوامبر 2019 به دلیل کاهش فروش، رتبه بندی ضعیف و جنجال این برند به حالت تعلیق درآمد.

علاوه بر این، در حالی که بسیاری از خانه‌های مد در سال‌های اخیر از حضور مدل‌های سایز بزرگ یا ترنس در نمایش‌های خود حمایت کرده‌اند، ویکتوریا سیکرت همچنان با ستاره‌های افسانه‌ای خود روی صحنه ظاهر می‌شود که موجی از انتقادات را به خانه مد در پی داشت.

نوشته تماشاگران منتظر تور جهانی ویکتوریا سیکرت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.