این عکس از چهره مهدی سلوکی در روز عروسی شما را شوکه می کند/عکس

عکسی جالب و دیده نشده از مراسم عروسی مهدی سلوکی بازیگر جوان و سرشناس ایرانی و بردار محمد سلوکی مجری معروف در فضای مجازی پخش شد.

تصویری از جشن عروسی مهدی سلوکی در فضای مجازی منتشر شد که چهره بسیار جذابی دارد.

به گزارش صبح؛ عکسی جالب و دیده نشده از مراسم ازدواج مهدی سلوکی بازیگر جوان و سرشناس ایرانی و محمد سلوکی مجری معروف در فضای مجازی پخش شد.

زندگینامه، خاطرات:

مهدی سلوکی در 23 خرداد 1361 در اصفهان به دنیا آمد. او با برنامه تلویزیونی نیمرخ وارد تلویزیون شد و با سریال نرگس به شهرت رسید.

رشته گرافیک را در هنرستان انتخاب کرد و در این مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد. وی در سال 1379 دیپلم خود را از هنرستان مالک اشتر تهران گرفت و برادر کوچکتر محمد سلوکی مجری تلویزیون است.

پدرش از افسران نیروی هوایی و اصالتا تهرانی است. وقتی مهدی به دنیا آمد، سرهنگ سلوکی به خدمت در پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی اصفهان منصوب شد و به همین دلیل شناسنامه او را در اصفهان گرفتند. به تهران بازگشت و در محله نارمک تهران ساکن شد.

مادرش اصالتا اراکی است، فرزند اول خانواده محمد متولد 12 اسفند 1358 مجری شبکه تهران است.

خاندان سلوکی اصیل، متعصب و مذهبی هستند.

پدر و مادر هر دو تحصیلکرده و اهل فرهنگ و هنر بودند.

دوران کودکی مهدی هم مثل بقیه پسرها شیطنت آمیز بود. مهدی در مجتمع مسکونی پایگاه هشتم شکاری اغلب با برادرش به بازی کودکانه می پرداخت.

مهدی سلوکی بالاخره در 32 سالگی تصمیم به ازدواج گرفت.

این عکس از چهره «مهدی سلوکی» در روز عروسی شما را شوکه می کند/ اولین عکس صبح دیده شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.