تریلر جدید فیلم جیمز باند جعلی است [+لینک ویدئو] – بارها و بارها

cin ile apple uretim konusunda baglarini kopariyor

محتوای تریلر فیلم جدید جیمز باند دروغ است [+لینک ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به تازگی هوش مصنوعی با انتشار تریلر جدید فیلم جیمز باند توانست انتظارات طرفداران این مجموعه را بالا ببرد. هالیوود ریپورتر گزارش می دهد که تریلر جعلی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است، میلیون ها بازدید در یوتیوب داشته است.در این تریلر تقلبیچیزی که باعث هیجان طرفداران می شود این است که هنری کاویل را در نقش جیمز باند نشان می دهد. پیش از این انتخاب هنری کویل مورد تحسین طرفداران این سریال قرار گرفته بود و می خواستند او در این نقش ظاهر شود. حالا این تریلر ساختگی فیلم جیمز باند طرفداران را بیش از پیش هیجان زده کرده است


بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

تریلر جدید فیلم جیمز باند

همچنین در تریلر فیلم جدید جیمز باند که البته نادرست است و هوش مصنوعی ایجاد شده، ما مارگو رابی را در نقش همبازی کویل می بینیم. نکته جالب داستان این است که این فیلم توسط کریستوفر نولان کارگردانی شده است که جذابیت این تریلر را بیشتر کرده است.

استودیو KH که تریلرهای جعلی متعددی منتشر کرده است، اعلام کرده است که از هوش مصنوعی و بخش‌هایی از فیلم‌های اصلی برای ویدیوی جدید جیمز باند استفاده کرده است. این تریلر با استفاده از صحنه هایی از فیلم «مردی از عمو» با بازی هنری کویل تولید شده است که تجربه ای نزدیک به نقش جیمز باند برای او شناخته می شود.

البته لازم به ذکر است که این تریلر نیز مانند دیگر تریلرهای این استودیو ساختگی و برای سرگرمی است و هیچ ارتباطی با فیلم اصلی ندارد. به همین دلیل خود استودیو در توضیحات تریلر اشاره کرده است که این ویدیو برای مقاصد سرگرمی و هنری ساخته شده است.

اگرچه بسیاری از بینندگان از جعلی بودن تریلر آگاه هستند، اما همچنان از دیدن بازیگران مورد علاقه خود در نقش های مورد علاقه خود لذت می برند. اما این تریلر یک نقطه ضعف دارد و آن این است که هنری کویل با لهجه آمریکایی صحبت می کند، در حالی که لهجه اصلی جیمز باند بریتانیایی است، این نکته با استفاده از صحنه هایی از فیلم “مردی از عمو” بیان می شود که در آن کویل نمایشنامه. یک مامور مخفی او نقش آمریکایی را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های مارگو رابی
  • بهترین فیلم های کریس ایوانز
  • بهترین فیلم های کریس پرت.
  • بهترین فیلم های تام هاردی
  • بهترین فیلم های رایان گاسلینگ
  • بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون

محتوای تریلر فیلم جدید جیمز باند دروغ است [+لینک ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.