باورتان می شود این «بازیگر معروف» قبل از بازیگری/عکس الاغ بوده است

باورتان می شود این «بازیگر معروف» قبل از بازیگری/عکس الاغ بوده است

دمی مور بازیگر معروف فیلم گوست قبل از ورود به دنیای بازیگری شغل بسیار عجیبی داشت.

دمی مور هنرپیشه مطرح هالیوودی است که بیشتر با بازی در فیلم روح شناخته می شود، قبل از ورود به عرصه بازیگری به شغل دیگری مشغول بوده است.

دمی مور قبل از ورود به صنعت سینما چندان محبوب نبود زیرا در شغل دیگری کار می کرد.

عده ای از دیدن او خوشحال نشدند و حتی در بسیاری از موارد نسبت به او و همکارانش بی تفاوت بودند. دمی مور قبل از ورود به صنعت سینما در یک آژانس جمع آوری بدهی کار می کرد.

بیوگرافی دمی مور بازیگر فیلم روح

دمی مور بازیگر، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی است.

او در سال 1962 در نیو روچل، نیومکزیکو به دنیا آمد. او فعالیت خود را در دهه 1980 با بازی در فیلم هایی مانند “Blame it on Rio” و “St. Elmo’s Fire” آغاز کرد و در سال 1990 با بازی در فیلم “Ghost” به شهرت جهانی رسید.

از دیگر فیلم های معروف او می توان به «چند مرد خوب»، «پیشنهاد ناشایست»، «استریپتیز»، «جی آی جین» و «فرشتگان چارلی: تمام گاز» اشاره کرد. دمی مور علاوه بر بازیگری به عنوان تهیه کننده و کارگردان در برخی فیلم ها نیز فعالیت داشته است.

دمی مور حضور پررنگی در صنعت سینما داشته و دو بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است.

یکی از مهم ترین فیلم هایی که او در آن بازی کرده و در گیشه به فروش بالایی دست یافته است، فیلم «شبح» به کارگردانی پاتریک سویزی است که در سال 1990 اکران شد.این بازیگر هالیوودی با بازی زیبا و حرفه ای خود به شهرت زیادی دست یافت. در این فیلم

مقاله باورتان می شود این «بازیگر معروف» قبل از شیرخر بازیگر بود/ اولین عکس صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.