تصاویر/ خوش پوش ترین بازیگران زن ایرانی; نظر هم بده

هدیه تهرانی خوش‌پوش‌ترین بازیگر زن ایرانی بود.

با مروری بر آثار سینمایی ایران به شخصیت های بسیار متنوعی برمی خوریم. زنان بخش مهمی از نقش های جذاب و به یاد ماندنی را بر عهده گرفته اند.

به گزارش صبح تایم به نقل از چی پشم، سینمای ایران در همه رده های سنی و با چهره ها و توانایی های متفاوت دارایی هایی است که نقش های بسیار ماندگاری از خود به جای گذاشته است.

در این مقاله می خواهیم به سراغ بهترین لباس ها برویم. از میان چهره های تاثیرگذار که در این سینما به ایفای نقش پرداختند، کدامشان بهترین لباس پوش بودند و با این ویژگی در خاطر ما ماندند؟ با ما همراه باشید تا نگاهی به برخی از آنها داشته باشیم.

فریماه فرجامی – سرب

فرقی نمی کند که طرفدار آثار مسعود کیمیایی باشید یا نه. در هر صورت، فیلم اصلی آنقدر قلب شما را لمس می کند و ذهن شما را درگیر می کند که نمی توان گفت.

این اثر عمیق به کارگردانی موبانه کیمیایی و بازی درخشان فریماه فرجامی و امین تارخ پس از گذشت این همه سال همچنان بسیار تاثیرگذار است.

یکی از جذاب ترین قسمت های این فیلم حضور درخشان فرجامی به عنوان بازیگر نقش اول فیلم است. او که یکی از زیباترین بازیگران نسل های گذشته به حساب می آید در این فیلم با سبکی بسیار جذاب دیده می شود.

حتی تراشیدن موهای سر او در بخشی از فیلم نمی تواند تاثیر منفی بر چهره زیبای او بگذارد. طراحی لباس او نمره بسیار خوبی می گیرد و باید بگوییم یکی از خوش لباس ترین شخصیت های سینما با نقش اول فریماه فرجامی جان می گیرد.

فرجامی سال هاست که در حاشیه سینما و تلویزیون نفس نمی کشد و آخرین بار تنها در جدیدترین اثر داریوش مهرجویی، فیلم لمینور، حضور افتخاری داشت.

با این حال او یکی از زیبایی های معروف سینمای ایران بود که سبک خوبش در لید به یادگار مانده است.

مهرانه مهین ترابی – بی گناه

مهرانه مهین ترابی خوش پوش ترین بازیگر زن ایرانی است.

مهرانه مهین ترابی یکی از چهره های دوست داشتنی و عزیز بازیگر زن ایرانی است. او با نقش آفرینی های دلنشین خود خاطرات شیرین و جذابی را برای مخاطب رقم زده و همواره حضوری گرم و قابل تامل داشته است.

در جدیدترین حضورش او را در سریال بی گناه دیده ایم. او در نقش «مادر ابریشم» زنی را به تصویر کشید که با فرزندانش رابطه خوبی دارد و خوش تیپ و خوش لباس است.

سبک او در این مجموعه او را به یکی از شیک ترین های ایران تبدیل کرد. رنگ های مناسب، لباس های متناسب با اندام و طرح های زیبایی که در استایل او دیده می شد از جمله دلایل حضور او در این لیست است.

آرایش صورت و مدل موی مهین ترابی در سریال نیز به زیباتر شدن استایل او کمک کرد. او به خوبی در نقش یک زن موجه و زیبا ظاهر شد که البته اشتباهات نابخشودنی هم داشت. این سریال رو دیدی؟

نیکی کریمی – من همسرش هستم

نیکی کریمی بهترین لباس بازیگر زن ایرانی است.

کریمی بازیگر و کارگردان ارزشمند سینمای ایران است. او هم در بسیاری از فیلم ها و هم در دنیای واقعی با لباس خوب دیده می شود. یکی از فیلم های معروف او در این زمینه «من همسرش هستم» است.

او در این فیلم نقش همسر دکتر خیانتکار را بازی کرد که درگیر ماجراهای چالش برانگیزی بود. یکی از بارزترین ویژگی های این شخصیت، خوش پوشی او بود.

ترکیب متعادل رنگ های روشن هم به زیبایی استایل نیکی کریمی در فیلم کمک کرد و هم راهی برای تعریف بهتر شخصیت او.

کریمی در این فیلم نقش زنی را بازی می کرد که لجبازی و لجبازی برای ایستادن بر سر راه همسر خیانتکارش را نداشت و کم کم با نقشه وارد این چالش شد و به او درس هایی آموخت.

پوشش او در این فیلم با توجه به محدودیت های طراحی لباس زنانه در سینما، شیک و دیدنی بود.

میترا حجار – آتش بس 2

میترا حجار بهترین لباس بازیگر زن ایرانی است.

مجموعه فیلم های آتش بس یکی از آثار مفرح و جذاب سینمای ایران است. تهمینه میلانی با کارگردانی خوب و فیلمنامه ای جذاب توانسته دو اثر کمدی عاشقانه ماندگار در سینما از خود به جای بگذارد.

همه چیز در این دو اثر متعادل و درست در نظر گرفته شده است از جمله طراحی لباس. میترا حجار در فیلم آتش بس 2 نقش اصلی زن را بازی کرد و با اشتیاق همیشگی خود تاثیر خوبی به این شخصیت داد.

علاوه بر این او در این فیلم استایلی شیک و جذاب داشت. انتخاب رنگ مناسب برای هر تیپ، هماهنگی با پالت رنگی استایل و هماهنگی آن با اندام این بازیگر از جمله دلایلی بود که او را در زمره شیک ترین های سینما قرار داد.

حجار با قد بلند و کشیده اش در رسیدن به خط خوش استایل مشکل چندانی ندارد. بیشتر سبک های پوشش با هیکل او سازگار است.

در تصویر بالا او را با کت رنگارنگ و خوش دوخت می بینید. انتخاب رنگ شتری برای کت همیشه ایده خوبی است که مد روزها آن را می شناسند.

هدیه تهرانی – خانه ای روی آب

هدیها تهرانی خوش پوش ترین بازیگر زن ایرانی است.

اگر بخواهیم یکی از تاثیرگذارترین چهره های سینمای ایران را نام ببریم، قطعا به هدیه تهرانی خواهیم رسید. او با آن چهره سرد و سنگی به راحتی می تواند جذابیتی گرم و دیدنی ایجاد کند و سال ها مخاطب را با خود همراه کند.

تهرانی در فیلم تحسین‌شده «خانه‌ای روی آب» که اثری متفکرانه از بهمن فرمان‌آرا است، نقش یکی از زنانی را بازی می‌کند که در ارتباط با دکتر معروف فیلم مورد ظلم قرار گرفته‌اند.

او در این فیلم استایل زیبایی دارد و یکی از خوش لباس ترین شخصیت های زن سینمای ایران به حساب می آید. تهرانی خوش تیپ و زیبا در این فیلم روسری و مانتوهای پانچو می پوشد.

این ترکیب می تواند ظاهری نیمه رسمی به استایل بدهد و وقار خاصی در ظاهر ایجاد کند. روسری های بلند یکی از ترندهای روز در دهه 80 بود و اکنون کمی در حاشیه قرار گرفته است.

بیتا فرهی – پارک وی

بیتا فرهی بهترین لباس بازیگر زن ایرانی است.

آیا فیلم پارک وی را دیده اید؟ این اثر متعلق به چند دهه پیش است و از معدود آثار سینمای ایران در ژانر وحشت است. اگر این فیلم را ندیده اید، تماشای آن برای شما جالب خواهد بود.

پارک وی داستان ازدواج عجولانه یک دختر جوان و یک پسر روان پریش است که زندگی هر دوی آنها را در خطری تلخ قرار می دهد. بیتا فرهی که یکی از سرمایه های ارزشمند بازیگری ایران است در این فیلم نقش مادر پسر جوانی را بازی می کند.

او که از طبقه اشراف است، با سبکی متناسب با ویژگی های پوشش این طبقه از جامعه ظاهر می شود و خوش پوش است.

چهره و استایل شخصی فرحی همیشه به او اجازه می دهد که نقش چنین شخصیت هایی را بازی کند.

بیتا فرهی در نقش فلورا در پارک وی لباس هایی از تور و گیپور می پوشد.

طراحی لباس او از عناصر اشرافی به عاریت گرفته شده و در سکانس ها حضوری شبیه به هاویشم دارد (شخصیت معروف خانم هاویشم را به خاطر دارید؟).

فلور که از بیماری روانی رنج می برد در بیشتر صحنه ها لباس مشکی می پوشد. این رنگ معمولاً برای بیان نوعی اسرارآمیز و شکوه مرفه به کار می رود.

هنگام قاضیانی – سعادت آباد

هنگامه قاضیانی خوش پوش ترین بازیگر زن ایرانی است.

هنگام قاضیانی بازیگر درجه یک است. او در نقش های مختلفی ظاهر شده و تقریباً موفق به اجرای همه آنها شده است.

قاضیانی توانایی ایفای نقش در سنین مختلف را دارد و به نظر می رسد چهره او به گونه ای است که این امکان را به خوبی برای او فراهم می کند.

او در فیلم نستاره سعادت آباد نیز به خوبی درخشید. یکی از ویژگی های خاص او استایل خوبش بود.

قاضیانی که نقش زنی قدرتمند و کمی سرکش را بازی می کند که بسیار موجه است و شاید تلخی او ناشی از شکست عاطفی در رابطه با همسرش باشد.

در هر صورت او شخصیت خوش پوشی است که پوششش کمک زیادی به تعریف شخصیت فیلم می کند.

از نکات جالب در استایل او باید به کت و دامن اشاره کرد که خوب دوخته شده، بسیار اتو شده و شانه های خوش تراش دارند.

استفاده او از اکسسوری هایی مانند گردنبند مروارید موید عظمت و جدیت اوست.

در پایان

در این مطلب در مورد لباس پوشیدن، نگاهی داشتیم به خوش استایل ترین بازیگرانی که تا به حال در دنیای سینما دیده ایم.

این بازیگران زن که همگی جزو حرفه ای ترین ها هستند، در به تصویر کشیدن شخصیت های زیبا و جذاب سنگ تمام گذاشته اند.

شاید گزینه های دیگری برای اضافه کردن به این لیست داشته باشید. اگر چنین است، به ما اطلاع دهید.

نوشته تصاویر/ خوش پوش ترین بازیگران زن ایرانی; نظر هم بده! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.