بهترین انیمه ها با امتیاز بالا که قبل از مرگ باید ببینید از نگاه سایت اندلرن – اندلرن

بهترین انیمه ها با امتیاز بالا که قبل از مرگ باید ببینید از نگاه سایت فیگار - فیگار

مطلب بهترین انیمه ها با امتیاز بالا که قبل از مرگ باید ببینید از نگاه سایت اندلرن برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

انیمه‌هایی که امتیاز بالاتری دارند جزئی از انیمه‌های شاهکار هستند. در ادامه بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند با ما بمانید.

آخرین اقتباس انیمه محبوب یک مجموعه مانگا، Spy x Family، نیمه اول فصل اول خود را بهار گذشته به پایان رساند و اکنون در فصل پاییز از سر گرفته خواهد شد. زمانی که مانگاها با امتیاز بالا یک اقتباس می‌گیرند، اقتباس آن نیز اکثر مواقع یک انیمه با امتیاز بالا می‌شود.

دلایل اصلی، تصویرسازی، توضیحات و جزئیات بی انتها در مانگا است. انشعاب داستان، عمق و وضوح در نسخه‌های مانگا نیز بسیار بهتر می‌باشد. اصالت مانگا یکی از مزیت‌های دیگر آن است. در کل می‌توان گفت که نسخه اصلی یک داستان بی رقیب می‌باشد.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین انیمه ها با امتیاز بالا

14 انیمه محبوب تر از مانگای خود

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه ها با امتیاز بالا را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

  • Bleach
  • Fairy Tail
  • Jujutsu Kaisen
  • Death Note
  • The Seven Deadly Sins
  • Fullmetal Alchemist: Brotherhood
  • The Promised Neverland
  • Spy X Family
  • Demon Slayer
  • Black Clover
  • Gintama
  • Hunter X Hunter
  • Cowboy Bebop
  • Gurren Lagann
بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند

تعداد کمی از انیمه‌های معروف این قانون را که مانگا باید به طور کلی بالاتر از اقتباس‌های انیمه‌ای آن رتبه بندی شود، رد کرده‌اند. برخی از سری‌های انیمه محبوب چه از طریق جلوه‌های بصری فوق‌العاده، اجرای بهتر، آرک‌های اضافی یا فیلر یا احساس سرزنده‌تر، بالاتر از نسخه مانگا اصلی خود در MyAnimeList رتبه‌بندی می‌شوند. پس اگر می‌خواهید با برترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین انیمه ها با امتیاز بالاتر از مانگایشان بپردازیم.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@andlearn.ir)

Bleach

بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
  • امتیاز انیمه: 7.86
  • امتیاز مانگا: 7.77

نسخه انیمه Bleach (بهترین انیمه های شبیه بلیچ) کپی دقیقی از مانگا نیست. نسخه انیمه بلیچ با وجود آرک‌های پرکننده مختلف، وحشیگری کم‌رنگ، صحنه‌های مبارزه طولانی‌مدت، و گنجاندن کمتر شخصیت‌های فرعی، برای طرفدارانش بسیار موفق بود. اگرچه انیمه بلیچ به طور غیرمنتظره‌ای به پایان رسید، آخرین داستان این مجموعه، «جنگ خون هزار ساله» (معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ)، قرار است در اکتبر 2022 منتشر شود.

این انیمه با وجود اینکه رتبه بندی نسبتا مشابهی برای اقتباس‌های انیمه و مانگا دارد، همچنان پیروز است. حتی اگر این اقتباس انیمه خون و صحنه‌های بسیار خشن را کنار بگذارد، باز هم صحنه‌های اکشن بهتری را ارائه می‌دهد. از آنجایی که Bleach یک سریال اکشن ماجراجویی است، صحنه‌های نبرد آن امتیاز بالاتری نسبت به مانگا دارد.

Fairy Tail

بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
  • امتیاز انیمه: 7.75
  • امتیاز مانگا: 7.68

Fairy Tail یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های شونن (بهترین انیمه های خنده دار شونن) است و نسبت به بسیاری از عناوین این ژانر داستان سبک‌تری دارد. در پادشاهی مسحور شده فیوره، لوسی هارتفیلیا پر جنب و جوش یک آرزو دارد: پیوستن به Fairy Tail معروف، یکی از اصناف جادوگران جادویی که در سراسر قاره پراکنده شده‌اند. خوشبختانه، یک برخورد تصادفی با ناتسو دراگنیل، “سالامندر” دم پری، او را وارد انجمن افسانه‌ای می‌کند.

از بازی‌های رقیب ناتسو با جادوگر یخ خاکستری فول‌باستر گرفته تا حضور ترسناک الهه رزمی بی‌نظیر Erza Scarlet، جادوگران قدرتمند Fairy Tail تمایل زیادی  به دردسر دارند. در میان تمام مشاغل و ماجراجویی‌های پرسود و عجیب و غریب برای نجات جهان از نابودی، اعتمادی مطلق و تسلیم ناپذیر قوی‌تر از خانواده‌ای است که بین هر یک از اعضای انجمن شکل گرفته است.

Jujutsu Kaisen

بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
  • امتیاز انیمه: 8.68
  • امتیاز مانگا: 8.56

اقتباس‌های انیمه همیشه با سکانس‌های اکشن برنده می‌شوند. نسخه انیمه جوجوتسو کایسن (قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن) زمان بیشتری را با سکانس‌های اکشن صیقلی می‌گذراند. این انیمه با شوخی‌های بصری خود نیز بسیار موفق است و موقعیت‌های کمدی را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. محیط عرفانی جوجوتسو کایسن داستان یوجی ایتادوری، دانش آموز دبیرستانی (بهترین انیمه های دبیرستانی نتفلیکس) را روایت می‌کند که با انگشت شیطان سوکونا نفرین شده است. گوجو ساتورو، معلم او نیز در این انیمه نقش بسزایی دارد.

استودیوی Mappa (محبوب ترین انیمه های استودیو Mappa) از طریق انیمیشن درخشان و رنگارنگ خود با تصاویر درخشان مانگای Jujutsu Kaisen همراه است. اما موسیقی متن این معامله را مهر و موم می‌کند، زیرا یک مانگا فاقد ساخت شدت از طریق موسیقی متن و موسیقی است. حتی با وجود اینکه در مانگا شخصیت‌های بیشتری به همراه خط داستانی بدون تغییر وجود دارد، نسخه انیمه آن نیز بسیار سرگرم کننده است.

Death Note

بهترین انیمه های Hulu
بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
  • امتیاز انیمه: 8.6

Death Note که اثری از تسوگومی اوهبا و تاکشی اوباتا در دهه 2000 میلادی می‌باشد، به یک انیمه کلاسیک مدرن برای طرفداران انیمیشن/مانگا تبدیل شده است. داستان تاریک این انیمه بسیار غم‌انگیز و فریبنده می‌باشد و یکی از حیله‌گرترین قهرمانان انیمه‌های شونن را به نمایش می‌گذارد. داستان این انیمه بیشتر حول محور لایت یاگامی، دانش آموز دبیرستانی است که دفترچه‌ای مرگبار به نام Death Note را پیدا می‌کند. هر گاه او نام کسی را روی آن بنویسد، شخص مورد نظر پس از مدتی می‌میرد.

یاگامی با این قدرت تازه یافته، جنگ خود را به عنوان یک پارتیزان به راه می‌اندازد. اما با گذشت سالها، “مقام خدایی” یاگامی برای او نتیجه معکوسی را دارد و او به یک تهدید ملی تبدیل می‌شود. از نظر فلسفی، Death Note نه تنها به خشونت بلکه به اخلاق پیچیده پشت آن نیز می‌پردازد.

The Seven Deadly Sins

بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
  • امتیاز انیمه: 7.71
  • امتیاز مانگا: 7.55

با وجود اینکه بسیاری از طرفداران نسخه مانگا این داستان را به انیمه ترجیح می‌دهند، انیمه The Seven Deadly Sins در MyAnimeList امتیاز بهتری نسبت به مانگا خود دارد. نسخه انیمه به طور قابل توجهی بسیاری از شوخی‌ها و صحنه‌های کمدی را از سریال حذف کرد و اکشن بیشتری را اضافه کرد. همچنین این انیمه از فصل سوم به بعد به شدت سانسور شده است، زیرا مانگای آن شامل صحنه‌های خشن بسیار زیادی است.

از طرف دیگر، انیمیشن پر جنب و جوش بهترین استفاده را از طراحی شخصیت‌ها می‌کند. خصوصیات شخصیت‌هایی مانند دایان، الیزابت و هاوک نیز در انیمه بهتر بررسی می‌شود. اینکه آیا نسخه انیمه آن بهتر است یا نه یک بحث کاملا متفاوت می‌باشد، اما رتبه بندی‌ها نشان می‌دهد که انیمه آن کمی بهتر توسط مخاطبان دریافت می‌شود.

Fullmetal Alchemist: Brotherhood

بهترین انیمه های Hulu
بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
  • امتیاز انیمه: 9.14

برای بسیاری از طرفداران انیمه، Fullmetal Alchemist: Brotherhood بهترین انیمه شونن (بهترین انیمه های شونن با قهرمان زن) تا به امروز است. این دومین باری است که مانگا هیرومو آراکاوا مورد اقتباس قرار می‌گیرد. در حالی که انیمه اصلی به خودی خود محکم بود، Brotherhood از نظر وفاداری به منبع استثنایی است. داستان به دنبال ادوارد و آلفونس الریک، دو کیمیاگر مورد تایید دولت است که بر اثر مرگ مادر و پدر فراری‌شان یتیم شده‌اند.

روح آلفونس پس از تلاش برای کیمیاگری تاریک رستاخیز، به یک زره بسته می‌شود. همین آن دو را در یک جست‌وجوی جهانی از طریق یک محیط فانتزی غنی و متراکم استیمپانک که از نظر احساسی طنین‌انداز، پر اکشن، و مملو از شخصیت‌هایی که ارزش سرمایه‌گذاری عاطفی را دارند، هدایت می‌کند.

The Promised Neverland

بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
  • امتیاز انیمه: 7.71
  • امتیاز مانگا: 7.55

متأسفانه، فصل دوم The Promised Neverland با شکست زیادی رو‌به‌رو شد. با این حال، فصل اول آن هنوز به عنوان یک انیمه عالی شناخته می‌شود که ارزش تماشا را دارد. این انیمه داستان یتیمان خانه گریس فیلد را نمایش می‌دهد که تلاش می‌کنند تا با مبارزه با موجودات آدم‌خوار زنده بمانند. در شرایطی که شانس‌ها به‌طور باورنکردنی در برابر آنها انباشته شده است، آنها در تلاش هستند تا از یتیم‌خانه خود فرار کنند تا بتوانند بدون نگرانی به زندگی خود ادامه دهند.

یکی از اولین شخصیت‌هایی که حقیقت را در مورد گریس فیلد کشف کرد، شخصیت اصلی داستان، اِما بود. او خیلی سریع تصمیم می‌گیرد که همه چیز نمی‌تواند همانطور که هست باقی بماند و باید برای نجات همه بچه‌ها اقدام کند. The Promised Neverland یکی از بهترین انیمه‌های سال 2019 بود.

Spy X Family

بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
  • امتیاز انیمه: 8.91
  • امتیاز مانگا: 8.68

انیمه‌ پرطرفدار Spy X Family، به سرعت از طریق طرح پلیسی خود و جذابیت‌های دوتاگونیست آن، آنیا، به محبوبیت دست یافت. این مجموعه انیمه خنده دار و دل انگیز بر اساس خانواده Forger، Loid، Anya و Yor ساخته شده است. این انیمه اقتباسی بدون زحمت توانست از طریق آثار هنری و سبک خود، تایید خوانندگان مانگای خود را به دست آورد.

موضوعات نسباتا تاریک‌تری در نسخه انیمه وجود دارد، اما با این وجود، طرفداران این داستان از تفاوت جزئی آن استقبال می‌کنند. انیماتورها به طور واضح شخصیت‌ها را، به خصوص Loid و Anya زنده کرده‌اند. طرفداران همچنین مراقب صحنه‌های اکشن حماسی بودند و خوشبختانه WitStudio و CloverWorks این صحنه‌ها را به خوبی طراحی کردند. موفقیت این انیمه از طریق نظرات طرفداران مانگا Spy x Family در سایت Reddit آشکار است.

Demon Slayer

بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
  • امتیاز انیمه: 8.54
  • امتیاز مانگا: 8.29

اقتباس باورنکردنی انیمه Demon Slayer (بهترین انیمه های مشابه شیطان کش)، توسط Ufotable (جذاب ترین انیمه های استودیو یوفوتیبل) پس از انتشار به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های شونن (بهترین انیمه های شونن) دهه شد. این اقتباس درخشان از طراحی شخصیت‌ها گرفته تا داستان، توانست همه را شگفت زده کند. سبک هنری Koyoharu Gotouge به خوبی در انیمه نشان داده شده است. هر صحنه از این انیمه کاملاً شبیه به سبک هنر مانگای این داستان می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز نسخه انیمه، صداگذاری عالی آن است. شخصیت‌ها و داستان در نسخه انیمه با دیالوگ‌های صوتی و موسیقی زنده می‌شوند. برای افرادی که انیمه‌هایشان را با آهنگ خوب دوست دارند، نسخه انیمه گزینه بهتری نسبت به مانگا است. پس از انتشار کامل Demon Slayer (بهترین قسمت های انیمه شیطان کش)، طرفداران بدون هیچ دشواری به نسخه انیمه این داستان رتبه بالاتری دادند. Demon Slayer یکی از برترین انیمه‌ها با امتیاز بالاتر از مانگایشان است.

Black Clover

بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
  • امتیاز انیمه: 8.12
  • امتیاز مانگا: 7.84

در میان انیمه‌های شونن، شبدر سیاه (بهترین انیمه های شبیه شبدر سیاه) مدت‌ها عنوانی است که مورد توجه قرار نمی‌گیرد. نسخه انیمه در حال حاضر دارای 170 قسمت می‌باشد و به طور وفادار از مانگا اقتباس شده است. با این حال، این انیمه مستحق فصل دوم می‌باشد که احتمالاً در سال 2024 شروع می‌شود. در مقایسه با مانگا، این انیمه برای ورود به داستان زمان بیشتری لازم دارد. بنابراین، این انیمه جهان سازی خود را عمیق‌تر از مانگا می‌کند و به بینندگان یاری می‌رساند تا بفهمند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

اقتباس انیمه Black Clover (رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه) نیز بر رشد شخصیت بیشتر تاکید دارد. شخصیت پردازی بیشتری در انیمه وجود دارد که درک عمیق‌تری از هر شخصیت را برای طرفداران فراهم می‌کند تا شخصیت‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. این انیمه همچنین دارای اپیزودهای پرکننده زیادی است که تماشای آن سرگرم کننده می‌باشد و به طور موقت توجه را از داستان اصلی منحرف می‌کند.

Gintama

بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
بهترین انیمه ای که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفته است
  • امتیاز انیمه: 8.95
  • امتیاز مانگا: 8.62

نسخه انیمه گینتاما به دلیل صداگذاری عالی که برای یک انیمیشن کمدی (جذاب ترین انیمه های کمدی 2022 + 2021) ضروری است، بهتر عمل کرد. حباب‌های گفتاری بزرگ بر مانگای Gintama غالب هستند که تمرکز روی تصاویر را کاهش می‌دهد. در نتیجه اقتباس از انیمه به داستان فرصتی برای رشد داد و شخصیت‌ها را زنده کرد. علاوه بر این، موسیقی متن‌های استفاده شده نیز در برابر مانگا یکتا هستند.

حتی با وجود اینکه برخی از داستان‌ها فقط در نسخه مانگا گفته می‌شوند، انیمه به مانگا خود وفادار می‌ماند. با توجه به انبوهی از جک‌ها، این انیمه ماهیت داستان را به روشی بهتر نشان می‌دهد. حتی اپیزودهای فیلر هم احساس فیلر نمی‌دهند. به عنوان یکی از بهترین انیمه‌های سامورایی تمام دوران، اکشن گینتاما نیز به طرز باورنکردنی در انیمه ارائه شده است.

Hunter X Hunter

بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
برترین انیمه ها با امتیاز بالاتر از مانگایشان
  • امتیاز انیمه: 9.05
  • امتیاز مانگا: 8.70

Hunter x Hunter به عنوان انیمه با استقبال زیادی روبرو شد. آثار هنری موجود در مانگا Hunter x Hunter از نظر کیفیت در سراسر آرک‌های مختلف ناسازگار است. نسخه انیمه از طریق انیمیشن زنده و ثابت خود برنده می‌شود. همچنین تنوع بیشتری در طراحی شخصیت‌ها وجود دارد، زیرا آنها اغلب در لباس‌های مختلف در انیمه قرار می‌گیرند.

پیوند دوستی گون و کیلوا نیز بیشتر در انیمه از طریق قسمت‌های فیلر بررسی می‌شود. دوستی آنها به عنوان یکی از بهترین دوستی‌های انیمه شونن شناخته می‌شود. کاهش خشونت و عصبانیت تنها نقطه ضعف کسانی است که شکارچی x شکارچی را به خاطر اکشنش دوست داشتند. با این حال، انیمه به طور غیرقابل انکاری بهتر سازماندهی شده و به طور کلی مختصر است.

Cowboy Bebop

بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
برترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
  • امتیاز انیمه: 8.76
  • امتیاز مانگا: 7.16

Cowboy Bebop انیمیشن فوق العاده روان و خوبی دارد. این انیمه وقت خود را صرف کمک به بینندگان برای درک افراد از طریق بررسی زندگی شخصی آنها می‌کند. با اضافه شدن موسیقی متن جذاب و صحنه‌های اکشن فوق العاده، Cowboy Bebop تقریباً از هر نظر از مانگا خود پیشی می‌گیرد.

مانگا این داستان ممکن است منبع اصلی انیمه Cowboy Bebop بوده باشد، اما حتی نیمی از آن هوشمند و جذاب نیست. مانگا پیچیدگی‌ها را هم از نظر طرح و هم از نظر شخصیت‌های فردی به خوبی بیان نمی‌کند. موفقیت انتقادی انیمه Cowboy Bebop نشان دهنده امتیاز بالاتر آن نسبت به مانگا است.

Gurren Lagann

بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند
بهترین انیمه ها با امتیاز بالاتر از مانگایشان
  • امتیاز انیمه: 8.63
  • امتیاز مانگا: 7.95

اکشن و مکاها (بهترین انیمه های مکا) در Gurren Lagann از زمان خود جلوتر بودند و این چیزی بود که آن را در آن زمان بسیار محبوب کرد. اما حتی در حال حاضر، این انیمه برای ساختن جهان، شخصیت‌ها و احساساتی که به نمایش می‌گذارد، بسیار گرامی است. داستان با لحنی آرام به مشکلات دنیای واقعی می‌پردازد.

Gurren Lagann به عنوان یک انیمه ساخته شد، که یکی از دلایلی است که باعث می‌شود امتیاز بالاتری نسبت به نسخه مانگا داشته باشد. بعدها هم اقتباس مانگا و  رمان نیز دریافت کرد. رویدادهای انیمه در مانگا به همراه چندین خط داستانی جدید و توسعه یافته اقتباس شده است. با این حال، این انیمه همچنان انیمه مورد علاقه طرفداران در ژانر مکا است. طرح این انیمه مانند یک ترن هوایی فوق العاده، پر از چرخش، پیچ و تاب و انحراف شگفت انگیز می‌باشد. انیمه Gurren Lagann بهترین انیمه ای که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفته است می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین انیمه کاوایی 2023 و تمام دوران
  • محبوب ترین انیمه سریالی نتفلیکس 2023 و تمام دوران
  • فانتزی ترین انیمه های تاریخی 2023 و تمام دوران
  • بهترین انیمه چینی (دونگهوا) 2023 و تمام دوران

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه هایی که رتبه بالاتری از مانگایشان گرفتند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت اندلرن عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام اندلرن جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطلب بهترین انیمه ها با امتیاز بالا که قبل از مرگ باید ببینید از نگاه سایت اندلرن برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.