بیوگرافی بازیگران + بازیگران سریال [لینک دانلود، زمان پخش] – فیگر

بازیگران سریال اکتور

بیوگرافی بازیگران + بازیگران سریال [لینک دانلود، زمان پخش] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

بیوگرافی بازیگران سریال Actor که در ژانر درام و خانوادگی می باشد در این مطلب تهیه شده است. این سری اخیر از فیلیمو نمایش داده می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال Actor

معرفی بازیگران سریال آکتور
معرفی بازیگران سریال آکتور

سریال بازیگر با بازی نوید محمدزاده به کارگردانی نیما جاویدی مناسب گروه سنی بالای پانزده سال است. این سریال در ژانر درام و خانوادگی تولید ایران است. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه طوسلی و مهراوه شریفی نیا هنرمندان هستند.

داستان «بازیگر» درباره فراز و نشیب‌های چند بازیگر با استعداد صحنه است که پس از پیشنهادی به آن‌ها، زندگی آن‌ها پیچیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سریال بازیگران با بازی نوید محمدزاده قسمت 1+ دانلود رایگان [دانلود قانونی]

زمان پخش سریال نوید محمدزاده بازیگر

بهترین فیلم ها و سریال های نماوا

نوید محمدزاده

بیوگرافی بازیگران سریال Actor
بیوگرافی بازیگران سریال Actor

نوید محمدزاده متولد 27 فروردین 1365 در استان تهران است، اما اصالتا اهل شهرستان مهران و کرد است. تا دو سالگی در تهران بود و سپس به ایلام رفت و تا پایان دبیرستان در آنجا ماند. وی دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران است. در سال 1400 با فرشته حسینی ازدواج کرد.

بازی او در فیلم عصبانی نیستم (1391) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. وی همچنین دو بار متوالی برای بازی در فیلم های عابد و یک روز (1394) و بدون تاریخ، بدون امضا (1395) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شده است. اولین تجربه او در نمایش خانگی با سریال قورباغه بود.

بهترین سریال ایرانی برای پخش خانگی.

ببینید: آهنگ افغانی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر! [+فیلم]

احمد مهرانفر

بیوگرافی بازیگران سریال Actor
بیوگرافی بازیگران سریال Actor

احمد مهرانفر (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. مهرانفر بازیگری را به صورت حرفه ای روی صحنه تئاتر از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و بازی در نقش های صحنه ای را با بازیگرانی چون پرویز پرستویی، پانته آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی تجربه کرده است.

او برای اولین بار در سینمای ایران در فیلم «نان، عشق و موتور 1000» و سپس در فیلم های «کلیما»، «حقیقت گمشده»، «درباره الی…»، «کلبه» و «آتش بس» ظاهر شد. . و تئاترهایی مانند «همه چیز درباره آقای اف»، «حصار»، «قهوه تلخ»، «اموجی» «26 آذر کجا بودی؟» و… نقش آفرینی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه; درام معمایی جدید نماوا

او نویسندگی و کارگردانی نمایش «ادیپ افغانی» را در کارنامه هنری خود دارد. احمد مهرانفر در چندین مجموعه تلویزیونی از جمله سریال پایتخت بازی کرده است. بیشتر شهرت او به خاطر بازی در نقش ارسطو مامور در سریال پایتخت است. او همچنین به عنوان بازیگر در چک برگشتی شرکت کرد.

تو مهدوی فر

بازیگر بازیگر سریال
بازیگر بازیگر سریال

هستی مهدوی فر (زاده 30 آذر 1370 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و صحنه ایران است. مهدوی فر در سریال های جرهارت، ماترانه، گذر از غم ها، هانیه، شایبان و فیلم های سوت پایان، چهاربنش، پفت کیلو آلبالو، کمدی انسانی و داستان نیمروز: خون سرخ بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Shahmaran (Şahmaran) محصول نتفلیکس

برقکار انسانی

بازیگر بازیگر سریال
بازیگر بازیگر سریال

هومن برکنورد (زاده ۱۴ دی ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر صحنه، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در سال ۱۳۷۴ با سریال ابووهیب بهلول وارد چارچوب تلویزیون شد و در سال ۱۳۸۳ با فیلم یک تکه نان بازی در سینما را تجربه کرد.

یکی از بزرگترین کارهای او بازی در سریال ساختمان پزشکان در سال 1388 بود. او سپس در سال 1390 با سریال دسد و پولیس و سپس در سال 1391 با سریال اسموکداش درخشید. هومن برق نورد در چندین فیلم و سریال با بهنام تشکر بازی کرد در درجه اول به عنوان نسخه ایرانی لورل و هاردی شناخته می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم; درام معمایی جدید پلتفرم نماوا

سها نیاستی

بازیگران سریال بازیگران.
بازیگران سریال بازیگران.

سها نیاستی بازیگر ایرانی است. او در رشته معماری در دانشگاه تهران تحصیل کرد. نیاستی در سال 2019 برای بازی در نقش مهتاب در فیلم سال دوم کالج من برنده جایزه بهترین بازیگر زن چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو شد.

بیوگرافی بازیگران سریال Find and Hide + [زمان پخش و خلاصه داستان]

گلارا عباسی

بازیگر بازیگر سریال
بیوگرافی بازیگران سریال Actor

گلاره عباسی (زاده ۸ تیر ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او در سال ۱۳۹۸ برای بازی در فیلم ابلق برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. گلاره یکی از فارغ التحصیلان کلاس های امین تارخ است. او همچنین فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است.

از جمله فعالیت‌های فرهنگی گلاره عباسی، راه‌اندازی سینمای ویژه نابینایان «سوینا» است که در سال ۱۳۹۷ برای اولین بار در ایران به منظور تشریح فیلم‌ها برای جامعه نابینایان کشور تأسیس شد. در این مجموعه فیلم های در حال نمایش و فیلم های قبلی نمایش داده شده به همراه توضیحات صوتی برای مخاطبان نابینا نمایش داده می شود. از دیگر فعالیت های سوئینا می توان به تولید کتاب صوتی برای جامعه نابینایان کشور اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا; با حضور حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی

هانیه توسلی

بازیگر بازیگر سریال
بیوگرافی بازیگران سریال Actor

هانی توسلی (زاده ۱۴ خرداد ۱۳۵۸) بازیگر ایرانی است. تنها چند سالی که از بازیگری می گذرد، او تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم شبای روشن (1392) از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد.

همچنین طوسلی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال 1392 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم دهلیز شد. وی همچنین برای فیلم سوء تفاهم (2016) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

بیوگرافی بازیگران سریال سیب پروبان + [زمان پخش دوبله فارسی از جم تی‌وی]

مهرآوه شریفی نیا

بازیگر بازیگر سریال
بازیگر بازیگر سریال

مهراوه شریفی نیا (زاده ۸ فروردین ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته موسیقی کلاسیک از دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را از سال 1368 با بازی در فیلم دزد عروسک ها آغاز کرد. او با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت (1387) به شهرت رسید. وی دارای دیپلم ریاضی و فیزیک و فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه تهران است.

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما تحصیل کرد اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو است. او دستیار ضیاءالدین دری در پروژه «شاخه گل برای دبورا» بود. او خواهر بزرگ ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است.

بیشتر بخوانید:

  • معرفی الناز ملک در پخش خانگی فیلمو
  • بیوگرافی بازیگران سریال سیب پروبان + [زمان پخش دوبله فارسی از جم تی‌وی]
  • بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا; تهیه کنندگان فیلم برادران لیلا
  • سریال پوست شیر ​​چند قسمت است؟ + [دزد و قاتل ساحل کیست؟]

بیوگرافی بازیگران + بازیگران سریال [لینک دانلود، زمان پخش] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.