سینما/ احسان علیخانی در جمع زلزله زدگان و کمک به زلزله زدگان – شعبون ⭐️

احسان علیخانی در جمع زلزله زدگان و کمک به

احسان علیخانی به همراه پرویز پرستویی و رسول خادم به شهرستان خوی رفتند و کاری بسیار زیبا و انسان دوستانه برای زلزله زدگان انجام دادند که نشان از سخاوت این چهره ها دارد و شخصا برای کمک به زلزله زدگان به خوی رفتند.

برخی از چهره‌های هنری، ورزشی و سلبریتی کمک‌های مردمی را برای زلزله زدگان جمع‌آوری می‌کردند و برخی از این چهره‌ها شماره حساب اینستاگرام را برای واریز پول به مردم می‌دادند، اما شنیده شد که حساب‌های بانکی مسدود شده و برای جمع‌آوری کمک‌ها مجوز لازم است. .

به هر حال احسان علیخانی به همراه چند تن از چهره های سینمایی و ورزشی برای کمک مستقیم به زلزله زدگان به شهرستان خوی رفتند که فیلمی از آنها در فضای مجازی منتشر شد و مورد توجه قرار گرفت.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از جمع آوری 117 میلیارد تومان کمک مردمی برای آسیب دیدگان زلزله خوی خبر داد. وحید سلیمی در تشریح جزئیات کمک های غیرنقدی به زلزله زدگان خوی گفت: در 9 روز گذشته 23 هزار تخته پتو، 10 هزار و 343 بخاری برقی، 81 هزار و 146 قوطی کنسرو، 2 هزار بسته کفش و پوشاک، 700 هزار قرص. نان . 790 قوطی شیرخشک، 12678 بطری آب معدنی، 4400 کیلوگرم آرد، 35381 بسته غذایی و 26466 بسته بهداشتی و شوینده به عنوان اقلام و کالاهای اهدایی هموطنان عزیز به فروشگاه. جمعیت هلال احمر به شهرستان خوی رسیده و در این مدت 435000 بسته غذای گرم در سه وعده غذایی در بین خانوارهای زلزله زده خوی توزیع شده است.

نوشته احسان علیخانی در میان زلزله زدگان و کمک به زلزله زدگان اولین بار در شعبون ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.