فیلم رپ کامل بازیگر جوان فیلم کاپیتان در جشنواره فیلم شعبونه ⭐️

رپ کامل بازیگر جوان فیلم کاپیتان در جشنواره فیلم

فیلم رپ کامل شایان درمی پور بازیگر جوان کاپیتان در جشنواره فیلم فجر، سیه چارده بازیگر جوان مورد توجه قرار گرفته است که استعداد بسیار خوبی در رپ دارد.

در حاشیه نشست خبری فیلم کاپیتان یکی از بازیگران جوان این فیلم به درخواست خبرنگاران رپ زد و کاملا روان و بدون ضربه و اشتباه رپ کرد.

فیلم کامل رپ بازیگر جوان در فیلم کاپیتان

فیلم کاپیتان به کارگردانی آقای محمد حمزه ای می باشد.

در این نشست محمد حمزه ای کارگردان فیلم «کاپیتان» گفت: خیلی خوشحالم که بعد از 5 سال دوباره در جشنواره فیلم فجر حضور دارم. متاسفانه زمان بسیار کمی داشتیم و نسخه ای که نمایش داده شد 5 باگ بزرگ داشت که در نسخه بعدی برطرف خواهد شد. من دوست دارم در زمینه ها و ژانرهای مختلف تجربه کنم. در این چند ماه سعی کردم به داستان هایی فکر کنم که به مردم مربوط می شود و شرایط اجتماعی را توصیف می کند. تا اینکه با بنیاد سینما فارابی شروع به همکاری کردیم و تصمیم گرفتیم روی این موضوع کار کنیم.

کارگردان فیلم درباره چالش کار با کودکان در فیلم گفت: این بچه ها عالی بودند. امیرحسین (بازیگر نقش عیسی در فیلم کاپیتان) دو ماه تمام هر روز ساعت دو و نیم و سه بامداد از مهرشهر کرج می آمد و نیمه شب به خانه برمی گشت و حتی وزن و تلاش آنها بسیار کم شد. عالی بود من همیشه معتقد بودم که فیلمنامه اساس فیلم است و متن می تواند لوکیشن و جزئیات را تعیین کند.

نوشته کامل فیلم رپ بازیگر جوان از فیلم کاپیتان در جشنواره فیلم فجر برای اولین بار در شعبون ⭐️. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.