حمله پریناز ایزدیار به مهران رجبی برای این حرکت زشت + ماجرای جنجالی – بازیگرها ⭐️

پریناز ایزدیار به مهران رجبی برای این حرکت زشت

پریناز ایزدیار بازیگر معروف کشورمان به برنامه «خودمونی» ساخته مهران رجبی حمله کرد و به شدت از بدرفتاری با حیوانات در این برنامه گلایه کرد.

پریناز ایزدیار با انتشار تصویری از بخشی از این برنامه که خرگوش را در فضایی شیشه ای قرار داده بود، از رفتار مجری برنامه و شرکت کنندگان در برنامه انتقاد کرد و نوشت: کی می خواهی یاد بگیری که حیوانات ابزار تو نیستند؟ :

حمله پریناز ایزدیار به مهران رجبی

حمله پریناز ایزدیار به مهران رجبی برای این حرکت زشت + ماجرای جنجالی

برنامه خوداندیشی مهران رجبی چند ماهی است که از شبکه سوم سیما پخش می شود که با حواشی زیادی همراه بوده و کاربران و چهره های هنری زیادی به این برنامه کوچ کرده اند.

بسیاری از کاربران معتقدند به دلیل عدم حمایت مهران رجبی از اعتراضات شرایط او برای حضور در تلویزیون بهتر شد و برنامه های زیادی به او داده شد.

همچنین ببینید:

عکس قدیمی پریناز ایزدیار قبل از جراحی زیبایی و قبل از بازیگر شدن

واکنش زشت همسر علی دایی به پریناز ایزدیار هنگام صحبت با علی دایی

مهران رجبی مدتی است که اجرای این برنامه را بر عهده دارد و مجری آن است.

مهران رجبی اصالتا از مردم «واریان» کرج است. پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده است و دو برادر بزرگتر به نام های مهراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکترش جمیله در سن دو سالگی درگذشت. استعداد او در عرصه بازیگری اولین بار توسط رضا میرکریمی که در دانشگاه همکلاسی او بود کشف شد و او را به تلویزیون و سینما معرفی کرد.

 

نوشته حمله پریناز ایزدیار به مهران رجبی برای این حرکت زشت + ماجرای جنجالی اولین بار در شبونی ⭐️ پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.