بیوگرافی فادی هاشم همسر نانسی عجرم [کیست] و چرا قتل کرد + جزئیات – بازیگرها ⭐️

فادی هاشم همسر نانسی عجرم کیست و چرا قتل

فادی هاشم همسر نانسی عجرم، دندانپزشک و دارای سه دختر است، مدتی پیش مرتکب قتل شد.

نانسی عجرم همسر فادی هاشم کیست؟

دادگاه لبنان پس از سه سال حکم نهایی را علیه فادی هاشم، همسر نانسی عجرم، خواننده لبنانی صادر کرد.

قوه قضاییه لبنان تصمیم گرفت فادی هاشم (دندانپزشک)، همسر نانسی عجرم خواننده لبنانی را از محاکمه معاف کند.

شوهر نانسی عجرم قبلا به قتل عمدی محمد الموسی جوان سوری متهم شده بود. شورای دادستانی جبل لیبان با استناد به دفاع مشروع و موارد ذکر شده در پرونده، تصمیم خود را به شرح ذیل اعلام کرد: با توجه به اینکه مقتول به منزل نانسی عجرم حمله کرده بود، متهم تصمیم اجتناب ناپذیری گرفت تا از آسیب به خانواده شما جلوگیری کند.

این تصمیم پس از 3 سال تحقیق اتخاذ شد و شورای دادستانی لبنان تاکید کرد: طبق قانون کیفری، قانون دفاع مشروع نیز ضرورت دفاع را توضیح می دهد که فرد برای دفاع از خود نیز باید از دفاع بهره مند شود.

نانسی عجرم همسر فادی هاشم کیست و چرا مرتکب قتل شد + جزئیات

گفته می شود یک جوان سوری متهم به سرقت از منزل نانسی عجرم به ویلای وی وارد شده و در دفاع از خود و خانواده اش توسط فادی هاشم کشته شد که قاضی آن را دفاع از خود دانست.

قتل همسر نانسی عجرم

خانواده الموسی گفتند: پسرش به عنوان باغبان در خانه نانسی در شمال بیروت کار می کرد. اما دوربین ها مردی نقابدار را در حال ورود به خانه نانسی نشان دادند.

گزارش پزشکی قانونی لبنان پیشتر فاش کرده بود مردی که برای سرقت وارد ویلای خواننده لبنانی شده بود با 17 گلوله کشته شده است. یک شلیک به ساعد راست، دو شلیک به شانه چپ، یک شلیک به زیر بغل چپ، سه تیر به سینه، دو شلیک به شکم، هفت تیر به پشت و یک شلیک به ران چپ.

بیوگرافی فادی هاشم همسر نانسی عجرم [کیست] و چرا قتل کرد + جزئیات برای اولین بار در شعبون ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.