نظر کاربران در مورد قسمت ۲ فصل سوم پدرخوانده چه بود؟

کاربران درباره قسمت ۲ فصل سوم پدرخوانده چگونه بود؟

در این بخش از سایت خبری بازیگرها درباره نظرات کاربران در مورد قسمت دوم از فصل سوم پدرخوانده چطور بود نقد و بررسی برخی از بینندگان و بینندگان برنامه رئالیتی پدر خوانده قسمت دوم فصل جدید، مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

انتشار قسمت دوم فصل سوم پدرخوانده

قسمت دوم از فصل سوم رئالیتی شو پدرخوانده در روز پنجشنبه 23 اردیبهشت 1403 از پلتفرم فیلم نت پخش شد.

سایت بازیگرها هر پنجشنبه به محض انتشار قسمت جدید پدرخوانده لینک های دانلود قانونی را منتشر می کند.

می توانید کلمه را جستجو کنید دانلود فیلم پدرخوانده بازیگرها به سایت ما بروید، آن را دانلود کنید و به صورت قانونی تماشا کنید.

اگر هنوز موفق شدید نگاه کنید پدرخوانده، قسمت 2، فصل 3 اگر این کار را نکرده اید، می توانید آن را به صورت قانونی از لینک زیر دانلود و مشاهده کنید:

دانلود سریال پدرخوانده فصل سوم قسمت دوم با لینک مستقیم و قانونی کامل – کلیک

——————————————————————

در زیر، نگاهی به نظر برخی از بینندگان و مخاطبان درباره فصل 3 پدرخوانده، قسمت 2 می اندازیم. اگر نظری دارید می توانید در قسمت نظرات بنویسید تا در متن قرار گیرد:

نظرات کاربران در مورد پدرخوانده فصل 3، قسمت 2

مادر:

اپیزود این هفته اصلا قابل مقایسه با اپیزود هفته قبل نیست، هم از نظر احساسی و هم از نظر بازی بازیکنان، واقعا بازیکنان این گروه از گروه قبل بهتر هستند و چقدر خوب بود.

مهدی دانایی از آن دست بازیکنانی است که اگر مثل علی صبوری درمان نشود می تواند بازیکن خوبی شود. از علیرضا مهران انتظار چنین بازیی را نداشتم.
و من فکر می کردم که یک نادر فلاح جدید وجود دارد، اما او هم خوب بود.

خلاصه پدرخوانده واقعی این یکی بود. بعد از فصل اول، این قسمت واقعاً به من چسبید و آن را دوست داشتم.

کیک سید جواد هاشمی هم خیلی مناسب بود و کاملا موافقم دلیل اینکه هدفت را می کشی یا لپتاپت را می کشی نقش خودت را وسط طرف های دیگر بازی می کنی اونا هم دعوا می کنند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=63477

(برای کپی روی لینک کلیک کنید)

نظرات کاربران در مورد قسمت 2 فصل سوم پدرخوانده چگونه بود؟ اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.