برهنگی پانته آ بهرام به او کمک کرد + عکس – شعبون ⭐️

پانته آ بهرام به او کمک کرد عکس

پانته آ بهرام بازیگر سرشناس سینما که در سریال پوست شیر ​​در حال پخش از شبکه تلویزیونی خانگی است، در واکنش به اظهارات ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلمی از خود بدون حجاب به اشتراک گذاشت که جنجال زیادی به پا کرد.

پس از اینکه ابوالقاسم طالبی در برنامه هفت اعلام کرد که بازیگران زن یائسگی خود را به گردن جمهوری اسلامی می اندازند، واکنش های زیادی به همراه داشت و پانته آ بهرام یکی از افرادی بود که در این ویدئو به اظهارات ابوالقاسم طالبی واکنش نشان داد.

حالا که حضور بی حجاب او در فضای مجازی ممکن است باعث ممنوع التصویر شدن او شود، با توجه به اینکه پانته آ بهرام یکی از بازیگران مشهور سینما است، بی شک این اقدام او را در عرصه بازیگری با مشکل مواجه خواهد کرد.

پانته آ بهرام یکی از بازیگران قدیمی تلویزیون و سینما است که سال ها در عرصه بازیگری فعالیت داشت و با فیلم غوغا به شهرت رسید و پس از آن توانست گامی اساسی در عرصه بازیگری بردارد.

سریال های عاشقانه و Piel de león از مهم ترین کارهای او بودند که در شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته است.

22 اسفند 1348 در تهران به دنیا آمد. در سال 1367 وارد دانشکده هنر و ادبیات صدا و سیما شد و فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد و در سال 1370 از دانشکده هنر و ادبیات فارغ التحصیل شد.

نوشته بهجابی پانته آ بهرام کار خود را انجام داد + عکس اولین بار در شعبون ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.