اپلیکیشن هواشناسی مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت ۳۰ روز آینده را پیش بینی می کند – بازیگرها

1682338667 msn weather

مقاله ای که اپلیکیشن هواشناسی مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت 30 روز آینده را پیش بینی می کند، ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در ماه مارس سال گذشته، شرکت ردیابی پیش بینی آب و هوا ForecastWatch به تیم توسعه عنوان “دقیق ترین ارائه دهنده پیش بینی جهانی در جهان” را اعطا کرد. اپلیکیشن هواشناسی مایکروسافت مایکروسافت شروع به کار کرد، اما متوقف نشد. طبق اعلام این شرکت، تیم توسعه این شرکت در حال کار بر روی برنامه جدیدی است که می تواند آب و هوای 30 روز آینده را پیش بینی کند.مایکروسافت در پستی در وبلاگ بینگ اعلام کرد که تیمش مقاله ای را در مورد یک مدل جدید پیش بینی میان برد در سایت arXiv دانشگاه کرنل منتشر کرده است. این مقاله برنامه آب و هوای مایکروسافت را با مدلی که در حال حاضر توسط مرکز اروپایی پیش بینی آب و هوای متوسط ​​(ECMWF) استفاده می شود، مقایسه می کند. همانطور که انتظار می رفت، مایکروسافت نیز پای هوش مصنوعی خود را روی این موضوع باز کرده و پنج مدل مختلف هوش مصنوعی و سه معماری یادگیری عمیق را برای پیش بینی های خود ترکیب کرده است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.
  • پلیس آمریکا استفاده از فناوری هوش مصنوعی تشخیص چهره مایکروسافت را ممنوع کرد.

به گفته مایکروسافت، هوش مصنوعی با استفاده از داده های ده سال پیش می توانید الگوهای جدیدی را یاد بگیرید و آب و هوای آینده را پیش بینی کنید.

مایکروسافت می گوید: «آنها بسیار شبیه به مدل NWP کار می کنند. با توجه به وضعیت فعلی جو در یک کره سه بعدی (طول و عرض جغرافیایی، طول و ارتفاع)، آنها وضعیت جو را برای مدتی در آینده، مثلاً یک ساعت، پیش بینی می کنند و سپس این پیش بینی را برای مدل ارسال می کنند تا دو مورد بعدی را پیش بینی کند. . ساعت ها. و غیره.”

اما ویژگی های اپلیکیشن هواشناسی مایکروسافت به همین جا ختم نمی شود. مدل هوش مصنوعی استفاده شده در این برنامه می تواند با استفاده از GPU ها سریعتر و بیشتر پیش بینی کند.

به گفته این شرکت، مدل جدید دقیق‌تر از مدلی است که ECMWF برای اندازه‌گیری خطاهای دما به میزان 17 درصد در پیش‌بینی‌های هواشناسی یک هفته‌ای و 4 درصد در پیش‌بینی‌های چهار هفته‌ای استفاده می‌کند. با این حال، مایکروسافت اعلام کرد که مدل جدید پیش بینی آب و هوای 30 روزه خود را به مدل سازی Microsoft Start خود اضافه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی به پلیس کمک می کند تا تخلفات رانندگی را ثبت کند
  • توجه داشته باشید که Phone 1 یک به روز رسانی مبتنی بر هوش مصنوعی دریافت خواهد کرد
  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی; معرفی بهترین سایت ها و ابزارهای ایجاد لوگو
  • تیم کوک: هوش مصنوعی اپل ویژگی هایی دارد که آن را از رقبای خود متمایز می کند

منبع: neowin

مقاله ای که اپلیکیشن هواشناسی مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت 30 روز آینده را پیش بینی می کند، ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.