تراشه Dimension 9400 مدیاتک از نسل چهارم اسنپدراگون ۸ – بازیگرها کوالکام پیشی خواهد گرفت.

تراشه Dimension 9400 مدیاتک از نسل چهارم اسنپدراگون ۸ – بازیگرها کوالکام پیشی خواهد گرفت.

تراشه Dimension 9400 مدیاتک از نسل چهارم اسنپدراگون 8 کوالکام برتری خواهد داشت اولین بار در Techrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تراشه مدیاتک ابعاد 9400 پردازنده جدید کوالکام، اسنپدراگون 8، احتمالاً از نسل چهارم پیشی خواهد گرفت. هسته های کم مصرف احتمالاً از معماری این پردازنده 3 نانومتری حذف شده اند.

کوالکام و مدیاتک آنها در حال کار بر روی نسل بعدی تراشه های خود با معماری 3 نانومتری هستند. اگرچه هنوز زمان زیادی برای معرفی رسمی این محصولات باقی مانده است، اما رونمایی ها از هم اکنون آغاز شده است و کم کم در حال یادگیری انتظارات ما از این پردازنده ها هستیم.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • ضعف تراشه Mediatek Dimension 9300 در تست تقویت CPU Vivo X100 Pro آشکار شد.
  • تراشه Exynos 1480 در Geekbench مشاهده شد. گلکسی A55 با این تراشه عرضه می شود
  • کوالکام با توسعه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 ریسک بزرگی را متحمل می شود
  • تراشه هوش مصنوعی Gaudi3 اینتل رسما معرفی شد

تراشه مدیاتک ابعاد 9400

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر معروف دنیای فناوری، Digital Chat Station، ابعاد پردازنده 9400 مدیاتک از همه جهات بهتر از چیپ جدید کوالکام خواهد بود. این منبع خبری مدعی است که ابعاد 9400 فاقد چهار هسته قدرتمند Cortex-X5 خواهد بود و بنابراین با نسل قبلی خود، یعنی. ابعاد 9300 کاملا متفاوت است.

تراشه مدیاتک ابعاد 9400

این شرکت قصد دارد هسته های کم مصرف را حذف کند و تعداد هسته های X را در پیکربندی تراشه جدید خود کاهش دهد. فقدان هسته های کم مصرف می تواند منجر به افزایش گرما و عملکرد ضعیف پردازنده شود، اما انتظار می رود که به دلیل بهبود تولید در فرآیند تولید 3 نانومتریبرای افزایش راندمان حرارتی این تراشه ها.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد پردازنده گرافیکی موجود نیست. ابعاد 9400 در دسترس نیست و بنابراین اظهارات این شاکی صرفاً مبتنی بر مقایسه عملکرد این تراشه با اسنپدراگون 8 نسل 4 است.

علاوه بر این، گفته می شود که این شرکت زنده نقش بسیار پر رنگی در توسعه تراشه Dimension 9400 Mediatek خواهد داشت. گزارش‌های قبلی همچنین به مشارکت فعال این شرکت در توسعه تراشه Dimensity 9300 مدیاتک اشاره کردند و اذعان کردند که تمرکز اصلی آن بر گسترش قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است.

با این حال، هنوز نکات مبهم زیادی در مورد عملکرد و کیفیت ساخت وجود دارد. تراشه جدید مدیاتک باقی. کوالکام نیز مطمئنا تمام تلاش خود را برای تولید اولین پردازنده تلفن 3 نانومتری برای رقابت با این شرکت به کار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های میان رده 2023; راهنمای خرید گوشی میان رده جدید
  • بهترین گوشی های 2024; راهنمای خرید گوشی موبایل [+معرفی گوشی‌های مورد انتظار]
  • راهنمای خرید بهترین گوشی در هر رنج قیمت [آذر 1402]
  • لیست قیمت گوشی امروز 25 آذر 1402; گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو
  • هواوی در تلاش است تا یک شبکه تراشه اختصاصی برای خود راه اندازی کند

نظر کاربران Tecrato در مورد تراشه Dimension 9400 Mediatek چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

تراشه Dimension 9400 مدیاتک از نسل چهارم اسنپدراگون 8 کوالکام برتری خواهد داشت اولین بار در Techrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.