خودروی برقی شیائومی رسما معرفی شد. رقابت شیائومی SU7 با تسلا و غول های دیگر – بازیگرها

خودروی برقی شیائومی رسما معرفی شد.  رقابت شیائومی SU7 با تسلا و غول های دیگر – بازیگرها

خودروی برقی شیائومی رسما معرفی شد; رقابت شیائومی SU7 با تسلا و غول های دیگر اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

بالاخره انتظارات به پایان رسید. ماشین الکتریکی شیائومی این گوشی به طور رسمی با نام Xiaomi SU7 معرفی شد. این خودرو را می توان یکی از پیشرفته ترین خودروهای برقی دنیا دانست.

شیائومی پس از کشمکش های فراوان بالاخره رسما از اولین خودروی خود رونمایی کرد تا به دنیا ثابت کند در هر کاری می تواند موفق باشد. این خودروی جذاب که شیائومی SU7 نام دارد از 3 موتور الکتریکی پیشرفته بهره می برد که ویژگی ها و قدرت متفاوتی دارند. همانطور که می دانید این خودرو مجهز به سیستم عامل داخلی شیائومی به نام «HyoerOS» است که می تواند با دیگر دستگاه های شیائومی تعامل داشته باشد و همین امر باعث می شود این خودرو به یکی از پیشرفته ترین خودروهای برقی جهان تبدیل شود. اما درباره اولین خودروی الکتریکی شیائومی چه می دانیم؟ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: شیائومی لوگوی HyperOS را معرفی کرد

SU7 به عنوان اولین خودروی الکتریکی شیائومی معرفی شد

شیائومی امروز به طور رسمی خودروی الکتریکی خود با نام شیائومی SU7 را با سه موتور مختلف به نام «هیپرانجین شیائومی» معرفی کرد. طبق وعده شیائومی، این خودرو که به جز خودرو متعلق به سایر دستگاه های شیائومی است، در مراسم ویژه خود معرفی شده است.

مقاله در حال بروز رسانی است…

 

خودروی برقی شیائومی رسما معرفی شد; رقابت شیائومی SU7 با تسلا و غول های دیگر اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.