عکس/ رونمایی لیلا اوتادی از نوع رنگ و ژست جدید و جالب خود

بیوگرافی لیلا اوتادی لیلا اوتادی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نمود. لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم سینمایی چشمان سیاه، ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. از نمونه آثار او می توان به سه بیگانه، مالیخولیا، آشوب، عالیجناب، آزاد به قید شرط، بید مجنون، نازلی، آدم کش، به دنبال خوشبختی و هوس اشاره کرد.

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری جالب از نوع رنگ و ژست جدید خود در اینستاگرام رونمایی کرد.

به بازیگرها – اگر در دو دهه گذشته آثار لیلا اوتادی را دنبال کرده اید. حتما می دانید که او بازیگری را با فیلم «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قدری آغاز کرد.

بعدها در فیلم بید مجنون به کارگردانی مجید مجیدی و سریال مهر و ماه دیده شد و به شهرت رسید.

اوتادی در طول سال ها در 60 فیلم، سریال و نمایش خانگی بازی کرده است. اکنون سریال سینمای خانگی نیوکمپ و فیلم یقه سفید را نمایش می دهد.

او که در اینستاگرام نیز فعال است به تازگی تصویری از ظاهر و ژست جالب خود در حاشیه اکران عمومی فیلم یقه سفید منتشر کرده است.

این تصویر اکنون مورد استقبال فالوورهای لیلا اوتادی قرار گرفته است.

بخوانید: عکس/ لیلا اوتادی چهره ۷۷ ساله خود را با هوش مصنوعی نشان داد

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران، متولد 23 مرداد 1371 در تهران است که فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرد.

لیلا اوتادی دانشجوی کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

از جمله آثار او می توان به سه بیگانه، مالیخولیا، آشوب، عالیجناب، آزاد به شرط، بید مجنون، نازلی، قاتل، در پی خوشبختی و شهوت اشاره کرد.

توضیح عکس/ رونمایی لیلا اوتادی از تیپ رنگی و ژست جدید و جالب خود برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.