اندروید ۱۵ بتا ۲ شامل چه ویژگی هایی است؟ ما ۱۳ عنوان برتر – بازیگرها را ارائه می دهیم

اندروید ۱۵ بتا ۲ شامل چه ویژگی هایی است؟  ما ۱۳ عنوان برتر – بازیگرها را ارائه می دهیم

اندروید 15 بتا 2 شامل چه ویژگی هایی است؟ معرفی 13 عنوان اصلی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در دومین روز از رویداد Google I/O 2024، گوگل اندروید 15 بتا 2 را برای دستگاه های سازگار منتشر کرد. به طور معمول، این شرکت نسخه جدید اندروید را در سخنرانی اصلی خود ارائه می کند، اما امسال اطلاعیه های مربوط به اندروید به روز دوم منتقل شد و روز اول تنها محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه کرد.اگرچه نسخه بتای اندروید چند هفته پیش منتشر شد، اما هنوز برای دستگاه های گلکسی سامسونگ در دسترس نیست. همانطور که در اخبار گزارش شده است، سامسونگ در نظر دارد تا برنامه One UI 7.0 بتای خود را اواخر امسال برای عموم عرضه کند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های میان رده 2024
  • بهترین گوشی های موبایل ارزان قیمت 2024

ویژگی های جدید اندروید 15 بتا 2

اندروید 15 بتا 2 با ویژگی های جدید، امنیت بهتر و حفظ حریم خصوصی بهبود یافته عرضه می شود. مهمترین اخبار به شرح زیر است:

فضای خصوصی:

در اندروید 15 بتا 2، مشابه پوشه امن سامسونگ، این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا برنامه ها و فایل های خصوصی را در یک فضای امن مخفی کنند. وقتی فضای خصوصی قفل است، برنامه‌های شما متوقف می‌شوند و اعلان‌های این برنامه‌ها متوقف می‌شوند و در منوی برنامه‌ها، منوی چند وظیفه‌ای (برنامه‌های اخیر) و منوی اشتراک‌گذاری ظاهر نمی‌شوند.

فضای خصوصی:

چندوظیفه ای بهبود یافته در تلفن ها و تبلت های تاشو:

در اندروید 15 بتا 2، گوگل روشی را برای پین کردن نوار وظیفه به صفحه نمایش برای بهبود چندوظیفگی در دستگاه‌های بزرگ‌تر مانند تلفن‌های تاشو و تبلت‌ها معرفی کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت بین برنامه‌ها جابجا شوند. کاربران می توانند جفت برنامه ایجاد کرده و آنها را به نوار وظیفه پین ​​کنند.

حالت تصویر در تصویر (PiP) بهبود یافته:

اندروید 15 هنگام وارد شدن به حالت تصویر در تصویر، انتقال نرم‌تری دارد. این نرمی در برنامه هایی با عناصر رابط کاربری ویدیویی خوب به نظر می رسد.

پیش نمایش ویجت سفارشی:

درست مانند iOS، ویجت‌های اندروید اکنون می‌توانند یک پیش‌نمایش سفارشی را در منوی انتخاب ویجت نمایش دهند و به کاربر این امکان را می‌دهند که قبل از افزودن ویجت به صفحه اصلی، ببیند چگونه ظاهر می‌شود.

پیش نمایش ویجت سفارشی:

پیش بینی بازگشت به طور پیش فرض فعال است:

ویژگی پیش‌بینی بازگشت، پیش‌نمایش صفحه‌ای را نشان می‌دهد که دستگاه هنگام استفاده از حرکت پیمایش بازگشت به آن بازمی‌گردد. این ویژگی که در اندروید 14 معرفی شد، اکنون به صورت پیش فرض فعال است.

اثرات لرزش بهبود یافته:

اندروید 15 اکنون قابلیت تنظیم افکت‌های لرزش سفارشی را ارائه می‌دهد تا کاربر بتواند بدون نگاه کردن به صفحه، انواع مختلف اعلان‌ها را تشخیص دهد.

بهترین برنامه های سلامتی و ورزشی:

Health Connect API اکنون از دو نوع داده جدید پشتیبانی می کند: دمای پوست و برنامه های ورزشی. این به برنامه‌های سلامت و تناسب اندام اجازه می‌دهد تا داده‌ها را به طور کارآمدتر صادر، وارد و استفاده کنند.

بهبود استفاده از ضمایر در زبان های جنسیتی:

در زبان‌های جنسیتی (مانند فرانسوی)، اندروید 15 به کاربران امکان می‌دهد نحوه آدرس دهی خود را انتخاب کنند و در نتیجه زبان و تشخیص کاربر توسط دستگاه بهبود می‌یابد.

زمان باتری بالاتر:

اندروید 15 با تغییراتی در سرویس‌های پس‌زمینه، عمر باتری را بهبود می‌بخشد. این تغییرات باعث می شود برنامه ها بهتر کار کنند و توسعه دهندگان نتوانند از منابع سیستم سوء استفاده کنند.

راه اندازی سریعتر برنامه و عملکرد بهتر سیستم:

اندروید 15 از اندازه صفحه نمایش 16 کیلوبایت پشتیبانی می کند که امکان راه اندازی سریع تر برنامه های سنگین و پاسخگویی بهتر در هنگام کار با حافظه های بزرگ را فراهم می کند.

عملکرد بهتر بازی با Vulkan:

گوگل یک لایه اختیاری برای اجرای OpenGL ES در بالای Vulkan معرفی کرده است که سازگاری و عملکرد برخی از بازی ها را بهبود می بخشد.

پشتیبانی از ایموجی های بیشتر از طریق Unicode 15.1:

گوگل پشتیبانی از Unicode 15.1 را اضافه کرد که به معنای افزودن ایموجی های جدید مرتبط با خانواده است.

فونت های چینی، ژاپنی و کره ای بهبود یافته:

اندروید 15 از فونت متغیر NotoSansCJK برای این زبان ها پشتیبانی می کند و فرصت های بیشتری را برای تایپوگرافی خلاقانه فراهم می کند.

اندروید بتا 2 برای چه دستگاه هایی موجود است؟

این نسخه بتا برای گوشی هایی از 12 برند مختلف در دسترس است، از جمله:

  • گوگل پیکسل
  • عزیز
  • iQOO
  • لنوو
  • وان پلاس
  • مخالف
  • من واقعی
  • تیز
  • تکنو
  • زنده
  • شیائومی

گوشی های سامسونگ هنوز نمی توانند اندروید 15 بتا 2 را اجرا کنند و این شرکت کره ای برنامه بتای خود را (برای One UI 7.0) در سه ماهه سوم سال جاری راه اندازی خواهد کرد و انتظار می رود One UI 7.0 در سه ماهه چهارم سال 2024 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های گیمینگ سال 2024
  • بهترین گوشی های شیائومی در سال 2024
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024

منبع: sammobile

اندروید 15 بتا 2 شامل چه ویژگی هایی است؟ معرفی 13 عنوان اصلی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.