تماشای ویدیو پخش کنسرت شادمهر عقیلی و وقاحت او + واکنش – شعبونه ⭐️

ویدیو پخش کنسرت شادمهر عقیلی و وقاحت او

لب کوب شدن شادمهر عقیلی در کنسرت یکی از موضوعاتی بوده که برای این خواننده پیش آمده است، در روزهایی که اخبار زیادی مبنی بر لب کوبیدن خوانندگان در کنسرت ها به گوش می رسید، حالا اتهاماتی متوجه شادمهر شده است.عقیلی.

معمولا خوانندگان به منظور آواز خواندن برای طرفداران خود کنسرت برگزار می‌کنند، اما در سال‌های اخیر شاهد هستیم که خواننده‌های کشورمان در سالن کنسرت موسیقی می‌نوازند و سپس لب سینک می‌کنند تا وانمود کنند که دارند می‌خوانند. به صورت زنده پخش می شود اما شادمهر عقیلی دور از انتظار بود که این کار را انجام دهد.

پخش کلیپ شادمهر عقیلی در کنسرت

هومن تکاو پس از انتشار این ویدیو در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در ابتدای ویدیو می بینید که او در حال لمس میکروفون است و میکروفون در حال سقوط است، اما صدا قطع نمی شود و کاملاً مشخص است که او در حال پخش است. . پخش می کند و با خنده به نوار موزیک باز می گردد و سپس، کنسرت آلمانی او با اجرای کاملا مصنوعی در صدای پخش مشخص می شود و وقتی میکروفون را از دهانش دور می کند، تغییری در صدا ایجاد نمی شود…

تصاویر جدید از کنسرت اخیر شادمهر عقیلی نشان می دهد که او اجرای زنده نداشته و به اصطلاح پلی بک انجام داده است.

شادمهر عقیلی یکی از خواننده های محبوب سال های اخیر است که پس از مهاجرت از ایران فعالانه آلبوم هایی منتشر کرد اما پس از ازدواج با یک خانم فیلیپینی سعی در برگزاری کنسرت و کسب درآمد دارد.

 

ویدیوی شادمهر عقیلی را در کنسرت پخش کنید و وقاحت او + واکنش ها را ابتدا در بازیگرها ببینید⭐️. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.