حمله ۳۶۰ درجه به فردوسی پور!

360 درجه

هدف امروز: عادل فردوسی پور این روزها دوباره به سایت فوتبال 360 بازگشته و به همراه پژمان جمشیدی ویژه برنامه جام ملت های آسیا را اجرا می کند. ویژه برنامه فردوسی پور با حضور چهره های مطرحی چون علی دایی، امیر حاج رضایی، کریم باقری، جواد نکونام، جواد کاظمیان و مسعود شجاعی بسیار مورد توجه قرار گرفته و قسمت های مختلف آن در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. برنامه فوتبال 360 شنبه با حضور علی دایی در لایو اینستاگرام بیش از 100 هزار بیننده داشت که رکورد فوق العاده ای است.

به گزارش خبرآنلاین، در چنین شرایطی با وجود موفقیت برنامه فوتبال 360، مشکلی در برنامه شنبه که با حضور علی دایی روی آنتن می رفت، هجمه های متعددی را علیه عادل فردوسی پور در پی داشت. ماجرا از این قرار است که با توجه به مصادف شدن دیدار ایران و ژاپن با تولد علی دایی، سورپرایز کوچکی برای او در نظر گرفته شده بود و بی اطلاع دایی، کادر برنامه از دختر نوجوان او نیز دعوت کرد که باعث خوشحالی او و هیجان شهریار فوتبال شد. . ایران را دنبال کرد. پس از این برنامه برخی از صفحات توئیتر و کانال های تلگرامی عادل فردوسی پور را به دلیل بی حجابی مورد انتقاد قرار دادند و مجری برنامه به سر او زد و واکنش شدیدی به این اتفاق نشان داد. این حملات به برنامه موفق و پرمخاطب فردوسی پور در حالی صورت گرفت که او با ویژه برنامه جام ملت های آسیا توانست بار دیگر مهارت های برنامه نویسی و اجرایی خود را به نمایش بگذارد. در همین مدت برنامه های ویژه صدا و سیما در شبکه سه و ورزش نتوانسته رضایت مخاطبان رسانه ملی را جلب کند و انتقادات زیادی از آن شنیده می شود. رفتارها و اظهارات عجیب مجریان و کارشناسان برنامه باعث نارضایتی مردم شده و انتشار ویدئوهای آنها نیز واکنش های شدیدی را در پی داشته است.

در همین رابطه فرهاد اشوندی در یادداشتی نوشت: دوباره شروع کرده اند و لشکر مجازی خود را به صف کرده اند و از هشتگ عادل فردوسی پور استفاده می کنند. چرا می زنند؟ داستان با شنیدن بهانه های او خنده دارتر می شود. مثلاً چرا عادل گفت: این برد زیبا و رویایی مقابل ژاپن فقط یک بازی است و مشکلات مردم همچنان پابرجاست؟ می گویند صحنه سازی آن صحنه سازی از دست دادن بود. حضور او و علی دایی در برنامه ای با هدف آنالیز تیم ملی چه معنایی دارد؟ چه کسی بهتر و ارزشمندتر از این دو است؟ آیا ما در کشورمان محبوب تر از این دو نفر داریم؟ نه در فوتبال، چه در سرمایه اجتماعی. این ساده لوحی شماست که نمی توانید این چیزها را به تلویزیون بیاورید تا شاید کسب و کارتان دوباره رونق بگیرد و مجبور نباشید سالی 24 هزار میلیارد تومان برای برنامه هایی با مخاطبی که قبلاً مخاطبان «فرفک» در رسانه بودند، بودجه اختصاص دهید. ارتباطات ملی مستقیماً و احتمالاً تقریباً همزمان، درآمد حاصل از برنامه‌های همکاری و حمایت‌های مالی را مصرف می‌کنند و فقط نارضایتی عمومی را ایجاد می‌کنند.

اگر صحنه سازی فردوسی پور صحنه شکست است، آیا روی صحنه بردن جواد خبانی و خداداد عزیزی و دعواهای بی مزه آنها و تمسخر گاه و بیگاه تیم ملی حس برد است؟ بد است که فیروز کریمی گزارش محمدرضا احمدی را مطرح کرد. محمدرضا در جریان مسابقه می گوید حتما بازی می کنیم؟ آیا این بخشی از صحنه سازی پیروزی است؟ نه دوستان مشکل شراب خواری عادل یکی از مشکلات و مصائب مردم است. همونی که از دل رامین رضاییان بیرون اومد و به زبونش زد. چرا دلار گران می شود؟ از سبک رهی پور بپرسیم: چند دلار؟ چند دلار فقط به من بگو دلار چند است؟ اما وقتی او آن را نگرفت چه کردند؟ آنهایی که از این مهمان آمریکایی که در تهران بوده حرفی نمی زنند و شرمش اجازه نمی دهد حتی از کارش حرف بزند، ناگهان نگران دست زدن به سر دختر 11-11 ساله علی دایی می شوند و شعار “اسلام” سر می دهند. همان مردمی که همین چند روز پیش انتقاد، سوت، فریاد و تشویق کارگردان پرویز شیخ طادی از ایجاد بحران اجتماعی را تشویق می کردند، چطور یکدفعه اینقدر عصبانی می شوند؟ توئیت ها و درخواست های شما چگونه به نتیجه رسید و آیا قصد دارید فردوسی پور را حتی از پلتفرم سرگرمی های خانگی حذف کنید؟ خیلی داستان تکراری و عجیبی نیست! داستان، داستانی است که باید دید. عادل فردوسی پور و علی دایی در کنار هم دیده شده اند. این را موج شبکه های اجتماعی نشان می دهد.

حالا همه می دانند که علی دایی گفته یک سال و نیم است که اجازه مصاحبه نداشتم، ممنوع الخروج شد و سال ها هم به دلایل دیگر اجازه فوتبال نداشت. چون می گفت هر چقدر هم فشار بیاوری نمی توانی عشق وطنم را از من بگیری. که علی دایی جاه طلب نیست. اینجا جایی است که شما کشور خود را خواهید ساخت و در کنار مردم خود خواهید بود. مثل عادل، مثل شروین، مثل ترانه، مثل آقا رسول و مثل هر ستاره ای که ایستاده و می خواهد با مردمش باشد. نه، آن دستی که روی سر نورا دراز شده است، فقط بهانه است، درد آنها را می بینیم، درد محبوبیت. همین مردمی که اینقدر ناراحت هستند این روزها در جشنواره فیلمی به نام قلب رقه دارند که باید حماسه ای در مورد دلاوری های شهدای مقاومت باشد اما در واقع یک عاشقانه ضعیف است که جای تاسف دارد. البته برنامه فردوسی پور با پژمان جمشیدی را یک برنامه ترکیبی قوی با محتوای عالی نمی دانم، اما چیزی که آنها را آزار می دهد، محبوبیت کلی است. شما فقط از عادل فردوسی پور می ترسید، ترکیب عادل فردوسی پور و علی دایی چطور؟

حمله 360 درجه بعدی به فردوسی پور! اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.