مایکروسافت دات نت ۷ دیگر از ۱۴ می ۲۰۲۴ پشتیبانی نخواهد شد – بازیگرها

Download NET 7

مقاله Microsoft .NET 7 دیگر از 14 مه 2024 پشتیبانی نخواهد شد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

افرادی که تا به حال از ابزارهای توسعه استفاده کرده اند. شبکه داده 7 کسانی که از آن استفاده کردند باید برای تغییرات بزرگ آماده باشند زیرا مایکروسافت اعلام کرد که از 14 می دیگر از این برنامه پشتیبانی نخواهد کرد.

توسعه دهندگان نرم افزاری که هنوز از Microsoft .NET 7 استفاده می کنند باید خود را برای ارتقا آماده کنند. این شرکت تاریخ «پایان پشتیبانی» را برای نسخه قدیمی ابزار توسعه منبع باز اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت Copilot را به دستگاه های بیشتری با ویندوز 11 و 10 می آورد

امروز، مایکروسافت در یک پست وبلاگ اعلام کرد که پشتیبانی رسمی از دات نت 7 پس از 14 می 2024 پایان می یابد. این به آن نسخه از ابزار 18 ماه پشتیبانی رسمی می دهد. مایکروسافت این مقدار زمان پشتیبانی را به نسخه‌های اعداد فرد دات‌نت داده است که به عنوان دوره پشتیبانی استاندارد (STS) شناخته می‌شود.

مایکروسافت خاطرنشان کرد که رویداد ماهانه Patch Tuesday Nir در همان روز، 14 مه برگزار خواهد شد. در نتیجه، Net7 احتمالاً در همان روز آخرین به روز رسانی خود را دریافت خواهد کرد.

بعد از 14 مه، در اینجا چه اتفاقی برای برنامه های ساخته شده با دات نت می افتد. 7 سقوط:

  • برنامه هایی که از این نسخه استفاده می کنند به کار خود ادامه می دهند.
  • هیچ به روز رسانی امنیتی جدیدی برای .NET 7 صادر نخواهد شد
  • ادامه استفاده از یک نسخه پشتیبانی نشده، شما را در معرض آسیب پذیری های امنیتی قرار می دهد
  • ممکن است نتوانید به پشتیبانی فنی برنامه های NET 7 دسترسی داشته باشید

علاوه بر این، مایکروسافت می‌گوید که مؤلفه .NET 7 در ویژوال استودیو برای Visual Studio 2022 17.6 و Visual Studio 2022 17.4 با به‌روزرسانی‌های ژوئن 2024 برای آن نسخه‌ها اختیاری و پشتیبانی نمی‌شود.

این شرکت گفت که اگر از برنامه‌ای استفاده می‌کنید که با .NET 7 ساخته شده است، باید از توسعه‌دهنده یا رندر برنامه بپرسید که آیا نسخه جدیدتر NET 8 موجود است یا خیر.

NET 8 به طور رسمی در نوامبر 2023 راه اندازی شد، اما بعید به نظر می رسد که تا نوامبر 2026، تاریخ پایان خدمت، فعال باشد. در فوریه 2024، این شرکت اولین پیش نمایش از به روز رسانی ابزارهای توسعه دهنده بعدی را منتشر کرد. همچنین مشخص شد که تا نوامبر 2024 خبری از دات نت 9 نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایت ساخت عکس هوش مصنوعی
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری از ایران و جهان. با ما بمان.

مقاله Microsoft .NET 7 دیگر از 14 مه 2024 پشتیبانی نخواهد شد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.