بایدها و نبایدهای تغییر دکوراسیون خانه در سال جدید (از نظر کارشناسان) • بازیگرها

بایدها و نبایدهای تغییر دکوراسیون خانه از زبان کارشناسان

ماه های پایانی سال علاوه بر نوید بهار، آغاز خانه نشینی را نیز نوید می دهد. نظافتی عظیم که در آن حتی کوچکترین گوشه های خانه تمیز می شود و همه چیز برای ورود بهار به خانه آماده می شود. برخی خانواده ها پا را فراتر می گذارند و تصمیم می گیرند دکوراسیون خانه را طوری تغییر دهند که با فرا رسیدن فصل جدید فضای خانه تازه شود. اما در این بین اشتباهاتی در دکوراسیون منزل رخ می دهد و نتیجه آن طور که انتظار می رود نیست.

متخصصان در زمینه دکوراسیون داخلی توصیه هایی در مورد اشتباهات دکوراسیون منزل، کارهایی که نباید انجام دهید و ترکیباتی که نباید انجام دهید را اعلام کرده اند که قبلا در بازیگرها به آن ها پرداخته ایم اما در این مقاله قصد داریم در مورد آن ها برای شما بگوییم. همه با هم تا بتوانید به راحتی تصمیم به تغییر دکوراسیون خانه بگیرید.

آنچه می خوانید:

آیا واقعاً نیاز به تغییر دکوراسیون خانه دارید؟
رنگ ها
ابزار فنی
از آینه استفاده کنید
دکوراسیون اتاق خواب
دکوراسیون اتاق نشیمن
دکور آشپزخانه
آخرین مرحله برای تغییر دکوراسیون خانه

آیا واقعاً نیاز به تغییر دکوراسیون خانه دارید؟

قبل از اینکه شروع به تغییر دکوراسیون خانه کنید، باید کمی با دقت و عمیق به آن فکر کنید. کاری که قرار است انجام دهید را بنویسید و نتیجه را تصور کنید. حتی اگر بتوانید آن را روی کاغذ بیاورید و با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. پس از آن، ببینید این تغییرات چقدر طول می کشد و چقدر باید برای آنها هزینه کنید. اگر همه چیز خوب پیش برود، اقدام به تغییر دکوراسیون خانه می کنیم. در مقاله 5 سوالی که باید قبل از تغییر دکوراسیون از خود بپرسید سوالات اساسی که به تصمیم گیری شما کمک می کند گردآوری شده است. با پرسیدن این سوالات از خود، می توانید راحت تر برای این تغییر تصمیم بگیرید.

لوستر سقفی الیزه 4

لوستر سقفی Elyse 4

۳۱۹۰۰۰

به مرد

پرده تزئینی جدید مدل ND3300 سایز 280*300 سانتی متر

پرده تزئینی جدید مدل ND3300 سایز 280*300 سانتی متر

۳۶۰۰۰۰

۱۹۸۰۰۰

به مرد

دکور خانه

همه چیز را ببیند

رنگ ها

انتخاب رنگ در دکوراسیون منزل.

یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر فضای خانه، رنگ آمیزی دیوارها و رنگ دادن به دکوراسیون از طریق لوازم و وسایل مختلف است. یک لایه رنگ جدید حتی روی یک دیوار می تواند فضای خانه را تغییر دهد. اما به همان اندازه که جذاب و سرگرم کننده به نظر می رسد، رنگ آمیزی نیز زمان بر و دردسرساز است. همچنین باید بتوانید در مورد دکوراسیون کلی که در نظر دارید فکر کنید و سپس شروع به رنگ آمیزی دیوار کنید. همچنین برای استفاده از رنگ ها در دکوراسیون منزل و ترکیب آن ها با یکدیگر باید دقت کافی را داشته باشید که نتیجه آن به چشم شما آسیب نزند و شما را عصبی نکند. می توانید در دو مقاله «۱۰ نکته برای رنگ دادن به دکوراسیون» و «۵ رنگی که هرگز در اتاق نشیمن از آن استفاده نکنید» با این موضوع بیشتر آشنا شوید.

اسپری رنگ کروم نقره ای دو رنگ حجم 400 میلی لیتر

اسپری رنگ کروم نقره ای دو رنگ 400 میلی لیتر

۱۴۹۰۰۰

به مرد

روغن هیکسون دکور مدل DO.AP ترمووود چوب و کاج قدیمی حجم 250 میلی لیتر

هیکسون دکور مدل DO.AP رنگ روغن چوب و ترمووود کاج قدیمی حجم 250 میلی لیتر

۱۹۵، هزار

به مرد

انواع رنگ ها

همه چیز را ببیند

ابزار فنی

ابزار فنی برای بازسازی خانه.

گاهی تغییر دکوراسیون خانه با تغییر ظاهر، بازسازی و یا تخریب بخشی از ساختمان همراه است. سپردن این کارها به تعمیرکار آسان تر است، اما هزینه بیشتری برای شما دارد. اگر کمی از نظر فنی تسلط دارید و می توانید با ابزار کار کنید، ممکن است بتوانید خودتان تغییرات کوچکی مانند تعویض کاشی آشپزخانه یا حمام، تعویض میز آشپزخانه یا برداشتن دیوار ایجاد کنید. در مطلب ۹ وسیله ای که برای تغییر دکوراسیون و بازسازی خانه نیاز دارید، ابزار لازم برای این کار را ارائه کرده ایم.

رونیکس 10 متری مدل 9017

رونیکس 10 متری مدل 9017

۲۵۷۰۰۰

۲۰۸۰۰۰

به مرد

ست 100 عدد دریل چکشی شارژی مدل BS0018

ست 100 عدد پیچ ​​گوشتی کوبه ای شارژی مدل Bass BS0018

۳, ۶۵ ۰, ۰ ۰ ۰

۲, ۵۹ ۳, ۰ ۰ ۰

به مرد

ابزار برقی و غیر برقی

همه چیز را ببیند

از آینه استفاده کنید

استفاده از آینه در دکوراسیون منزل

استفاده از آینه باعث بزرگتر جلوه دادن خانه، افزایش نور و همچنین بازتر شدن آن می شود. اما روش استفاده از آن در دکوراسیون منزل بسیار مهم است. آینه را نباید روی هیچ دیوار خالی قرار داد و در واقع باید با آن به عنوان یک اثر هنری برخورد کرد. همانطور که روی هر دیواری قاب عکس نصب نمی کنید، نباید در همه جا از آینه استفاده کنید. استفاده از آینه در دکوراسیون منزل مزایا و معایبی دارد که می توانید در مقاله ۱۹ مزایا و معایب استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی بخوانید.

آینه گنبدی

آینه گنبدی

۴۲۰ هزار

۳۲۴۶۰۰

به مرد

ارتفاع آینه مدل S13

ارتفاع آینه مدل S13

۲۷۰۰۰۰

به مرد

انواع آینه

همه چیز را ببیند

دکوراسیون اتاق خواب

انواع دکوراسیون اتاق خواب.

اتاق خواب محل استراحت شماست و دکوراسیون آن باید به شما احساس آرامش بدهد. بنابراین، هنگام تغییر یا اصلاح آن بسیار مهم است. البته نباید فراموش کرد که فضای اتاق خواب باید بسته به سن فرد در حال استراحت در آن متفاوت باشد تا برای او دلپذیر شود. اندازه اتاق خواب برای تصمیم گیری در مورد دکوراسیون آن بیش از آنچه فکر می کنید مهم است. در زیر این موضوع را به تفصیل مورد بحث قرار داده ایم. پس اگر به فکر تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود یا فرزندتان هستید، حتما این مطالب را بخوانید:

  • 12 اشتباه رایج در دکوراسیون اتاق خواب
  • 7 اشتباه رایج در دکوراسیون اتاق خواب های کوچک
  • 23 نکته کلیدی برای چیدمان اتاق خواب و ایجاد محیطی آرام
  • 31 رنگ اتاق خواب که باعث می شود صبح ها شادتر از خواب بیدار شوید
  • 10 گیاه زیبا که برای اتاق خواب مناسب هستند

بهترین دکوراسیون اتاق نشیمن.

اتاق نشیمن جایی است که بیشترین زمان را در خانه می گذرانید. اعضای خانواده در اتاق نشیمن جمع می شوند و با هم گپ می زنند یا فیلم و سریال تماشا می کنند. بنابراین مهم است که همه در آن راحت باشند و استفاده از تجهیزاتی که در آنجا وجود دارد برای همه راحت باشد. قبلا در مطالب زیر نکات و ایده هایی برای تزیین انواع اتاق نشیمن نوشته ایم که حتما بخوانید. شاید ایده های جدیدی برای جابجایی مبلمان در اتاق نشیمن به شما ارائه دهد تا سال جدید را با ذهنیت جدیدی آغاز کنید:

  • 21 ایده طلایی برای زیباسازی یک اتاق نشیمن کوچک
  • 10 نکته طلایی برای تعمیر یک اتاق عالی
  • 5 ایده جذاب برای انتخاب فرش اتاق نشیمن

تغییر دکوراسیون آشپزخانه.

بله، آشپزخانه نیز نیاز به دکوراسیون و ایده هایی در مورد آن دارد. دکوراسیون این قسمت از خانه با توجه به نوع معماری، اندازه و سلیقه شما شکل می گیرد، پس بهتر است قبل از ایجاد هر تغییری به آن فکر کنید. برخی از آشپزخانه ها به قدری بزرگ هستند که گاهی اوقات کاربری مشابه اتاق نشیمن پیدا می کنند. برخی دیگر می توانند آنقدر کوچک باشند که بیشتر نقش سینک و کابینت را در کنار اتاق نشیمن بازی کنند. برخی از آشپزخانه ها به صورت اوپن و برخی دیگر ساخت سنتی هستند و مانند اتاق های دیگر دارای در هستند. مهم نیست آشپزخانه شما چه شکلی است، راهی برای تزئین آن وجود دارد. در مطالب زیر می توانید ایده های مختلف برای تزیین انواع آشپزخانه را مشاهده کنید:

  • 17 ایده کاربردی برای بهبود ظاهر آشپزخانه اپن
  • 15 روش ارزان برای تزئین دیوار آشپزخانه
  • 15 ایده عالی برای انتخاب کاغذ دیواری آشپزخانه
  • 7 ایده طلایی برای لوکس کردن آشپزخانه

اشتباهات رایج در تغییر دکوراسیون منزل برای عید

حال که در مورد دکوراسیون قسمت های مختلف خانه صحبت کردیم، بهتر است نگاهی به مزایا و معایب دکوراسیون منزل بیندازیم. اتفاقات، انتخاب ها و ترکیب هایی که شاید در ابتدا اشتباه به نظر نرسند اما بعد از مدتی به این نتیجه می رسید که اشتباه کرده اند. برای اینکه این حادثه تلخ را تجربه نکنید ما در بازیگرها ۲ مقاله کاربردی زیر را قبلا آماده کرده ایم که با مطالعه آنها می توانید از بسیاری از اشتباهات جلوگیری کنید و بعد از تغییر دکوراسیون منزل پشیمان نشوید.

  • 18 نمونه از بدترین ایده های تزئینی که هرگز نباید استفاده کنید!
  • 12 مزایا و معایب ترکیب سبک ها در طراحی دکوراسیون داخلی

اگر به فکر تغییر دکوراسیون منزل خود برای عید 1402 هستید، برای ما بنویسید که چه تصمیمی گرفته اید و با چه سبکی می خواهید خانه را تزیین کنید.

بایدها و نبایدهای تغییر دکوراسیون منزل برای سال جدید (به قول کارشناسان) اولین بار در بازیگرها نوشته شد پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.