سریال بازیگران + عکس بازیگران و تاریخ پخش – اندلرن

بازیگران عکس بازیگران و تاریخ پخش اندلرن

آکتور به کارگردانی نیما جاویدی ساخته شده در سال 1401 این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و اجتماعی است. در این مجموعه نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه طوسلی، مهرآوه شریفی نیا و فریده سپاه منصور هنرنمایی می کنند. با اندلرن همراه باشید.

داستان و موضوع سریال بازیگر.

داستان این بازیگر در مورد فراز و نشیب های برخی از بازیگران با استعداد تئاتر است که پس از پیشنهادی برای آنها، زندگی آنها درگیر ماجراهای پیچیده ای می شود و…

زمان پخش سریال این بازیگر؟

این مجموعه بازیگر پنجشنبه ها ساعت 8 صبح از شبکه های خانگی نایش مانند نماوا و فیلمو پخش می شود.

بازیگران سریال

نوید محمدزاده بازیگر نقش علی همتی (دوست مرتضی)

نوید محمدزاده بازیگر نقش علی همتی

نوید محمدزاده (زاده ۲۷ فروردین ۱۳۶۵) بازیگر ایرانی است. بازی او در فیلم عصبانی نیستم (1391) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. وی همچنین دو بار متوالی برای بازی در فیلم های عابد و یک روز (1394) و بدون تاریخ، بدون امضا (1395) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شده است. اولین تجربه او در نمایش خانگی با سریال قورباغه بود.

احمد مهران فر بازیگر نقش مرتضی (دوستعلی)

احمد مهران فر بازیگر نقش مرتضی

احمد مهران فر بازیگر نقش مرتضی در سریال بازیگر

احمد مهرانفر (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.
مهرانفر بازیگری را به صورت حرفه ای روی صحنه تئاتر از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و بازی در نقش های صحنه ای را با بازیگرانی چون پرویز پرستویی، پانته آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی تجربه کرده است. او برای اولین بار در سینمای ایران در فیلم «نان، عشق و موتور 1000» و سپس در فیلم های «کلیما»، «حقیقت گمشده»، «درباره الی…»، «کلبه» و «آتش بس» ظاهر شد. . و تئاترهایی مثل «همه چیز درباره آقای اف»، «حصار»، «قهوه تلخ»، «اموجی» «26 آذر کجا بودی؟» و… به ایفای نقش پرداخته است.

هستی مهدوی فر بازیگر نقش آلما

هستی مهدوی فر بازیگر نقش آلما

هستی مهدوی فر بازیگر نقش آلما در آکتور

هستی مهدوی فر (زاده 30 آذر 1370 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.
مهدوی فر در سریال های جرهارت، ماترانه، گذر از غم ها، هانیه، شایبان و فیلم های سوت پایان، چهاربنش، پفت کیلو آلبالو، کمدی انسانی و داستان نیمروز: خون سرخ بازی کرده است.

هومن برق نورد بازیگر نقش صمدیان (مدیر گالری عطر)

هومن برق نورد بازیگر نقش صمدیان

هومن بارک نورد بازیگر نقش صمدیان در سریال بازیگر.

هومن برکنورد (زاده ۱۴ دی ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر صحنه، سینما و تلویزیون ایرانی است.
وی در سال 1374 با سریال ابووهیب بهلول وارد عرصه تلویزیون شد و با فیلم یک تکه نان در سال 1383 بازی در سینما را تجربه کرد و یکی از مهمترین کارهای او بازی در سریال ساختمان دکتر در سال 1389 و سپس با بازی در سینما بود. دزد و پلیس در سال 1391 و سپس شومینه برق زد در سال 1392. هومن برق نورد در چندین فیلم و سریال با بهنام تشکر بازی کرده است که بیشتر به عنوان نسخه ایرانی لورل و هاردی شناخته می شود.

هانیه طوسلی بازیگر نقش نازی (مشاور شرکت)

هانیه توسلی بازیگر نقش نازی

هانیه توسلی بازیگر نقش نازی

هانی توسلی (زاده ۱۴ خرداد ۱۳۵۸) بازیگر ایرانی است. تنها چند سالی که از بازیگری می گذرد، او تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم شبای روشن (1392) از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. همچنین طوسلی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال 1392 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم دهلیز شد. وی همچنین برای فیلم سوء تفاهم (2016) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

سها نیاستی بازیگر نقش سارا (نامزد (دوست دختر) مرتضی و کارمند گالری عطر)

سوها نیاستی بازیگر نقش سارا است

سوها نیاستی بازیگر نقش سارا در سریال بازیگران است.

سها نیاستی بازیگر ایرانی است. او در رشته معماری در دانشگاه تهران تحصیل کرد. نیاستی در سال 2019 برای بازی در نقش مهتاب در فیلم سال دوم کالج من برنده جایزه بهترین بازیگر زن چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو شد. او نامزد کارگردان معروف سعید راوشی است.

گلاره عباسی بازیگر نقش مریم (دختر عمه علی)

گلاره عباسی بازیگر نقش مریم

گلاره عباسی بازیگر نقش مریم

گلاره عباسی (زاده ۸ تیر ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او در سال ۱۳۹۸ برای بازی در فیلم ابلق برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال بازیگر

مهراوه شریفی نیا (زاده ۸ فروردین ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته موسیقی کلاسیک از دانشگاه هنر تهران است.
او کار خود را از سال 1368 با بازی در فیلم دزد عروسک ها آغاز کرد. او با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت (1387) به شهرت رسید. وی دارای دیپلم ریاضی و فیزیک و فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه تهران است.

فریده سپاه منصور بازیگر نقش بی بی (مادر علی)

فریده سپاه منصور (زاده ۲۵ فروردین ۱۳۲۶ در تهران) بازیگر صحنه، سینما و تلویزیون ایرانی است.
فریده سپاه منصور در سال 1326 در تهران به دنیا آمد و فعالیت خود را در تئاتر با بازی در نمایش “پرومته در زنجیر” در سال 1348 آغاز کرد و از سال 1349 تا 1361 در تئاتر فعالیت داشت و پس از آن به سینما و تلویزیون روی آورد. آغاز فعالیت سینمایی او بازی در «ردپایی در شن» (1366) ساخته محمدرضا آرتمن بود. از فیلم‌های مهمی که او در آن بازی کرد می‌توان به «ساهر»، «مارمولک»، «مهمان مامان»، «کتاب قانون» و مجموعه تلویزیونی «عقیق» و روزگر جوانی اشاره کرد.

 

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.