با مجرمان بی گناه تا جام جهانی ۲۰۲۶

4401 Page 8 Image 0002

هدف امروز: نکته عجیب امیرقلانوی این است که عذرخواهی می کند اما مشکلی را قبول نمی کند. داستان دقیقا در سال 2007 رخ داد. همان چیزی که ما از ابتدا به آن فکر می کردیم. زمانی که اولین حضور امیرقلانوی روی نیمکت تیم ملی با شکست کره جنوبی در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به پایان رسید، ابتدا از مردم عذرخواهی کرد و گفت که مسئولیت را می پذیرد. برای شکست، اما حتی یکی از مشکلات پیشنهادی منتقدان را نپذیرفت، امیر با گارد تهاجمی به کارشناسان و خبرنگاران حمله کرد و آنقدر گلایه کرد که 17 سال به مخالفت با آن ماجرا ادامه داد.

شاید قلعه نویی در این سال ها بدون اغراق 300 بار گفته است: 300 مطلب علیه من در مطبوعات نوشته شده است. این بار هم همین داستان تکرار شد. امیر پس از باخت به قطر و حذف تیم ملی از نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 عذرخواهی کرد و گفت کوتاهی‌ها را می‌پذیرم، اما وقتی از سفر تفریحی چند روزه‌اش به امارات برگشت، از شاگردانش دفاع کرد. اجرا در اولین برنامه تلویزیونی که انگار جام قهرمانی است. مسابقه را با خودش به استودیو برد! امیر دقیقا همان چیزی را که همه ما انتظار داشتیم گفت! جام ملت ها تمام شد و کاری نمی توان کرد. امروز فقط نگران آینده تیم هستیم. تیمی که مدیریت فدراسیون تا سال 2026 به همین کادرفنی سپرده است و اگر واقعاً فکر فرافکنی و بهانه جویی فعلی بر این تیم حاکم باشد باید صادقانه گفت فردایی روشن متصور نیست.

مقاله گناه بی گناه تا جام جهانی 2026 برای اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.