بازی Wolverine احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. بازی قرار است خشن باشد • بازیگرها

wolverine insomniac

بازی Wolverine یکی از مورد انتظارترین عناوین کمپانی Insomniac است. تاکنون اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است و شاهد تریلر گیم پلی بازی Wolverine بودیم. حال با توجه به اخباری که اخیرا منتشر شده، این احتمال وجود دارد که Insomniac این بازی را در پایان سال 2024 منتشر کند.

یکی دیگر از موارد جدیدی که اعلام شده این است که بازی Wolverine دارای رتبه R است. این بدان معناست که افراد زیر 17 سال نمی توانند این عناوین را تجربه کنند. بسیاری از منتقدان احساس می کنند که R برای یک بازی قهرمانی خیلی زیاد است. البته دلیل آن شاید خشونت زیاد در شخصیت ولورین باشد. با این حال، سبک بازی Insomniac امتیاز R را تضمین نمی کند. به نظر می رسد امتیاز M برای این بازی منطقی تر است.

همانطور که گفته شد، بازی Wolverine قرار نیست رابطه خاصی با فیلم های او داشته باشد. اساسا این بازی داستانی کاملا مجزا دارد و طراحی شخصیت ها و محیط آنها نیز با فیلم ها متفاوت است. داستان بازی همچنین به زمانی قبل از پیوستن ولورین به مردان ایکس باز می گردد.

در خبری که به تازگی منتشر شده است، دو تاریخ برای عرضه این بازی اعلام شده است. اولین تاریخ پاییز سال 2024 است که بسیار عجیب است. به نظر می رسد سازندگان این بازی در مورد عرضه آن در سال 2025 صحبت می کنند.پس ممکن است این بازی تا دو سال دیگر عرضه شود. البته این احتمال هم وجود دارد که اینسومنیاک دو بازی را همزمان منتشر کند، اما این احتمال وجود دارد که روی فروش هر کدام تاثیر بگذارند.

بازی Wolverine در سال 2021 در رویداد پلی استیشن رونمایی شد. Spider-Man 2 نیز در همین رویداد معرفی شد و Insomniac اعلام کرد که روی هر دو پروژه کار می کند. Wolverine عنوانی جداگانه به کارگردانی برایان هورتون و کامرون کریستین است. این دو نفر سازنده بازی Miles Morales نیز بودند.

اینسومنیاک اعلام کرد که قصد ندارد شخصیت ولورین را زیاد تغییر دهد. مثل کاری که با مرد عنکبوتی انجام داد. اساسا در هر دو بازی، Insomniac ریشه شخصیت ها را حفظ کرده و در مواردی آنها را تغییر داده تا سبک بازی سازی خود را روی آن ها پیاده کند. Insomniac با مرد عنکبوتی خیلی خوب عمل کرد. اکنون امیدواریم که در آینده نیز به این اجرا ادامه دهد و ولورین را نیز طراحی کند.

منبع: VideoGamesChronicle.com


بازی FIFA 23 برای PS5

بازی FIFA 23 برای PS5

۲، ۲۹۵، ۰ ۰ ۰

به مرد

بازی فیفا 23 برای PS4

بازی فیفا 23 برای PS4

۱,۹۹۰,۰۰۰

به مرد

خرید بازی های کنسولی

همه چیز را ببیند

کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

۲۸، ۰ ۲ ۰، ۰ ۰ ۰ به مرد
ببینید و بخرید

کنسول بازی Sony Playstation 5 Digital Edition با ظرفیت 825 گیگابایت

کنسول بازی Sony Playstation 5 Digital Edition با ظرفیت 825 گیگابایت

۲۵,۶۸۱,۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و بررسی و پیش نمایش digikalag

بازی Wolverine احتمالا در اواخر سال 2024 منتشر خواهد شد. The Game Is Going To Be Violent اولین بار در بازیگرها ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.