«روز سیاه فوتبال» مردان فحاشی می کنند، زنان ممنوع!

سیاه فوتبال مردها فحاشی می کنند زنان محروم می شوند

 

 

ایده آل امروز – وحید آسترون: ورود زنان به ورزشگاه ها بار دیگر محل بحث و جدل بود. در شرایطی که بانوان و دختران پس از چندین سال مطالبات و با همکاری برخی نهادها مانند وزارت ورزش، فدراسیون ها و البته فشارهای فیفا توانستند درهای ورزشگاه ها را باز کنند، حالا با اتفاقات متعددی در ورزشگاه های ایران رایج است و در گذشته حوادث و خشونت های زیادی در ورزشگاه های مردانه از جمله چاقوکشی، فحاشی و دعوا، نابینا شدن تماشاگران به دلیل پرتاب سنگ و نارنجک و… رخ داده است که اکنون با دو حادثه، برخی . جریان های سیاسی و رادیکال تلاش می کنند بار دیگر درهای ورزشگاه را به روی زنان ببندند. اولین اتفاق در دیدار استقلال و آلومینیوم در اراک رخ داد و انتقادهایی را برای حضور بانوان در ورزشگاه ها برانگیخت.

اولین جیمی جامپ زن فوتبال ایران که از پیروزی تیمش و دیدن حسینی کاپیتان استقلال از نزدیک خوشحال شده بود، با اکراه و به دلیل عشق به فوتبال و باشگاه او را در آغوش گرفت که باعث رسوایی های فراوان و تحریم و جریمه این دروازه بان شد. 300 میلیون مستقل شد. همانطور که پیش بینی می شد پس از این صحنه حرکت ویژه شمشیر را بست و خواست بدون حضور بانوان مسابقات برگزار کند. دیدار سپاهان و پرسپولیس یکی از جنجالی ترین بازی های فوتبال ایران در دهه اخیر است که با واکنش های همیشگی و با توجه به جو ورزشگاه آزادی و صحبت های هواداران سپاهان مانند بنزین روی آتش عمل کرد. و حالا عده ای از حضور زنان در ورزشگاه می خواهند! در همین زمینه روزنامه کیهان نوشت: «در دیدار پرسپولیس و سپاهان صحنه هایی که به دلیل وقاحت نمی توان برنامه ریزی کرد در سکوها ایجاد شد». این در حالی است که این بازی چند سالی است که فدای آزادی و نقش جهان شده است. ذهنی و جسمی. از سرباز احمدی که چشمش را از دست داد تا چندی پیش برخی از هواداران با سر و صورت خون آلود به دلیل درگیری و سنگ اندازی به خانه رفتند.

سوال این است: مردان فضای فرهنگی و آرامی را در ورزشگاه ها ایجاد کرده بودند، حالا شما انتظار دارید زنان ساکت بنشینند و فقط فوتبال تماشا کنند؟ منکر تغییر جو و آرامش جو ورزشگاه ها با حضور زنانی نیستید که همه هواداران را با چوب می زدند؟ چه اقدامات فرهنگی در ورزشگاه ها انجام شد تا اکنون امیدواریم فحاشی صورت نگیرد؟ از دو روز گذشته تصاویر آن پیرمرد و درگیری ها علاوه بر چند ویدئو از برخی هواداران که فحاشی می کردند، با هماهنگی با هشتگ روز سیاه توسط لشکر هواداران مجازی در سطح وسیعی منتشر شد. . فوتبال” در توییتر و اینستاگرام و اکنون بسیار محبوب شده است. این افراد می نویسند: “چند بار گفته ایم زنان را به ورزشگاه نروند؟” هدف مشخص است و در همان متن های به اشتراک گذاشته شده توسط این افراد: «از ورود زنان به ورزشگاه جلوگیری شود تا دیگر شاهد برگزاری چنین مسابقاتی نباشیم، جای تعجب نیست که شورای تامین استان مازندران اجازه ورود به ورزشگاه ها را نمی دهد». پارتی امروز پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی، در مطلبی روز یکشنبه 26 اردیبهشت، این گونه اقدامات را «پروژه جدید تندروها» خواند و نوشت: «اینکه بگوییم اینطور به نظر می رسد. پروژه برنامه ریزی شده ای که می خواهد درهای ورزشگاه را به روی زنان ببندد نه توهم است و نه بدبینی. اما وزیر ورزش روز شنبه در بخشی از نامه خود خطاب به رئیس فدراسیون نوشت: ما شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه ها نیستیم و رفتار برخی از هواداران زمینه ساز آسیب است. کرامت زن ایرانی

در پست روز سیاه فوتبال مردان فحاشی می کنند، زنان ممنوع! اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.