بازیگران سریال اندلرن پیشنهاد تجاری

بازیگران سریال اندلرن پیشنهاد تجاری

در این مطلب با معرفی بازیگران سریال جدید و پرطرفدار سریال کره ای خواستگاری با ما همراه باشید. اندلرن ارائه نقش بازیگران در یک پروپوزال تجاری را دنبال کنید.

خواستگاری تجاری یک سریال کمدی رمانتیک کره ای است. سریال ازدواج تجاری به کارگردانی پارک سون هو و نویسندگی هان سول هی و هونگ بو هی در سال 2020 شروع به تولید کرد. بازیگران سریال خواستگاری تجاری عبارتند از Ahn Hyo-seop، Kim Se-jung، Kim Min-kyu و Seol In-ah. در نقش های اصلی

ازدواج تجاری داستان شین هاری، کارمندی را روایت می‌کند که می‌پذیرد به جای دوستش قرار ملاقات بگذارد، اما متوجه می‌شود که قرار ملاقاتش در واقع رئیسش است. این سریال در 12 قسمت از 28 فوریه تا 5 آوریل 2022، هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 شب (KST) از تلویزیون SBS پخش می شود.

بازیگران یک پیشنهاد تجاری

بازیگران خواستگاری تجاری امروزه جزو مشهورترین و شناخته شده ترین بازیگران کره ای هستند. در ادامه با معرفی اسامی بازیگران سریال خواستگاری تجاری به همراه عکس آنها در این سریال همراه شما خواهیم بود.

کیم سه جونگ (کیم سه جونگ) در نقش شین هاری

کیم سه جونگ معروف به سجونگ خواننده و بازیگر کره ای است. او عضو Gugudan و زیر گروه آن Gugudan SeMiNa و عضو سابق گروه دختران IOI است. او در سال 2016 به عنوان مجری برنامه “استعداد برای فروش” خدمت کرد و در ژانویه 2017 به عنوان MC دائمی برای برنامه “Get it Beauty” انتخاب شد.

او اولین بازی خود را در درام تلویزیونی “School 2017” در سال 2017 انجام داد. او همچنین یکی از بازیگران فیلم “Busted!” است. این در سال 2018 بود. سجونگ در رام کام مرموز 2019 “I Wanna Hear Your Song” و درام موفق OCN 2020 “The Uncanny Counter” را بازی کرد که رکورد جدیدی را برای بالاترین رتبه بیننده ثبت شده در OCN ثبت کرد. نام.

بیشتر بخوانید: لیست سریال های پزشکی کره ای بهترین سریال های پزشکی کره ای

سوپ آن هیواهن هیو سئوپ) به عنوان کانگ ته مو

بازیگران در یک موکب تجاری / بازیگران در یک موکب نجاری

Ahn Hyo-Seop بازیگر برنامه تلویزیونی Matchmaking در 17 آوریل 1995 در سئول کره جنوبی متولد شد. او توسط JYP Entertainment کشف شد، جایی که او یک کارآموز موسیقی بود، و به او پیشنهاد شد که در گروه Kpop GOT7 باشد که او آن را رد کرد. اگرچه او در خوانندگی، رقص، ویولن و پیانو استعداد دارد، اما علاقه اصلی او بازیگر شدن بود.

او در فیلم های Kdramas Still 17، Dr. Romantic 2، Abyss، Lovers of the Red Sky و The Office Blind Date بازی کرد. Ahn Hyo Sup برنده بهترین بازیگر جدید در جوایز SBS Drama در سال 2018 و BaekSang در سال 2020 شد. جوایز هنری Ahn Hyo-Sup برنده بهترین بازیگر مرد در جوایز SBS Drama 2020 شد. او برنده بهترین بازیگر مرد و بهترین زوج در جوایز SBS Drama 2021 شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای معرفی 10 سریال کره ای تخیلی

خورشید در آهseol in-ah) از بازیگران فیلم خواستگاری تجاری در نقش جین یونگ سو

بازیگر سریال The Matchmaking Commercial / The Matchmaking Commercial Actors

سئول این آه بازیگر فیلم خواستگاری در 3 ژانویه 1996 در کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری است که برای عشق زیبا، زندگی شگفت انگیز (2019)، مدرسه 2017 (2017) و دختر قوی بونگ سان (2017) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال مشابه سریال کره ای بهترین پسران گل

دوربین مرد Q (کیم مین کیو) به عنوان چا سونگ هون

بازیگران سریال کره ای ازدواج تجاری / بازیگر فیلم کره ای ازدواج تجاری

مین کیو کیم از بازیگران زن در 25 دسامبر 1994 در کره به دنیا آمد. او بازیگری است که با فیلم های This Is My First Life (2017)، Just Between Lovers (2017) و So I Married My Anti-Fan (2021) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال ژائو لوسی

لی دوک هوآ (لی دئوک هوا) به عنوان رئیس کانگ دا-گو

بازیگران سریال کره ای خواستگاری تجاری / بازيگران خواستگاری تجاری

در ادامه معرفی اسامی بازیگران سریال خواستگاری تجاری به یکی دیگر از بازیگران معروف سریال خواستگاری تجاری می رسیم. لی دئوک هوا در 8 مه 1952 به دنیا آمد. او یک بازیگر خواستگاری تجاری است که برای داستان پدرسالاری (2012)، سالئولیلاتدا (1993) و قصر خون (2013) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده است

آن را بخربائه وو هی) به عنوان Go Yo Rae

بازیگران سریال خواستگاری تجاری کره ای / بازیگران سریال خواستگاری تجاری

Bae Woo-Hee برای بازی در Business Proposal for Times (2021)، Business Proposal (2022) و Birthcare Center (2020) شناخته شده است. او در سریال تجاری ازدواج نقش گو یو رائه را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی لی دونگ ووک

چوی بیونگ چان (چوی بیونگ چان) در نقش شین ها مین

بازیگران فیلم همسریابی کاری / بازیگران فیلم همسریابی کاری

بیونگچان یک بازیگر کره ای است که برای بازی های Sassy، Go Go (2015)، پیشنهاد تجاری (2022) و King’s Love (2021) شناخته شده است. او یکی دیگر از بازیگران خواستگاری تجاری است که در این سریال نقش شین ها مین را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی لی مین هو

جونگ یانگ جو (جونگ یانگ جو) به عنوان Han Mi Mo

نام بازیگران سریال خواستگاری تجاری / عکس بازیگران فیلم خواستگاری

در معرفی بازیگران زن خواستگاری تجاری به یکی از بازیگران زن سریال خواستگاری تجاری می رسیم. جونگ یانگ جو با فیلم‌های «وقتی گل‌ها شکوفا می‌شوند»، «من به ماه فکر می‌کنم» (2021)، «کشیش آتشین» (2019) و «او از نظر روان‌سنجی» (2019) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی پارک سو جون

کیم کوانگ کیو (کیم کوانگکیو) به عنوان شین جونگ هی

سریال بازرگانی خواستگاری دارای چندین قسمت/ بازیگران سریال تجاری ازدواج است.

کیم کوانگ گیو بازیگر دیگری است که با فیلم های I Hear Your Voice (2013)، Haunters (2010) و Hwarang: The Poet Warrior Youth (2016) شناخته شده است. او در این سریال نقش شین جونگ هی را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران پنت هاوس: جنگ در زندگی

یون سانگ جونگ (یون سانگجونگ) به عنوان کیم هی جی

بازیگران سریال کره ای خواستگاری تجاری / بازیگران فصل دوم خواستگاری تجاری

یون سانگ جونگ یکی دیگر از بازیگران سریال خواستگاری تجاری است که با بازی های تو بهار من (2021)، تابستان محبوب ما (2021) و پیشنهاد تجاری (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی سونگ جونگ

آهنگ وون سوک (آهنگ برنده سئوک) به عنوان لی مین وو

Kang Tae-mo در تجارت خواستگاری / بازیگران سریال کره ای خواستگاری

بازیگر کره ای وون سوک برای 8 سال (2020)، پیشنهاد تجاری (2022) و عاشقان آسمان سرخ (2021) شناخته شده است. سونگ وون سوک در فیلم ازدواج تجاری نقش لی مین وو را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: انیمه کره ای معرفی بهترین انیمه های کره ای

کیم هیون سوک (کیم هیون سوک) به عنوان Yeo Eo-joo

بیوگرافی بازیگران سریال خواستگاری تجاری / مصاحبه با بازیگران سریال خواستگاری تجاری

کیم هیون سوک یکی از بازیگران نمایشنامه خواستگاری به نام آیا تو انسان هستی؟ (2018)، Rude Miss Young Ae (2007) و 200 Pound Beauty (2006). او یکی از بازیگران سریال بازرگانی خواستگاری در نقش Yeo Yeo Joo است.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی کیم سو هیون

برنده سئو (seo hye-won) بازیگر نقش جو وی جونگ در سریال ازدواج تجاری

بازیگران سریال خواستگاری تجاری فصل دوم / بازیگران در خواستگاری تجاری فصل دوم

سئو هی وون همچنین یک بازیگر خواستگاری تجاری است که برای کیمیاگری ارواح (2022)، دیوانه برای یکدیگر (2021) و سوپر وکیل وو (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 معرفی فیلم های جدید 2023

آخرین کلمه؛ بازیگران خواستگاری تجاری

در این مطلب به بررسی و معرفی اسامی بازیگران سریال خواستگاری تجاری و عکس بازیگران سریال خواستگاری تجاری پرداختیم. نظر شما در مورد بازیگران یک پیشنهاد تجاری چیست؟ در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.