با به روز رسانی One UI 6.1، Galaxy S21 همچنین دارای هوش مصنوعی – Tekrato است

maxresdefault 1

مقاله Galaxy S21 همچنین با به روز رسانی One UI 6.1 هوش مصنوعی دریافت کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

امروز روز بزرگی برای جدیدترین پوسته اندروید سامسونگ است. زیرا تا زمان گزارش این خبر، بیش از 9 میلیون دستگاه با به روز رسانی One UI 6.1 به روز شده اند. امروز، سامسونگ مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های One UI 6.1 را آغاز کرد و نسخه جدید پوسته اکنون برای سری‌های Galaxy S22، S21، Galaxy Z Flip4، Galaxy Z Flip3، Galaxy Z Fold4 و Galaxy Z Fold3 عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های شیائومی در سال 2024
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024

با به‌روزرسانی One UI 6.1، Galaxy S22 و S21، سری Fold4، Fold3، Flip4، Flip3 به Galaxy AI مجهز می‌شوند.

سامسونگ معمولاً به‌روزرسانی‌های خود را ابتدا در کره جنوبی ارائه می‌کند. اما طولی نمی کشد و به زودی در سراسر جهان گسترش می یابد. بنابراین اگر شما صاحب هر یک از مدل های دستگاه ذکر شده در بالا هستید، به زودی یکی از جالب ترین به روز رسانی ها را دریافت خواهید کرد.

در حالی که انتظار می رفت تنها سری گلکسی اس 22، فولد 4 و فلیپ 4 دارای هوش مصنوعی باشند که در ژانویه با خانواده گلکسی اس 24 معرفی شد که یکی از آنهاست. بهترین گوشی های سال 2024 معرفی شد و اکنون به نظر می رسد که حتی مدل های گلکسی S21، Flip3 و Fold3 حداقل زیر مجموعه ای از آنها را دریافت می کنند. چی بهتر از این!

این اعلامیه نشان می دهد که سری گلکسی S21 با این به روز رسانی از Circle to Search پشتیبانی می کند. اما به گفته کاربران، این ویژگی به اندازه دریافت بسته هوش مصنوعی Galaxy که اعلام شده جذابیتی ندارد. گلکسی فلیپ 3 در جایگاهی مشابه گلکسی اس 21 قرار دارد و تقریباً با همان ویژگی ها به روز خواهد شد.

اما داستان Fold 3 متفاوت است، این دستگاه علاوه بر ویژگی های ذکر شده شامل تصاویر پس زمینه هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی، خلاصه صفحات و یادداشت ها، فرمت خودکار در یادداشت های سامسونگ، ترجمه زبان زنده، پیشنهاد ویرایش تصاویر، پیشنهادات هوشمند است. . ویرایش سینت، حالت مترجم و تراکنش صوتی نیز در ضبط صدا استفاده می شود.

نیازی به گفتن نیست که سری گلکسی S22، Fold4 و Flip4 همگی شامل آن می شوند بهترین گوشی های سامسونگ 2023 هستند، آنها تمام ویژگی های Galaxy AI را دارند

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های میان رده 2024
  • بهترین گوشی های موبایل ارزان قیمت 2024
  • بهترین گوشی های گیمینگ سال 2024

منبع: gsmarena

مقاله Galaxy S21 همچنین با به روز رسانی One UI 6.1 هوش مصنوعی دریافت کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.