تاریخ اکران Boston Strangler مشخص شد! – شکل

boston strangler main

تاریخ اکران Boston Strangler مشخص شد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

چندی پیش تریلر رسمی فیلم Boston Strangler منتشر شد که یکی از موردانتظارترین فیلم های سال 2023 است که در آن تاریخ اکران فیلم Boston Strangler پیدا شد.

خفه کننده بوستون یک فیلم درام جنایی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی مت راسکین است. این فیلم بر اساس داستان واقعی خفه کننده بوستون است که 13 زن را در بوستون ماساچوست در دهه 1960 به قتل رساند.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم Boston Strangler منتشر شد!

بهترین فیلم های سال 2023

تاریخ اکران فیلم Boston Strangler

تصویری از قاتل خفه کننده بوستون را در زیر مشاهده می کنید:

تاریخ اکران فیلم Boston Strangler
تاریخ پخش Boston Strangler 2023

Boston Strangler محصول مشترک Scott Free Productions، LuckyChap Entertainment و 20th Century Studios است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مت راسکین و تهیه کنندگی ریدلی اسکات، کوین جی والش، مایکل پروس، تام آکرلی و جوزی مک نامارا ساخته شده است.

در 4 اکتبر 2021، کایرا نایتلی به بازیگران پیوست. در نوامبر 2021 کری کون، الساندرو نیوولا، کریس کوپر و دیوید دستمالچیان به جمع بازیگران فیلم اضافه شدند. تاریخ اکران فیلم Boston Strangler برای 17 مارس برنامه ریزی شده است.

تریلر رسمی فیلم Boston Strangler
خفه کننده بوستون

تاریخ پخش Boston Strangler 2023

بن کوچینز به عنوان فیلمبردار فیلم مشغول به کار است و فیلمبرداری آن از 6 دسامبر 2021 آغاز شد. این فیلم ابتدا دکور خانه ای را به خود گرفت که مدرسه هم بود، سپس کارگردان آن را به اداره پلیس تبدیل کرد و لوکیشن فیلم را در خانه ای در سال 2018 آغاز کرد. ماساچوست.

فیلمبرداری این فیلم بارها به دلیل اپیدمی COVID-19 به تعویق افتاد تا سرانجام در مارس 2022 به پایان رسید و کمتر از یک ماه دیگر به اکران این فیلم باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

  • فیلمنامه فصل 4 سریال ماندلوریان به پایان رسید!
  • پوستر بین المللی قسمت دوم فیلم Shazam
  • پوستر جدید فیلم فلش منتشر شد
  • فروش چشمگیر انیمیشن Puss in Boots 2
  • پروژه جیمز کامرون پس از فیلم آواتار 3 فاش شد

تاریخ اکران Boston Strangler مشخص شد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.