تصاویر/دختران این مجریان و بازیگران همه را شگفت زده کرد!

دختران ایرج نوذری و مسعود بینش‌پژوه همه را متعجب کرده اند.

تصاویری از ایرج نوذری و مسعود بینش پژوه بازیگر و مجری تلویزیون در کنار دخترانشان منتشر شده است.

به گزارش صبح، انتشار این تصاویر تعجب کاربران را برانگیخت، چرا که آنها باور نمی کردند این دو شخصیت هنری و تلویزیونی دخترانی در این سن و سال داشته باشند.

عکس های ایرج نوذری و مسعود بینش را در کنار دخترانشان می بینیم.

دختر ایرج نوذری همه را شگفت زده کرد.

ایرج نوذری پلیس شد

سریال درام – پلیسی «آقای خاص عزیز» با حضور ایرج نوذری به عنوان بازیگر اصلی در ژانری جدید در قالب برنامه «رادیو پلاس» تولید شد.

ایسنا: روابط عمومی رادیو شو در تشریح این نمایش گفت: سریال نمایشی – پلیسی «آقای خاص عزیز» در ژانری جدید با همکاری رادیو شو و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در محل نمایش رونمایی شد. ساختمان ارگ رادیو.

این نمایش که برای اولین بار در ژانر تازه طراحی شده «رادیو پلاس» تولید می شود، تلفیقی از مدیوم های مختلف رسانه ای و تلاشی برای دستیابی به ساختارهای نوین رسانه صوتی خلاقانه است.

همچنین تجربی گرایی و طراحی و تولید سازه های جدید بخشی از سیاست های دوره جدید نمایش رادیویی و اداره کل هنرهای نمایشی رادیویی است.

جناب خاص

در مراسم رونمایی از مجموعه رادیویی «آقای خاص» به دلیل رعایت نکات بهداشتی، محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی و نمایش های رادیویی و ایرج نوذری بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان نماینده مدیران و هنرمندان این مجموعه حضور داشتند. سریال پلیسی جناب آقای خاص. حضور داشتند

سریال درام «آقای فداکار» درباره مردی به نام آقای خاص است که پلیس افتخاری است.

او در هر قسمت با مشکلی مواجه می شود که یا مربوط به خودش یا یکی از آشنایان و دوستانش است که باعث درگیر شدن نیروی انتظامی می شود.

نوشته تصاویر/ دختران این مجریان و بازیگران همه را شگفت زده کردند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.