اپل ویژگی های چت GPT را به iOS 18 – TechRadar می آورد

اپل ویژگی های چت GPT را به iOS 18 – TechRadar می آورد

مقاله ای که اپل ویژگی های چت GPT را به iOS 18 اضافه می کند اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گزارش جدید بلومبرگ نشان می دهد که اپل OpenAI را ارائه خواهد کرد ویژگی های چت JPT توافقی حاصل شده است. چندی پیش، فاش شد که اپل در حال مذاکره با توسعه دهندگان هوش مصنوعی برای گنجاندن یک ربات چت در سیستم عامل خود 18 است.اکنون، یک گزارش جدید توضیح داده است که اپل می‌تواند «یک ربات چت محبوب» را با پشتیبانی از ChatGPT به عنوان بخشی از استراتژی متمرکز بر ویژگی‌ها راه‌اندازی کند. هوش مصنوعی پیشنهاد در iOS 18.


بیشتر بخوانید:

  • گوگل هفته آینده با رقیب خود روبرو خواهد شد
  • آینده هوش مصنوعی جدید سیری در کنفرانس WWDC مشخص خواهد شد

ویژگی های چت JPT

به نظر می رسد مذاکرات اپل با گوگل همچنان ادامه دارد، اما بر اساس گزارشی جدید می توان گفت که توافق با OpenAI تقریبا انجام شده است. در بخشی از این گزارش آمده است: “معامله با OpenAI به اپل این امکان را می دهد که یک چت بات محبوب را در دستگاه های خود به عنوان بخشی از مجموعه ای از ویژگی های جدید هوش مصنوعی که قصد دارد ماه آینده اعلام کند، اضافه کند.” جزئیات بیشتر در مورد نحوه عملکرد این ویژگی ها و ادغام محصول با آنها در حال حاضر نامشخص است.

ویژگی های چت JPT

مارگ گورمن، روزنامه‌نگار بلومبرگ، که به دلایل حفظ حریم خصوصی خواست نامش فاش نشود، نوشت: طرفین توافق کردند که از ویژگی‌های ChatGPT در iOS 18 استفاده کنند. با این حال، اپل در حال مذاکره با شرکت آلفابت برای استفاده از ربات جمینا گوگل است. این مذاکرات هنوز به توافق نرسیده است، اما همچنان ادامه دارد.»

البته گزارش ها مدعی هستند که هیچ تضمینی برای برقراری این قرارداد وجود ندارد. گزارشی در روز پنجشنبه ادعا کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 (تا حدی) توسط مراکز داده اپل با پردازنده‌های سیلیکونی اپل پشتیبانی می‌شوند. با این حال، اکثر ویژگی‌های هوش مصنوعی 18 iOS به طور کامل بر روی دستگاه کار می‌کنند و به اپل این امکان را می‌دهند که از مزایای حفظ حریم خصوصی و حفظ حریم خصوصی استفاده کند. سرعت.”

اپل قصد دارد در رویداد ویژه خود در 10 ژوئن در WWDC از iOS 18 و ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی آن رونمایی کند.

OpenAI نیز به نوبه خود رویداد دیگری را برای دوشنبه آماده کرده است. یکی از ویژگی‌های توسعه‌یافته در OpenAI دستیار صوتی هوش مصنوعی برای رقابت با Siri و Google Assistant است.

بیشتر بخوانید:

  • OpenAI ابزاری برای تشخیص تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی ایجاد می کند
  • نظر سام آلتمن در مورد هوش مصنوعی چیست؟ فرصت یا تهدید

نظر کاربران بازیگرها در مورد ویژگی های چت GPT چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: 9to5mac

مقاله ای که اپل ویژگی های چت GPT را به iOS 18 اضافه می کند اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.