بیوگرافی بازیگران فیلم هندی Pathaan (Pathaan 2023) + [لینک دانلود فیلم] – فیگر

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی Pathaan (Pathaan 2023) + [لینک دانلود فیلم] – فیگر

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی Pathaan (Pathaan 2023) + [لینک دانلود فیلم] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی پاتان. ; فیلم هندی اکشن ترسناک به کارگردانی سیدارت آناند با بازی شاهرخ خان و سلمان خان را بخوانید.

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی پاتان.

پاتان (به انگلیسی: Pathaan) یک فیلم اکشن، درام و هیجان انگیز هندی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی سیدارت آناند است. بازیگرانی چون شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن، سلمان خان، جان آبراهام، آشوتوش رانا، گوتام رود، دیمپل کاپادیا، سیدهانت گهگادمال و شاجی چوداری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم به طور رسمی در تاریخ 5 فوریه 1401 اکران شد.

دانلود رایگان فیلم هندی Pathaan بدون سانسور (Pathaan 2023)

در جایی در خاورمیانه، عمارت هایی که زمانی ثروتمندان را در خود جای داده بودند، اکنون به خانه خطرناک ترین جنایتکاران شهر تبدیل شده اند. در همان زمان، یک پلیس مخفی به همراه همکار سابق خود، سعی می کنند رئیس باند مواد مخدر را که پدرش را زودتر کشته بود، نابود کنند. بیوگرافی بازیگران فیلم هندی Pathaan به خواندن ادامه دهید

دانلود فیلم هندی از کانال تلگرام بازیگرها

بیوگرافی بازیگران فیلم راهنما.

شاهرخ خان

بازیگران فیلم هندی پاتان
بازیگران فیلم هندی پاتان

شاهرخ خان متولد 2 نوامبر 1965 بازیگر هندی است که در فیلم های هندی زبان کار می کند. او توسط رسانه ها با القابی مانند «پادشاه بالیوود» خوانده می شود و برای نقش هایش جوایز مختلفی از جمله 14 جایزه فیلم فیر دریافت کرده است.

خان فعالیت خود را در اواخر دهه 1980 با حضور در مجموعه های تلویزیونی مختلف آغاز کرد. او در سال ۱۹۹۲ با فیلم عشاق دیوانوار وارد بالیوود شد. خان در اوایل کار خود به خاطر بازی در نقش شخصیت های شرور در فیلم های بازیگر (1993)، ترس (1993) و سرانجام (1994) شهرت داشت.

بهترین فیلم های کمدی هندی

او پس از بازی در تعدادی فیلم عاشقانه از جمله داماد عروس را می گیرد (1995)، دل دیوانه (1997)، چیزی اشتباه است (1998)، محبت ها (2000) و بهسی شادی بهسی غم به شهرت رسید. خان برای بازی در نقش یک الکلی در دوداس (2002)، دانشمند ناسا در مادری (2004)، مربی هاکی در هند. (2007) و مردی با سندرم آسپرگر در من خان آشت هستم (2010) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

فعالیت های بشردوستانه خان شامل مراقبت های پزشکی و امداد رسانی در بلایای طبیعی است و در سال 2011 به دلیل حمایت از آموزش کودکان جایزه یونسکو را دریافت کرد. در سال 2018، او جایزه کریستال را از مجمع جهانی اقتصاد به دلیل رهبری خود در حمایت از حقوق زنان و کودکان در هند دریافت کرد. خان چندین بار به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد در فرهنگ هند معرفی شده است و در سال 2008، نیوزویک او را به عنوان یکی از پنجاه فرد قدرتمند جهان معرفی کرد.

دیپیکا پادوکن (دیپیکا پادوکن)

بازیگران فیلم هندی پاتان
بازیگران فیلم هندی پاتان

دیپیکا پادوکن مدل، بازیگر و تهیه کننده بالیوود است. او دختر بزرگ پراکاش پادوکن (یکی از قهرمانان معروف بدمینتون هند) است. دیپیکا پادوکن فعالیت های مدلینگ خود را از کالج آغاز کرد. خیلی زود او توانست عنوان مدل سال را از آن خود کند. او بعداً در موزیک ویدیوی هیمیش ریشمیا به نام “Naam Ha Tera” ظاهر شد.

در سال 2006 در اولین فیلم خود با نام آیشواریا (که فیلمی متعلق به سینما کاندا بود) بازی کرد. و در سال 2007 با فیلم موفق M Shanti M در کنار شاهرخ خان وارد بالیوود شد. در سال 2012 در فیلم کوکتل با سیف علی خان و دایانا پنتی بازی کرد و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد. سال 2013 برای او سال شلوغی بود. چهار فیلم Race2، Ram Leela، Chennai Train و Jawani wa Devangi امسال اکران شدند و موفقیت‌های مالی زیادی (گیشه) و افتخارات (جوایز جشنواره) را برای او به ارمغان آوردند.

بیوگرافی بازیگران فیلم ایرانی کت چرمی.

سپس در سال 2014 دوباره در یک فیلم موفق فرح خان با شاهرخ خان ظاهر شد و این زوج منتخب مردم و مفتخر به دریافت این جایزه شدند. در سال 2015، مثلث طلایی رام لیلا، یعنی سانجی لیلا بهانسالی (کارگردان)، دیپیکا پادوکن و رانویر سینگ با هم جمع شدند. این بار فیلم Bajirao-Mastani با بازی پریانکا چوپرا اکران شد و موفقیت دیگری در کارنامه دیپیکا ثبت شد.

جان آبراهام

بازیگران فیلم هندی پاتان
بازیگران فیلم هندی پاتان

جان آبراهام بازیگر، تهیه کننده و مدل مشهور هندی است. او به خاطر اندام متناسب و جذابش در فیلم های اکشن هندی شهرت دارد. نام فارسی این بازیگر «فرهان» است.

او در سال 1972 در بمبئی به دنیا آمد. پدرش هندی و معمار است. مادرش «فیروزه ایرانی» و یک پارسی اهل هندوستان است. او همچنین یک برادر و یک خواهر دارد. از فیلم های معروف او می توان به بازی در فیلم پسران هندی اشاره کرد.

بهترین فیلم های هندی از نظر imdb

آبراهام در بمبئی، ماهاراشترا، در 17 دسامبر 1972 در خانواده‌ای با میراث قومی و مذهبی به دنیا آمد. پدرش یک مسیحی مالایی سوری اهل کرالا و مادرش یک زرتشتی ایرانی است که اقوام زیادی در ایران زندگی می کنند. نام زرتشتی ابراهیم «فرهان» است، اما او را «یونا» تعمید دادند. او یک برادر کوچکتر به نام آلن آبراهام دارد. او خود را فردی روحانی می داند اما پیرو دین نیست. ابراهیم در بمبئی بزرگ شد و در مدرسه اسکاتلندی بمبئی در بمبئی تحصیل کرد. او در کالج زنده آباد هند، دانشگاه بمبئی تحصیل کرد.

فرورفتگی کاپادیا

بازیگران فیلم هندی پاتان
بازیگران فیلم هندی پاتان

دیمپل کاپادیا متولد 8 ژوئن 1957 بازیگر هندی است. آکشی کومار بازیگر هندی داماد اوست. آرجون، کش، رام لاکان، آجوبه، قلب حقیقت را می‌داند، نترس، کوکتل، جامبو، پاتیالا هاوس و داها دل از جمله فیلم‌هایی هستند که دیمپل در آنها بازی کرده است.

دیمپل که در بمبئی از پدر و مادری ثروتمند به دنیا آمد و بزرگ شد، از سنین کودکی آرزوی بازیگر شدن را داشت و اولین شکست خود را از طریق تلاش های پدرش برای راه اندازی او در صنعت سینما به دست آورد. در سن 14 سالگی، راج کاپور، فیلمساز، او را کشف کرد و او را به عنوان نقش اول در فیلم عاشقانه نوجوانانش بابی (1973) انتخاب کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز.

او کمی قبل از اکران فیلم در سال 1973 با بازیگر راجش خانا ازدواج کرد و بازیگری را کنار گذاشت. کاپادیا در سال 1984، دو سال پس از جدایی اش از خانا، به سینما بازگشت. فیلم بازگشت او Saagar که یک سال بعد اکران شد، کار او را احیا کرد. بابی و ساگار هر دو برنده جایزه فیلم فیر برای بهترین بازیگر زن شدند. او از طریق کار خود در دهه بعد، خود را به عنوان یکی از بازیگران زن برجسته سینمای هند تثبیت کرد.

قورباغه آشوتوش

بیوگرافی بازیگران فیلم راهنما.
بیوگرافی بازیگران فیلم راهنما.

آشوتوش رانا رامنارایان نیکرا، معروف به آشوتوش رانا، بازیگر هندی است که در بالیوود کار می کند. او در فیلم برادران بازی کرده است. رانا در 10 نوامبر 1967 در مادیا پرادش هند به دنیا آمد. در 25 می 2001 (میلادی) با روینوکا شاهانی بازیگر بالیوودی ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شدند.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خواهران و برادران من

فهرست برخی از فیلم‌هایی که آشوتش رعنا در آنها بازی کرده است: برادران، استیز، دشمن، ژوب، ابر و تو مال وطنی.

سلمان خان

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی Pathaan
بیوگرافی بازیگران فیلم هندی Pathaan

عبدالرشید سلیم سلمان خان (زاده 27 دسامبر 1965) بازیگر و تهیه کننده هندی است که در فیلم های هندی زبان فعالیت می کند. در طول سه دهه فعالیت خود جوایز متعددی از جمله دو جایزه ملی فیلم و دو جایزه فیلم فیر دریافت کرده است.

در رسانه ها از او به عنوان یکی از موفق ترین بازیگران تجاری سینمای هند یاد می شود. نام او در سال 2015 توسط فوربس در فهرست 100 هنرمند مشهور جهان قرار گرفت.خان با آمیتاب باچان با درآمد 33.5 میلیون دلار در رتبه 71 این فهرست قرار گرفت. بر اساس فهرست 100 پردرآمدترین افراد مشهور فوربس در سال 2018، خان با درآمد 37.7 میلیون دلار در رتبه 82 قرار گرفت.

از سال 2010، او همچنین به عنوان مجری در نمایش واقعیت Bigg Boss کار می کند. از سال 1989 تا 2020، خان در ده فیلم پرفروش سال بازی کرد که بالاترین رقم برای هر بازیگری در تاریخ سینمای هند است. سلمان خان پسر ارشد سلیم خان است و بازیگری را با بازی در نقش مکمل در فیلم یک سیبه باید اینطور باشد (1988) آغاز کرد و بعداً در فیلم من عاشق شادم (1989) نقش اول را بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

  • بیوگرافی بازیگران سریال طنز کتونی زرنگی.
  • زمان پخش سریال ترکی گل جمال
  • بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر
  • بیوگرافی بازیکنان Sıfırıncı Gün

بازیگران فیلم هندی پاتان

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی Pathaan (Pathaan 2023) + [لینک دانلود فیلم] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.