جذابیت شلوار چرمی براق Hande Erchel و کت مشکی درجه یک + [عکس] – فیگر

521 1

جذابیت باکلاس Hande Erchel از شلوار چرمی براق و کت مشکی [عکس] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

تصاویر از طراحی شیک و مشکی توسط Hande Erchel. ; بازیگر و مدل جذاب ترکیه ای با 30 میلیون فالوور اینستاگرام را در ادامه این مطلب ببینید.

طراحی شیک و مشکی توسط Hande Erchel.

هانده ارچل شادی را در چه می بیند؟

نام افراد بر زندگی و شخصیت آنها تأثیر می گذارد. من معتقدم که لبخند کلید خوشبختی در زندگی است و همه درها را باز می کند. همچنین نشانه اعتماد به نفس است. مهم نیست چه اتفاقی می افتد؛ چیزی را پیدا کنید که باعث شود همیشه لبخند بزنید.

طولانی ترین فیلم ها و سریال های کرم بورسین و به اشتراک گذاشته شده با هانده ارچل

این بازیگر جوان ترکیه ای گاهی باورهای خرافی دارد. ایمان داشتن:

اگر آرزویی را چندین بار تکرار کنم، احتمال برآورده شدن آن افزایش می یابد.

رفتاری که او خیلی از آن متنفر است این است که برخی از افراد در رستوران با گارسون ها بسیار بد رفتار می کنند و او نمی تواند این وضعیت را تحمل کند.

محبوب ترین فیلم ها و سریال هانده ارچل

سبک مشکی هانده ارچل

سبک مشکی هانده ارچل
سبک مشکی هانده ارچل

نگاه نافذ هانده ارچل مدل و بازیگر زیبا و جذاب دل همه را به دست آورد! این بازیگر که سابقه بازی در سریال های «دختران خورشید»، «مروارید سیاه»، «عشق مهم نیست» و «در مرا بکوب» در سراسر جهان محبوبیت دارد.

هانده ارچل در ویدیویی جدید درخواست مراقبت های بهداشتی کرد!

هانده بارها توسط مجلات مختلف به عنوان زیباترین زن ترکیه انتخاب شده است و در لیست های مختلف جزو ده نفر اول است. تبلیغات جواهرات آتاسای با حضور او در یکی از برج های نیویورک به نمایش درآمده است.

در تابستان 2022 دوره های بازیگری را در شهر نیویورک گذراند تا مهارت های بازیگری بیشتری را بیاموزد. او از زمان شهرتش با خواننده مشهور ترکیه ای مورات دالکیلیچ در ارتباط بود. او پس از جدایی از او و بازی در سریال کمدی عاشقانه «خانه ام را بزن» عاشق شریک زندگی اش کرم بورسین شد.

جذاب ترین فیلم ها و سریال های بوراک دنیز و به اشتراک گذاشته شده با هانده ارچل

طراحی شیک و مشکی توسط Hande Erchel.
طراحی شیک و مشکی توسط Hande Erchel.

در طول رابطه آنها طرفداران به شدت خوشحال بودند تا اینکه مدتی بعد از پایان سریال رابطه آنها نیز به پایان رسید. در اواسط تابستان شایعه رابطه هانده و کان ییلدیریم شنیده شد. این زوج ابتدا آن را تکذیب کردند، سپس آن را تایید کردند و در کمتر از دو هفته از هم جدا شدند.

پس از زلزله 7.8 ریشتری در ترکیه، تولید سریال جدید هانده ارچل که در آن با شریک سابقش بوراک دنیز همبازی است، متوقف شد. فیلمبرداری این سریال به زودی به پایان می رسد و برای اولین بار در شبکه فاکس پخش خواهد شد.

سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز که از شبکه فاکس پخش میشه!

این سریال متعلق به ژانر دراماتیک است. هانده در مصاحبه ای به این موضوع اشاره کرد که پس از بازی در سریال کمدی عاشقانه در خانه ات را بزن، قصد دارد در یک سریال درام ایفای نقش کند. طرفداران زوج هنری (مورات – حیات از سریال عشق حرف حالش مند) بی صبرانه منتظر نمایش این سریال با نام «دو غریبه» هستند.

شلوار چرمی Hande Erchel

شلوار چرمی Hande Erchel
شلوار چرمی Hande Erchel

سایر سبک های Hande Erchel:

  • دانلود والپیپرهای جذاب به سبک Jean Hande Erchel
  • دانلود والپیپرهای زیبای هانده ارچل زیباترین بازیگر زن ترکیه ای برای گوشی خود
  • شیک ترین آرایش ها و سبک های مختلف هانده ارچل + [تصاویر جذاب]
  • استایل ناز دبیرستانی هانده ارچل و دمت اوزدمیر زیباترین بازیگران ترک
  • جنجال استایل گورخر هانده ارچل + [تصاویر کمتر دیده شده و دیدنی]
  • استایل جذاب هانده ارچل; لباسی با طرح پوست ببر و گورخر

جذابیت باکلاس Hande Erchel از شلوار چرمی براق و کت مشکی [عکس] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.