تفسیر آهنگ ناصر عبداللهی توسط پسرش [+ویدیو] – فیگر

out61b2fd53774c3

تفسیر آهنگ ناصر عبداللهی توسط پسرش [+ویدیو] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

به تازگی ویدیویی از یک کولاک منتشر شده است تفسیر آهنگ ناصر عبداللهی توسط پسرش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده است که واکنش های متفاوتی داشته است.

اخیرا نامی عبداللهی فرزند ناصر عبداللهی که هنوز در قید حیات است یکی از آهنگ های پدرش را با سبکی متفاوت از اجرای پدرش اجرا کرد که بازخوردهای مثبت زیادی در فضای مجازی داشت.

تفسیر آهنگ ناصر عبداللهی توسط پسرش

در زیر فیلم اجرای پسر ناصر عبداللهی را مشاهده می کنید:

کولاک فرزند ناصر عبداللهی پس از این اجرا در شبکه های مجازی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و توانسته به زور او را در دل هواداران پدرش جای دهد. نامی عبداللهی متولد ۱۳۷۳ در تهران و خواننده پاپ است. وی فرزند مرحوم ناصر عبداللهی از خوانندگان سرشناس کشورمان است. پدرش مرحوم ناصر عبداللهی در 8 آذر 1384 در حالی که 27 روز در کما بود در سن 36 سالگی درگذشت.

اجرای زیبای آهنگ ناصر عبداللهی توسط پسرش.

بیشتر بخوانید:

  • انتقاد دولت از کنسرت غمگین مسعود صادقلو
  • ویدئویی از پایان یادگیری دانش آموزان از معلم
  • تصویر فیلتر شده ازدواج محمدعلی فردین با مهری 19 ساله
  • ماجرای جنجالی همسر سپهر حیدری
  • ظاهر عجیب همسر سپهر حیدری پس از زایمان

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً بیانگر نظر بازیگرها رسانه نیست.

تفسیر آهنگ ناصر عبداللهی توسط پسرش [+ویدیو] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.