اپل وارد مذاکره با OpenAI برای تقویت عملکردهای هوش مصنوعی در iOS 18 – Tekrato می شود

iOS 18 WWDC 24 Feature 2

مقاله ای که اپل وارد مذاکره با OpenAI برای تقویت ویژگی های هوش مصنوعی در iOS 18 می شود، ابتدا در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ماه گذشته مشخص شد که اپل تقویت خواهد شد ویژگی های هوش مصنوعی در iOS 18 او پشت میز مذاکره با گوگل نشسته است. در واقع اپل قرار بود از Gemini بخواهد که به این دستیار در آیفون هایش کمک کند، اما اکنون مشخص شده است که اپل نظر خود را تغییر داده و در حال مذاکره با OpenAI برای دریافت کمک از JPT Chat است. البته این موضوع جدید نیست و چندی پیش خبری مبنی بر همکاری این دو غول تکنولوژی منتشر شد.به نظر می رسد اپل مذاکرات خود را برای آیفون و آیپد جدید خود که اواخر امسال عرضه می شود، از سر گرفته است. هوش مصنوعی منابع آشنا با این فناوری معتقدند که اپل می خواهد ابزارهای OpenAI را در iOS 18 ادغام کند.

بیشتر بخوانید: عملکرد عجیب هوش مصنوعی پرچمدار جدید هواوی، لباس های کاربر را در می آورد; نگاه کن

ویژگی های هوش مصنوعی در iOS 18

مارک گورمن در مصاحبه ای با بلومبرگ اظهار داشت که مذاکرات بر روی استفاده از فناوری های OpenAI برای تقویت یک ربات چت مبتنی بر ویژگی های هوش مصنوعی در iOS 18 متمرکز است. هنوز مشخص نیست که آیا این چت بات جایگزین سیری محبوب خواهد شد یا به عنوان یک چت بات مستقل شروع به کار خواهد کرد. . البته شایان ذکر است که چندی پیش در برخی گزارش ها اشاره شد که “SiriSummarization” در مورد چارچوب جدیدی صحبت می کند که در آن سیری با چت GPT یکپارچه می شود.

البته همانطور که نیویورک تایمز تایید کرده است، در این بین اپل همچنان در تلاش است تا با گوگل به توافق برسد. به نظر می رسد غول فناوری در تلاش است تا بهترین قیمت را پیدا کند. همچنین شایعه شده است که اپل در حال مذاکره با بایدو است تا کاربران چینی خود را راضی نگه دارد، جایی که گوگل در آن حضور ندارد.

در نهایت، این مذاکرات هر چه که باشد، به نظر می‌رسد که اپل ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را که در آپدیت iOS 18 فعال خواهند بود، در نظر خواهد گرفت. WWDC 2024 کاربران را معرفی کنید. این غول فناوری همچنین در حال کار بر روی مدل زبان خود است که قابلیت کار آفلاین را دارد. با این حال، این مدل زبان، هر چقدر هم کارآمد باشد، نمی تواند به اندازه نسخه های آنلاین کارآمد باشد.

البته اعتقاد بر این است که اپل تمام این مدل های آنلاین و آفلاین را برای ارائه نتیجه ایده آل ادغام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • سری P70 هواوی با تراشه Kirin شرکت Fayuj وارد بازار خواهد شد
  • انویدیا ابتدا هواوی را به عنوان یکی از مدعیان اصلی هوش مصنوعی معرفی کرد
  • گوشی تاشو Huawei Pocket 2 با اتصال ماهواره ای دو طرفه ارائه شد [+ قیمت و مشخصات فنی]
  • هواوی Injoy 70z را با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی کرد
  • در صنعت محصولات تاشو چه می گذرد؟ از خداحافظی اوپو و ویوو تا محصولات سه لایه سامسونگ و هواوی

نظر کاربران بازیگرها در مورد ویژگی های هوش مصنوعی در iOS 18 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: 9to5mac

مقاله ای که اپل وارد مذاکره با OpenAI برای تقویت ویژگی های هوش مصنوعی در iOS 18 می شود، ابتدا در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.