“حمید لولایی” فاش کرد؛ دستمزد عجیب برای نقش خشایار مستوفی! – بازیگرها

حمید لولایی در نقش خشایار مستوفی سریال زیر آسمان شهر

حمید لولایی بازیگر نقش خشایار مستوفی در سریال زیر آسمان شهر از مشکلات بازیگری و میزان دستمزد انها پرده برداشت.

به گزارش بازیگرها؛ حمید لولایی بازیگر ۶۷ ساله سینما و تلویزیون است.او بیشتر در فیلم ها و سریال های کمدی نقش آفرینی کرده است.

بازی او در نقش خشایار مستوفی در سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان، در خاطر مخاطبان ایرانی باقی مانده است.

حمید لولایی در مصاحبه‌ی جدیدی با رسانه‌ی تی وی پلاس حرف های تلخی درباره شرایط بازیگری و زندگی یک بازیگر در ایران مطرح کرد.

علت ماندگاری نقش خشایار مستوفی

حمید لولایی معتقد است علت ماندگاری نقش خشایار مستوفی این بود که همه‌ی خانواده های شخصیتی شبیه خشایار را در خانواده خود دارند یا دیده اند و همزاد پنداری مخاطبان، باعث موفقیت این شخصیت شد.

وی در ادامه می گوید که بازی در نقش خشایار از لحاظ موقعیتی و مالی نیز برای لولایی اتفاق خوبی بوده است و می گوید: «این نقش باعث شد یک میلیون بیشتر دستمزد بگیرم.»

وی توضیح می دهد که در آن زمان دستمزدش برای فصل اول زیر آسمان شهر، ۵ میلیون تومان بوده است که برای بازیگری که آنچنان شناخته شده نیست، دستمزد خوبی بود.

حمید لولایی در ادامه توضیح می دهد، که با آن پول نمی توانست ماشین بخرد اما خرج یک خانواده ۴ نفره را تا ۸ ماه تامین می کرد. البته او در ادامه توضیح داد که توانست با دستمزد فصل دوم این سریال، ماشین بخرد.

لولایی توضیح داد: «بابای من همیشه می‌گفت بازیگری به‌درد نمی‌خورد! آخر و عاقبت ندارد. بیا کار صنعتی یاد بگیر. ولی من می گفتم: نه، من عاشق این کارم.»

حمید لولایی توضیح می دهد که وقتی تنها شغل یک فرد بازیگری باشد، نمی تواند از راه های دیگری کسب درآمد کند و در شرایط سخت، در شرایطی که امکان بازیگری نباشد و یا شخص دچار بیماری شود، گذران زندگی سخت می شود.

 

منبع:روزیاتو

نوشته “حمید لولایی” فاش کرد؛ دستمزد عجیب برای نقش خشایار مستوفی! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.