بهترین فیلم های تاریخی شمشیر و بهترین سریال شمشیر تاریخی اندلرن

فیلم های تاریخی شمشیر و بهترین سریال شمشیر تاریخی

در این مقاله بهترین سریال های شمشیر تاریخی و فیلم های شمشیر تاریخی را ارائه می دهیم. در این لیست بهترین فیلم های شمشیر تاریخی جهان و بهترین سریال های شمشیر تاریخی بر اساس امتیاز IMDb رتبه بندی شده اند. با اندلرن مروری بر سریال های تاریخی خارجی شمشیر و فیلم های تاریخی جنگ با شمشیر همراه باشید.

بهترین فیلم های تاریخی شمشیر در جهان.

در ادامه این مطلب بهترین فیلم های مبارزه با شمشیر در جهان را ارائه می کنیم. ترتیب فهرست فیلم‌های تاریخی مبارزه با شمشیر بر اساس امتیاز IMDb آنها می‌باشد.

فیلم شمشیر ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه

  • سال ساخت: 2003
  • امتیاز AMD: 9.0
  • مدت فیلم: 201 دقیقه
  • بازیگران: الیجا وود، ویگو مورتنسن، ایان مک‌کلن

فیلم تاریخی شمشیر ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه سومین و آخرین فیلم از سه گانه ارباب حلقه ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین است. این فیلم یکی از پرفروش ترین های تاریخ سینماست. این فیلم برنده 11 جایزه اسکار در جوایز اسکار 2004، از جمله بهترین فیلم، به اشتراک گذاری رکورد جهانی بیشترین جوایز اسکار با بن هور و تایتانیک، و اولین فیلم فانتزی بود که برنده بهترین فیلم شد.

گندالف و آراگورن جهان مردان را در مقابل ارتش سائورون رهبری می کنند تا توجه فرودو و سام را در حین نزدیک شدن به کوه عذاب با حلقه واحد جلب کنند. این فیلم در صدر بهترین فیلم های شمشیر تاریخی خارجی و همچنین لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 معرفی فیلم های جدید 2023

سینمای تاریخی شمشیری ارباب حلقه ها: یاران حلقه

فیلم مبارزه با شمشیر رومی / فیلم تاریخی مبارزه با شمشیر

  • سال ساخت: 2001
  • امتیاز AMD: 8.8
  • مدت فیلم: 178 دقیقه
  • بازیگران: الیجا وود، ایان مک کلن، اورلاندو بلوم

ارباب حلقه ها: یاران حلقه یک فیلم ماجرایی فانتزی به کارگردانی پیتر جکسون است. این اولین قسمت از سه گانه فیلم ارباب حلقه ها است که بر اساس کتاب پرفروش جی آر آر تالکین ساخته شده است که داستان هابیت جوان فرودو بگینز را روایت می کند که با همراهی هشت نفر از همراهانش عازم سفری برای نابودی یکی می شود. حلقه در آتش کوه عذاب. .

این فیلم شمشیربازی تاریخی نیز موفقیت بزرگی در گیشه داشت و بیش از 871 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و پنجمین فیلم پرفروش تمام دوران در زمان اکرانش بود و در حال حاضر شصت و هشتمین فیلم پرفروش تمام دوران است. . این فیلم دومین اثر در فهرست بهترین فیلم های شمشیربازی تاریخی جهان است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران فیلم The Lord of the Rings: Rings of Power

فیلم مبارزه با شمشیر رومی گلادیاتور

فیلم‌های جنگی با شمشیر آمریکایی/فیلم‌های تاریخی جنگ با شمشیر

  • سال ساخت: 2000
  • امتیاز AMD: 8.5
  • مدت فیلم: 155 دقیقه
  • بازیگران: راسل کرو، خواکین فینیکس، کانی نیلسن

گلادیاتور (به انگلیسی: Gladiator) یک فیلم شمشیرزنی تاریخی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۰ به کارگردانی ریدلی اسکات و با بازی راسل کرو است. این فیلم مورد تحسین منتقدان، تماشاگران بسیار و پنج جایزه اسکار قرار گرفت. گلادیاتور در سال 180 پس از میلاد اتفاق می افتد و بر اساس شخصیت های تاریخی است.

یک ژنرال سابق رومی تصمیم می گیرد از امپراتور فاسدی که خانواده اش را به قتل رساند و او را به بردگی گرفت، انتقام بگیرد. این فیلم با امتیاز 8.5 در AMDB یکی از فیلم های شمشیر تاریخی دینا می باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم جنگی خارجی

فیلم تاریخی شمشیرها دل شجاع

دانلود فیلم های تاریخی شمشیری با دوبله فارسی / فیلم های جدید تاریخی شمشیری

  • سال ساخت: 1995
  • امتیاز AMD: 8.4
  • مدت فیلم: 158 دقیقه
  • بازیگران: مل گیبسون، سوفی مارسئو، پاتریک مک گوهان

شمشیر زن شجاع دل یک فیلم حماسی تاریخی به کارگردانی مل گیبسون و بر اساس داستان رهبر اسکاتلندی قرن سیزدهم ویلیام والاس است که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. این فیلم شگفت انگیز برنده اسکار بهترین فیلم شد و یکی از بهترین فیلم های مبارزه با شمشیر در جهان است.

پس از کشته شدن پدر و برادر ویلیام والاس در نبرد با بریتانیایی ها، والاس برای تحصیل به اروپای قاره ای فرستاده می شود. ویلیام والاس، یک جنگجوی اسکاتلندی، شورش هموطنان خود را رهبری می کند تا سرزمین آنها را از ظلم ادوارد اول پادشاه انگلستان آزاد کند. فیلم شمشیری شجاع دل نیز در صدر فهرست بهترین فیلم های جنگی تاریخی پادشاهی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های جادوگر هالیوود

فیلم تاریخی شمشیرها بیل را بکش: جلد 1

فیلم های تاریخی شمشیر چینی / فیلم های جنگی شمشیر نظامی

  • سال ساخت: 2003
  • امتیاز AMD: 8.2
  • مدت فیلم: 111 دقیقه
  • بازیگران: اوما تورمن، دیوید کارادین، داریل هانا

بیل را بکش: جلد 1 یک فیلم اکشن تاریخی آمریکایی شمشیرزن به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو است که در سال 2003 منتشر شد. تارانتینو قصد داشت بیل ادای احترامی به بانوی اسنوبلود، سینمای گرندهاوس، فیلم‌های هنرهای رزمی، سینمای سامورایی، وسترن‌های blaxploitation و اسپاگتی در سال 1973 باشد.

اوما تورمن در نقش دوست دختری بازی می کند که پس از اینکه تیمی از قاتلان و رهبر آنها، بیل سوث، قصد کشتن او را دارند، انتقام می گیرد. این سفر او را به توکیو می برد و در آنجا با یاکوزاها می جنگد. بیل را بکش در 10 اکتبر 2003 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد و با بودجه 30 میلیون دلاری بیش از 180 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و پرفروش ترین آخر هفته افتتاحیه یک فیلم تارانتینو را تا به امروز به دست آورد. بیل را بکش در فهرست ده فیلم برتر هنرهای رزمی جهان نیز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ماجراجویی جنگل

بهترین سری تاریخی شمشیرهای جهان.

در این قسمت به معرفی بهترین سریال های شمشیر تاریخی که تا کنون ساخته شده و دارای امتیاز بالایی هستند می پردازیم. ترنتین با توجه به امتیازش در سایت IMDb در لیست بهترین سریال های تاریخی شمشیرها قرار دارد

سری شمشیر بازی تاج و تخت

بهترین سریال شمشیربازی تاریخی / فیلم شمشیربازی تاریخی

  • سال ساخت: 2011-2019
  • امتیاز EMDB: 9.2
  • بازیگران: امیلیا کلارک، پیتر دینکلیج، کیت هرینگتون

بازی تاج و تخت یک سریال شمشیربازی تاریخی آمریکایی است که توسط دیوید بنیوف و دی بی وایس برای HBO ساخته شده است. این فیلم اقتباسی از A Song of Ice and Fire، مجموعه ای از رمان های فانتزی توسط جورج آر آر مارتین است که اولین آنها بازی تاج و تخت است. در 17 آوریل 2011 در HBO در ایالات متحده پخش شد و در 19 می 2019 با 73 قسمت در هشت فصل به پایان رسید.

نه خانواده نجیب برای کنترل سرزمین های وستروس می جنگند، در حالی که یک دشمن قدیمی پس از هزاران سال خواب برمی گردد. به عقیده بسیاری از بینندگان این سریال بهترین سریال دنیاست. به همین دلیل با امتیاز 9.2 از EMDB در صدر فهرست بهترین سریال های شمشیر تاریخی جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های هندی پادشاهی

سریال وایکینگ ها یکی از بهترین سری های تاریخی شمشیرها.

بهترین فیلم های جنگ شمشیر / سریال شمشیر تاریخی خارجی

  • سال ساخت: 2013-2020
  • امتیاز AMD: 8.5
  • بازیگران: هرین وینیک، گوستاف اسکارسگارد، الکساندر

وایکینگ ها یکی از بهترین سریال های شمشیر تاریخی است که توسط مایکل هرست برای کانال History، یک شبکه کانادایی ساخته و نوشته شده است. این فیلم در ایرلند فیلمبرداری شد و در 3 مارس 2013 در کانادا اکران شد. این مجموعه در 30 دسامبر 2020 به پایان رسید.

وایکینگ‌ها ما را به دنیای بی‌رحمانه و اسرارآمیز Ragnar Lothbrok می‌برد، یک جنگجو و کشاورز وایکینگ که مشتاق اکتشاف و حمله به سواحل دوردست در سراسر اقیانوس است. این سریال دارای صحنه های جذاب و وحشیانه مبارزه با شمشیر است که بینندگان را به خود جذب می کند.

بیشتر بخوانید: سریال عاشقانه مافیای تایلندی

سریال اسپارتاکوس یکی از بهترین سری شمشیرهای تاریخی جهان.

دانلود سریال تاریخی شمشیری / سریال شمشیری

  • سال ساخت: 2010-2013
  • امتیاز AMD: 8.5
  • بازیگران: اندی ویتفیلد، لوسی لاولس، مانو بنت

اسپارتاکوس یک مجموعه شمشیربازی آمریکایی است که در نیوزلند تولید شده است که در 22 ژانویه 2010 در Starz پخش شد و در 12 آوریل 2013 به پایان رسید. این مجموعه داستان کوتاه از شخصیت تاریخی اسپارتاکوس، یک گلادیاتور تراسیایی که از 73 تا 71 قبل از میلاد حکومت می کرد، الهام گرفته شده است. شورش بزرگ بردگان علیه جمهوری روم که در کاپوآ رخ داد.

زندگی اسپارتاکوس، گلادیاتوری که رهبری شورش علیه رومیان را بر عهده داشت. از زمان او به عنوان متحد رومیان، تا خیانت او و تبدیل شدن به یک گلادیاتور، تا شورشی که او رهبری می کند. این سریال یکی از بهترین سریال های شمشیر تاریخی است.

بیشتر بخوانید: فیلم جنگ ایران و عراق تکواری

سری تاریخی شمشیرها آخرین پادشاهی

سریال شمشیر / فیلم های تاریخی شمشیر

  • سال ساخت: 2015-2022
  • امتیاز AMD: 8.5
  • بازیگران: الکساندر دریمون، الیزا باترورث، آرناس فداراویسیوس

شمشیر آخرین پادشاهی (به انگلیسی: Sword of the Last Kingdom) یک مجموعه تلویزیونی داستانی تاریخی بریتانیایی است که بر اساس مجموعه رمان‌های داستان‌های ساکسون اثر برنارد کورنول ساخته شده است. این سریال توسط استفان بوچارد برای تلویزیون ساخته شد و در 10 اکتبر 2015 از بی بی سی دو پخش شد. این سریال در مجموع 46 قسمت در پنج فصل پخش شد و فصل آخر آن در 9 مارس 2022 پخش شد. دنباله بلندی که قرار است Conclude این سریال با عنوان Seven Kings Must Die در 14 آوریل 2023 در نتفلیکس پخش خواهد شد.

در حالی که آلفرد کبیر از پادشاهی خود در برابر مهاجمان نورس دفاع می کند، اوترد که ساکسون زاده شده است اما توسط وایکینگ ها بزرگ شده است، به دنبال بازپس گیری حق اصلی اجدادی خود است. این سریال همچنین یکی از بهترین سریال های شمشیر تاریخی جهان است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

سری شمشیربازی جادوگر

بهترین فیلم های جنگ شمشیر / سریال شمشیر تاریخی خارجی

سال ساخت: 2019
امتیاز EMDB: 8.1

بازیگران: هنری کاویل، فریا آلن، آنیا چالوترا

این مجموعه تاریخی شمشیربازی، وحشیانه ترین صحنه های شمشیربازی را که بینندگان تا به حال در تلویزیون دیده اند، نشان می دهد. بی رحمی گرالت بلافاصله تماشاگران را مجذوب خود کرد. رقص سریال برای قسمت اول The Witcher یکی از بهترین هایی است که تا به حال روی پرده اجرا شده است.

بخشی از چیزی که این صحنه را بسیار عالی می کند، نحوه شروع آن است، با گرالت که شمشیر خود را به اهتزاز در می آورد و یک تیر کمان پولادی را به هوا می زند، بنابراین زمینه را برای کشتار و جمجمه آماده می کند. این سریال جزو بهترین سریال های شمشیر تاریخی دنیاست.

بیشتر بخوانید: سریال هالیوودی معرفی لیست سریال های هالیوودی

آخرین کلمه؛ بهترین سریال ها و فیلم های تاریخی درباره شمشیرها

در این مطلب سعی کردیم بهترین فیلم های مبارزه با شمشیر و بهترین سریال های تاریخی مبارزه با شمشیر را به شما معرفی کنیم. به یاد داشته باشید که لیست فیلم ها و سریال های شمشیر جهان قطعا به روز خواهد شد، پس لطفا دوباره از این مقاله دیدن کنید. به نظر شما بهترین فیلم تاریخی شمشیر چیست؟ بهترین سریال تاریخی شمشیربازی خارجی چطور؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.