بیماری شهرام عبدلی و علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی مشخص شد – بازیگرها ⭐️

شهرام عبدلی و علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی مشخص

شهرام عبدلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان که روز گذشته به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شده بود باعث نگرانی بسیاری از سینماگران شده است.

بیماری شهرام عبدلی چه بود؟

شهرام عبدلی بازیگر سریال آرام باش دچار مشکل مغزی شد.

آسوده باش تهیه کننده سریال می گوید شهرام در حین فیلمبرداری خونریزی نداشت اما در هتل استراحت می کرد که وضعیت نامناسبی داشت. پس از تماس با دوستانش او را به بیمارستان منتقل کردند. اما جراحی مغز تمام شده است. باعث شد او به کما برود و هنوز به هوش نیامده است. پزشکان معتقدند تا زمانی که او به هوش نیاید نمی توان عمل جراحی دوم را انجام داد.

بیهوشی طولانی مدت شهرام عبدلی باعث نگرانی پزشکان شد.پزشکان شهرام عبدلی معتقدند این عمل جراحی به حدی بوده که این چهره همچنان در کما به سر می برد و به هوش نیامده است که وضعیت را کمی نگران کننده کرده است.

بیماری شهرام عبدلی و علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی مشخص شد

از دیروز بسیاری از بازیگران کشورمان از مردم خواستند برای سلامتی خود در استوری ها دعا کنند.

شهرام عبدلی دو فرزند دارد و همسرش یکی از بازیگران تئاتر بود که این روزها بازیگری را کنار گذاشته است.

شهرام عبدلی با سریال خط قرمز به شهرت رسید. او همچنین در نمایش هایی مانند الحوال و مختارنامه بازی کرده است. شهرام عبدلی را عمدتاً با نقش های جدی و منفی می شناسیم.

بیماری شهرام عبدلی و علت خونریزی مغزی شهرام عبدلی اولین بار در شبونا مشخص شد⭐️. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.