جدیدترین تصاویر از گسل ترکیه پس از زلزله شدید ۷٫۸ ریشتری – بازیگرها

تصاویر از گسل ترکیه

محتوای جدیدترین تصاویر گسل ترکیه پس از زلزله ۷.۸ ریشتری برای اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – منتشر شد. https://bazigarha.com/

جدیدترین تصاویر از گسل ترکیه پس از زلزله ۷.۸ ریشتری در مرکز قهرمان، زیر را ببینید. این تصویر هوایی از خط گسل ترکیه عمق فاجعه را نشان می دهد!

خط گسل در ترکیه پس از زلزله ۷.۸ ریشتری در قهرمان مرش قابل مشاهده بود. عرض این گسل فوق العاده زیاد است و عمق فاجعه را نشان می دهد. پس از زلزله مهیب ترکیه و سوریه، افراد زیادی (بیش از 40 هزار نفر) زیر آوار جان خود را از دست دادند.

آخرین آمار کشته ها و مجروحان زمین لرزه ۷.۸ ریشتری ترکیه و سوریه

این حادثه برای همه مردم دردناک بود و سعی می کردند از راه های مختلف کمک کنند. بسیاری از بازیگران، خوانندگان و افراد مشهور ترکیه ای نیز برای ارائه غذا و کمک های اولیه تلاش کردند. در برنامه زنده تک یورک که همزمان از تمامی شبکه های ترکیه (با حضور افراد برجسته و سرشناس) پخش شد، بیش از 115 میلیارد لیر از شرکت های خصوصی و موسسات دولتی جمع آوری شد.

کمک های مادی و معنوی هنرمندان و ورزشکاران برای زلزله زدگان ترکیه و سوریه [+اسامی]

جدیدترین تصاویر از گسل ترکیه

رئیس سازمان اکتشافات معدنی و زمین شناسی آذربایجان شرقی گفت:

فعال شدن گسل ترک نمی تواند باعث فعال شدن گسل های منطقه آذربایجان در تبریز، یعنی گسل شمال تبریز شود.

گسل‌های مربوط به ترکیه و سوریه که ایجاد شده‌اند، گسل‌های یکسانی نیستند و بر این اساس می‌توانستند یکدیگر را تحریک کنند. گسل ترکیه-سوریه حرکتی به سمت چپ دارد و فاصله آن از گسل های آذربایجان در تبریز 600 کیلومتر است، بنابراین فعال شدن گسل تبریز این امکان وجود ندارد و دلیلی برای نگرانی مردم وجود ندارد.

نمای هوایی از گسل ترکیه

هشدار سونامی پس از زلزله در ترکیه

مرکز لرزه نگاری اروپای مدیترانه نسبت به وقوع سونامی در ترکیه، ایتالیا، فرانسه، یونان و پرتغال پس از زلزله ترکیه هشدار داد.

بیشتر بخوانید:

  • ببینید: فیلمی از پایان یادگیری دانش آموز معلم
  • نگاه کنید: تصویر فیلتر شده ازدواج محمدعلی فردین با مهری 19 ساله
  • جواد نکونام از سرمربیگری تیم فوتبال فولاد استعفا داد!
  • برج میلاد به یاد قربانیان زلزله ترکیه و سوریه

محتوای جدیدترین تصاویر گسل ترکیه پس از زلزله ۷.۸ ریشتری برای اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – منتشر شد. https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.