اولین ربات انسان نمای چینی می تواند با سرعت ۶ کیلومتر در ساعت بدود. ساعت – تکراری

Tiangong First fully electric humanoid robot

اولین ربات انسان نمای چینی می تواند با سرعت 6 کیلومتر در ساعت بدود. اولین بار در مورد ساعت در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مرکز نوآوری ربات انسان نما پکن “Tiangong” را معرفی کرده است. این اولین ربات انسان نمای چینی تمام الکتریکی است که می تواند مانند انسان با سرعت 6 کیلومتر در ساعت بدود.این یک پیشرفت قابل توجه در زمینه رباتیک است زیرا “تیانگ گونگ” اولین ربات انسان نما است که کاملاً با برق کار می کند.


بیشتر بخوانید:

  • ربات هوش مصنوعی چری به زودی وارد ایران می شود [+ ویدئو]
  • آیا ما انسان ها در دنیای شبیه سازی شده کامپیوتری زندگی می کنیم؟

Tiangong اولین ربات انسان نمای چینی است که برای کاربردهای مختلف طراحی شده است

این ربات سبک وزن 163 سانتی متر طول و 43 کیلوگرم وزن دارد. این سبک به این ربات چینی اجازه می دهد تا به راحتی اجرا شود. Tiangong از چندین حسگر بصری، یک واحد اندازه گیری اینرسی با دقت بالا (IMU) و حسگرهای بینایی سه بعدی استفاده می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد در محیط خود حرکت کنید.

Tiangong First fully electric humanoid robot

بعلاوه، ربات انسان نما چینی آنها مجهز به حسگرهایی هستند که می توانند نیروهای وارد شده به ربات را در شش جهت (سه جهت انتقالی و سه جهت پیچشی) اندازه گیری کنند. به عبارت دیگر، این حسگرها به ربات اجازه می‌دهند تا نیروهای وارده از محیط را به دقت تشخیص دهد و مطابق با آن واکنش نشان دهد. در واقع، این اقدام به Tiangong کمک می‌کند تا حرکات خود را بهبود بخشد و تعامل دقیق‌تری با محیط داشته باشد.

«تیانگونگ» از روش جدیدی برای یادگیری مهارت های حرکتی انسان به نام «یادگیری تقویتی پیش بینی کننده مبتنی بر حافظه و تقلید» استفاده می کند. این روش نقش حیاتی در ایجاد عملکرد طبیعی ربات داشت.

اولین ربات انسان نمای چینی می تواند با سرعت 6 کیلومتر در ساعت بدود.  نگاه کن

توسعه دهندگان تاکید می کنند که “Tiangong” بر اساس شفافیت و سازگاری طراحی شده است، بسترهای ارتباطی شفاف را قادر می سازد و انعطاف پذیری نرم افزار، سخت افزار و سایر ماژول های کاربردی را گسترش می دهد.

اولین ربات انسان نما چینی می تواند بدون راهنمایی از پله ها بالا برود و ثابت کند که می تواند محیط خود را درک کند و با آن سازگار شود. همچنین قادر است با تغییر سرعت، زاویه گام یا روش حرکت خود، خود را با محیط و شرایط متفاوتی که با آن مواجه می شود سازگار کند.

اولین ربات انسان نمای چینی می تواند با سرعت 6 کیلومتر در ساعت بدود.  نگاه کن

معرفی Tiangong گامی مهم در صنعت ربات تلقی می شود و توانایی آن در بالا رفتن از ارتفاع یا پله ها، سازگاری با محیط و همچنین دویدن می تواند در زمینه های مختلف مانند عملیات جستجو و نجات، واکنش سریع به حوادث غیر مترقبه مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، احتمالاً برای دستیابی به هدف مورد نظر به تحقیق و توسعه بیشتری نیاز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • معرفی نسخه جدید ربات انسان نمای اطلس; همراه با هوش مصنوعی [+ویدئو]
  • ببینید: Mendeebot می تواند به طور مستقل با انسان ها ارتباط برقرار کند [+ویدیو]
  • ایلان ماسک به زودی اولین تاکسی رباتیک تسلا را معرفی خواهد کرد
  • دیجی کالا از روبات ها برای تحویل کالا استفاده می کند. ربات دیجی کالا آماده ماموریت

منبع: گجت ها

اولین ربات انسان نمای چینی می تواند با سرعت 6 کیلومتر در ساعت بدود. اولین بار در مورد ساعت در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.